Dat was voor de time being. Brian investeerd als pooierquote:
Maar houdt zijn kwakkie voor zichzelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was voor de time being. Brian investeerd als pooier
+ de Griekse.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef fr0x het volgende:
3? hij had tog alleen nena en ehm amanda?
vind nena toch echt wel lekkerderquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval wel de knapste!
Je kunt net zo goed Anky van Grunsven bellen om even achter Bonfire te gaan staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:32 schreef markthemen het volgende:
[..]
vind nena toch echt wel lekkerder![]()
Ik vraag me af of Ruud zou neuken wanneer die in De Gouden Kooi de kans zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Dat is toch wat anders dan het knuffelen van Ruud.
ik denk t welquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ruud zou neuken wanneer die in De Gouden Kooi de kans zou krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Dat is toch wat anders dan het knuffelen van Ruud.
Hahaha hier precies zo.. Waar praat die knakker over!!???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Brian moet eens leren normale zinnen te formuleren. Ik begrijp niks van dat achterlijke gelul van hem.
Geen idee, maar ik neem hem toch niet serieusquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef sjerren het volgende:
[..]
Hahaha hier precies zo.. Waar praat die knakker over!!???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |