En raakt niet uitgepraat over zijn nagel die hij maar wat graag wil uitproberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:24 schreef jacqjacq het volgende:
brian gebruikt amanda gewoon voor zijn eigen doelen, hij laat haar keihard vallen als hij haar niet meer nodig heeft.
brian is weer in de slijm-hijg-hijg-modus belandt en zijn hersenen maken overuren bij het smeden van linke strategieen
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef the_undertaker het volgende:
Brian zet even HEEEL subtiel Jaap opzij.. wat een hond
Brian zijn plan. Is hij daar niet al de laatste 10 dagen mee bezig?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan vanavond Eric overhalen om Huub eruit te stemmen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
Jaap over brian en amanda; dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.
beidequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
ik weet niet wanneer brian enger is hoor; als hij zo glijerig praat of als hij breeduit lacht![]()
je vergeet het zingen en muziek draaien........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
ik weet niet wanneer brian enger is hoor; als hij zo glijerig praat of als hij breeduit lacht![]()
Dan maar Jaap, dat overleef ik niet als die bovenop me komt liggen dus dan hoef ik niet verder te leven met de gedachte dat ik het met Jaap gedaan heb.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, je moet kiezen
en 2 minuten later maakt Jaap een domme hatelijke opmerking naar eric.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
Brian tegen jaap: misschien moet je tegen erik wat vuur terugnemen..................
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar Jaap, dat overleef ik niet als die bovenop me komt liggen dus dan hoef ik niet verder te leven met de gedachte dat ik het met Jaap gedaan heb.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar Jaap, dat overleef ik niet als die bovenop me komt liggen dus dan hoef ik niet verder te leven met de gedachte dat ik het met Jaap gedaan heb.
ik vrees dat ook, ik hoop zo dat Huub zoveel zelfdiscipline kan opbrengen dattie dat niet laat gebeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Jaap wil Huub als ie dronken is uitlokken tot fysiek geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |