Ik denk dat zijn familie al vol spanning voor de tv zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
ik ben benieuwd of we jaap nog in zijn eigen kots zien zwemmen![]()
Kun je me vooraf even waarschuwen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Ik vond één keer eigenlijk wel genoegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
* Cynix ® wacht nog even met eten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Komt iequote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
Mijn god de werkster. Het zweepje ontbreekt.
Nee, John heeft ook haar acteer lessen betaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Palma is ECHT boos
Wat heeft Jaap over haar gezegd?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Palma is ECHT boos
Ja raar dat ze dat niet laten zien.quote:
Volgens mij dat Palma de rotzooi maar op moest ruimen...quote:
Precies weet ik ook niet maar de conclusie was dat Palma zijn shit en kots mocht opruimen.quote:
Duh, was ook niet op de streams hequote:
Van de reclame bij de kassa met die voetbalplaatjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wie is de vent ook als weer in het midden van die 2 dames.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Van de reclame bij de kassa met die voetbalplaatjes.
Welke brief ??? die Brainles van Hedda heeft gehad ??? En hoe kwam huub eruit in de uitzending ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de cliffhanger. De vervelende brief.
Dat wil je toch niet echt he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef Flawless2006 het volgende:
Kan iemand dat Dushi-liedje al downen?![]()
Ik ben blij dat we niet in zijn hol hoefden te kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef havefun het volgende:
Dus jaap's striptease en bad scene werden geen eens uitgezonden? EN jaap's Dronkenschap in de gameroom is dat nog uitgezonden?
Ik voorspel enige horizontale programmering.quote:
Dat was toch verticaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik voorspel enige horizontale programmering.
Ik heb de avond die morgen (waarschijnlijk uitgebreid) wordt behandeld, met open mond naar de streams zitten kijken. Er gebeurde die So(c)a-Boys avond heel erg veel, en heel veel bijzonders. Watch and enjoy...quote:
beidequote:
Geneukt zonder condoom met Huub toch ? Of haal ik dingen door elkaar ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:38 schreef Jo_Jo het volgende:
OMG tussen die soca meisjes zit gewoon een klasgenootje van me... Ben benieuwd wat ze allemaal gedaan heeft... Al hoewel ik ook geen rare dingen wil zien... Donderdag ff aan de vragen hoe het was in de gouden kooi
De Griekse heeft genaaid met Brain (zonder condoom uiteraard).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geneukt zonder condoom met Huub toch ? Of haal ik dingen door elkaar ?
Met Brajan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geneukt zonder condoom met Huub toch ? Of haal ik dingen door elkaar ?
Wat voorn blonde met krulletjes???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:42 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
De blonde heeft gezoend met Huub (nadat Huub eerder had gezoend met Amando en aan haar siliconen had gezeten).
Die blonde met krulletjes, ja.quote:
Ja, maar ze was matig geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef worker het volgende:
Had het verhaal met de chocolade-lul niet al voorbij moeten komen? Die was toch voor Natasia's verjaardag? Wat is er eigenlijk met dat ding gebeurd, heeft Nasty die nog gekregen???
Eric heeft de lul verkocht voor 100 euro aan één van de SOA-boysquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef worker het volgende:
Had het verhaal met de chocolade-lul niet al voorbij moeten komen? Die was toch voor Natasia's verjaardag? Wat is er eigenlijk met dat ding gebeurd, heeft Nasty die nog gekregen???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |