abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 maart 2007 @ 20:45:01 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_46989951
Dus Brian heeft inmiddels met drie hoeren geneukt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46989989
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:42 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

De blonde heeft gezoend met Huub (nadat Huub eerder had gezoend met Amando en aan haar siliconen had gezeten).
Wat voorn blonde met krulletjes???
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 maart 2007 @ 20:47:31 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_46990049
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46991665
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:45 schreef Jo_Jo het volgende:

[..]

Jazekerrrrrrrr.... Huub de kwekerrrrrr
Audite et alteram partem
pi_46992912
Had het verhaal met de chocolade-lul niet al voorbij moeten komen? Die was toch voor Natasia's verjaardag? Wat is er eigenlijk met dat ding gebeurd, heeft Nasty die nog gekregen???
pi_46994045
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:45 schreef Jo_Jo het volgende:

[..]

Die blonde met krulletjes, ja.
Maar die heeft zich keurig gedragen, zover ik kon zien.

Het is die zwartharige die na een halfuur al haar jurk voor Brian omhoog deed, en vandaar af ......
pi_46994350
Net als gisteren is er in de uitzending NIETS te zien van de grove taal en beledigingen die Jaap in zijn dronken bui uitsloeg.
Het wordt zo voor de kijker niet duidelijk waarom de groep hem zo walgelijk vindt.
Nu lijkt het alsof hij alleen maar dronken is geweest en heeft gekotst.
TV-kijkers missen toch een hoop

Helemaal overgeslagen is de tirade van Huub tegen Jaap bij het ontbijt, maar een dergelijke toespraak kan nog komen in de aflevering "de nacht dat Jaap niet mocht slapen"
pi_46994420
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef worker het volgende:
Had het verhaal met de chocolade-lul niet al voorbij moeten komen? Die was toch voor Natasia's verjaardag? Wat is er eigenlijk met dat ding gebeurd, heeft Nasty die nog gekregen???
Ja, maar ze was matig geïnteresseerd.
Eric heeft hem voor 100 euro aan de SOCA-boys verkocht
pi_46994747
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef worker het volgende:
Eric heeft de lul verkocht voor 100 euro aan één van de SOA-boys
pi_47021809
De opmerking van Huub over Abu Ghraib toen er foto's gemaakt werden had wat mij betreft in de uitzending gemoeten. Ik vond dat het leukste moment van de 'eten bij dronken Jaap in bed' actie.

De preek van Palma was onbegrijpelijk voor mensen die De Gouden Kooi alleen op de televisie volgen. Ik begrijp niet dat deze scene in de uitzending opgenomen is. Het is niet duidelijk waarom Jaap zijn excuses moet aanbieden. Er zijn vaker bewoners dronken geweest. En het personeel gaat ook niet preken als Natasia zegt dat god onmiddellijk straft als de opa van Sylvia overleden is of als Brian Nena kankerhoer noemt en met wijn gooit. Het is mijns inziens sowieso niet aan personeel om te gaan preken. Verder lijkt mij dat het personeel gewoon de troep die de bewoners maken moet opruimen, of het nou kots of chips betreft. Als Palma het werk of de bewoners niet ziet zitten kan ze ontslag nemen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:22:51 #111
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:09:40 #112
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47025328
Toffe uitzending, goede cliffhanger. Vanavond knallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')