Dat wil je toch niet echt he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef Flawless2006 het volgende:
Kan iemand dat Dushi-liedje al downen?![]()
Ik ben blij dat we niet in zijn hol hoefden te kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef havefun het volgende:
Dus jaap's striptease en bad scene werden geen eens uitgezonden? EN jaap's Dronkenschap in de gameroom is dat nog uitgezonden?
Ik voorspel enige horizontale programmering.quote:
Dat was toch verticaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik voorspel enige horizontale programmering.
Ik heb de avond die morgen (waarschijnlijk uitgebreid) wordt behandeld, met open mond naar de streams zitten kijken. Er gebeurde die So(c)a-Boys avond heel erg veel, en heel veel bijzonders. Watch and enjoy...quote:
beidequote:
Geneukt zonder condoom met Huub toch ? Of haal ik dingen door elkaar ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:38 schreef Jo_Jo het volgende:
OMG tussen die soca meisjes zit gewoon een klasgenootje van me... Ben benieuwd wat ze allemaal gedaan heeft... Al hoewel ik ook geen rare dingen wil zien... Donderdag ff aan de vragen hoe het was in de gouden kooi
De Griekse heeft genaaid met Brain (zonder condoom uiteraard).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geneukt zonder condoom met Huub toch ? Of haal ik dingen door elkaar ?
Met Brajan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geneukt zonder condoom met Huub toch ? Of haal ik dingen door elkaar ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |