quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:10 schreef Zosk het volgende:
tvp
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:51 schreef Sjakie01 het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee!! Stelletje vuillakken.![]()
Meer picca's op aanvraag.![]()
![]()
Je moet toch wat doen op schoolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:16 schreef Zosk het volgende:
dat zijn iets te veel foto's om rustig te bekijken op school![]()
Oh dear God Jezusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef Fashionista het volgende:
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9324207&uid=2244721
![]()
Zomgquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef Fashionista het volgende:
![]()
haha hoe heb je haar gevonden dan? neem aan dat je niet zomaar een paar cijfertjes heb ingevuld in de linkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef Fashionista het volgende:
![]()
omfg zit jij bij een breezah in de klas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef Fashionista het volgende:
Ze zit bij mij in de klas.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef Fashionista het volgende:
![]()
Idd, hier word je niet vrolijk vanquote:Prachtig is ie nii echt hoor. Da kan ook nie met mij
.
wie danquote:
Maar wel een leuke meid, straalt niet de ultieme leegheid van een Breezah uit. Past hier dus totaal niet, maar wel aangenaamquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Ze ziet er toch niet uit als een breezer?
Ik kijk naar dr kont die btwquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[afbeelding]
Nou weet ik niet wat die man op zijn papiertje heeft staan, maar ik denk dat de meeste mannen naar andere zaken zouden kijken
Hoe kom jij aan de onderste foto ?!?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:35 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whaha een bekende?quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:08 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de onderste foto ?!?!
Toevallig je vriendin? Gevonden ergens op een site.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:08 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de onderste foto ?!?!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Toevallig je vriendin? Gevonden ergens op een site.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[afbeelding]
Nou weet ik niet wat die man op zijn papiertje heeft staan, maar ik denk dat de meeste mannen naar andere zaken zouden kijken
Lijkt erg op het zusje van mijn vriendin vandaarquote:
Je zusje toch ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Toevallig je vriendin? Gevonden ergens op een site.
Hahahaha, nee `t is niet m`n zusje, maar lekker is ze wel!quote:
je collectie nog wel :pquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:51 schreef B_BOY het volgende:
ik zal eens even wat uit mijn eigen collectie uploaden.
van wijven wat ze je toesturen op msn. het probleem is alleen dat ik niet alleen lekkere wijven mag plaatsen ze moeten ook nog eens een keer breezer zijn.quote:
jeetje wat een probleem...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
van wijven wat ze je toesturen op msn. het probleem is alleen dat ik niet alleen lekkere wijven mag plaatsen ze moeten ook nog eens een keer breezer zijn.
zozo...sommige wel breezah en sommige niet iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef B_BOY het volgende:
hier een klein beginnetje ik ga koffie zuupen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil wel eentopic maken in PUB maar dan moet er wel genoeg animo zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef melluk het volgende:
[..]
jeetje wat een probleem...
open nieuwe topic in B&H of PUB dan genaamd B-boy's collectie
dus opgelost :p
of post ze toch stiekem hier
ik gok dat dat geen probleem is hahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik wil wel eentopic maken in PUB maar dan moet er wel genoeg animo zijn.
ff een goede titel bedenken dan maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef melluk het volgende:
[..]
ik gok dat dat geen probleem is hahaha
[B&H SC] boem-dikke penis in je maagquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik wil wel eentopic maken in PUB maar dan moet er wel genoeg animo zijn.
nee toch? bij lange na niet tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:06 schreef het.ismij het volgende:
http://i16.tinypic.com/2vnj58h.jpg <== het bananen meisje?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[afbeelding]
Bodyrox, dat staat in de titel. Gek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef koffiegast het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Ry_POV44nNM
wats dat nummer op de achtergrond? (unremixed aub)
Volgens mij wel,..quote:
Spannend, waar vind ik die fora? Ik wil je graag aanbiddenquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:54 schreef M3CABRIO het volgende:
Wacht maar tot ze foto's posten waar je zelf ook op staat
Ik heb het al meerdere malen gezien op buitenlandse fora van nylonlovers, dat ik daar met een kuiken in mijn handen aanbeden wordt....
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[B&H SC] boem-dikke penis in je maag
Daar mag je alle soorten foto's plaatsenAlles dat binnen de policy valt mag je daar neerzetten
![]()
En je mag er zoveel offtopic praten als je wilt![]()
Tietenquote:
Nee ze zijn apart mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef Linky het volgende:
Persoonlijk vind ik die Sweedse meiden geen breezers.
al die meiden uit scandinavie hebben wat.. echt tering, wat komen daar een mooie meiden vandaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef Linky het volgende:
Persoonlijk vind ik die Sweedse meiden geen breezers.
goede muziekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:59 schreef B_BOY het volgende:
http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=QDu_JsxVwOE
ook enigszins penisverlengd.
Lopend Meth lab!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:59 schreef Junkie het volgende:
Wat is er misgegaan met dit exemplaar? http://youtube.com/watch?v=oRyzHQpVcCQ
Ik heb er blauw om gelegen, maar die moet zeker wel het een en ander gebruikt hebben inderdaadquote:
Sucky sucky 5 dollarquote:
die heb ik eergisteren gepost in ONZquote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef badboys83 het volgende:
Zweedse voetbalchick![]()
Weet niet of dees al langs is geweest maar blijft toch de moeite waard om naar te kijken
[afbeelding]
die is al zoooo oudquote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef badboys83 het volgende:
Zweedse voetbalchick![]()
Weet niet of dees al langs is geweest maar blijft toch de moeite waard om naar te kijken
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef badboys83 het volgende:
Ik vond dees wel erg sappig:)
http://www.fotka.pl/profil/Kropeczka16ja/
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Gekkes het volgende:
WaUw wAt zIjN Ze tOcH AlLeMaAl gEiL MaAr sLiM? hO MaAr!
lol OMFG!!! Mijn juf van groep 8 kwam daar vandaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:41 schreef Peder het volgende:
nou...
Dit weekend voor t eerst (en voor t laatst) in
Monnikendam geweest...![]()
vrienden moesten draaien in een lokale kroeg...
Mien god...wat een paupers daar![]()
(BTW iedereen zat aan de coke daar??!!!! Snap niet hoe ze dat kunnen betalen..)
Enige pluspuntje aan de avond was het bier van 1,25 Eurie!![]()
En dan nu enige pica's
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Op de bar "dansen" is zo 1999...![]()
[afbeelding]
Lebberen....![]()
[afbeelding]
(kwaliteits foto, niet?!)
[afbeelding]
whehehehe
[afbeelding]
(Die rechter is misschien nog zelfs wel te doen...)
[afbeelding]
2 standaart breezers
[afbeelding]
Die gast vroeg zelfs aan mijn vriendin of ze het gezellig wou hebben....![]()
[afbeelding]
(Camera geil, denk ik...)
[afbeelding]
Whehehehehe een rood cowboy pakje....!!!!![]()
[afbeelding]
Chagerijnige breezah-snol...![]()
[afbeelding]
Ik denk dat ze niet happy is....misschien door d'r lelijke vriendje...?!!?!![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als heerlijke afsluiter:
[afbeelding][afbeelding]
Wow, dies wel erg mooiquote:
OMFGquote:
met photobucket.comquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:01 schreef NiekieW. het volgende:
Hoe zet ik zulke foto;s snel online ? heb ook nog wel stuk of 100 van zulke foto's.
En je kijkt ook alleen maar naar de tieten, da's het ergste. Voor deze is het trouwens wel een redding, als je 'r gezicht voor de gein eens bekijkt:quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:40 schreef Posdnous het volgende:
Vooral die tieten he
Tsjah... bij zo'n koe horen nou eenmaal grote uiers.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
En je kijkt ook alleen maar naar de tieten, da's het ergste. Voor deze is het trouwens wel een redding, als je 'r gezicht voor de gein eens bekijkt:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tsjah... bij zo'n koe horen nou eenmaal grote uiers.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef tarzan1 het volgende:
uit de laatste break.com gallery:
[afbeelding]
![]()
Echt, de helft is zo lelijk als de tyvesquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Junkie het volgende:
Hubba Hubba?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Iemand heeft er hier honger...![]()
107 vandaag,enjoy
Kant&klaar mapje met alle fotos
Vandeweek misschien weer meer...Of is dit genoeg?
![]()
![]()
Ja ze raken wel een beetje op het kansloze niveau waar jij ook op zitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt, de helft is zo lelijk als de tyves
Nou zo erg is het nog niet, maar het komt wel in de buurt jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:58 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja ze raken wel een beetje op het kansloze niveau waar jij ook op zit
OW hey BB![]()
Die blonde in de blauwe bikini daar zou ik een moord voor doen met een nachtje met haarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo erg is het nog niet, maar het komt wel in de buurt ja![]()
Hoi
Zo leuk is ze nou ook weer niet, maar ze zou inderdaad wel kans bij me maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:10 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Die blonde in de blauwe bikini daar zou ik een moord voor doen met een nachtje met haar
ik zou er niet aan moeten denken om daar geen sex mee te hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Zo leuk is ze nou ook weer niet, maar ze zou inderdaad wel kans bij me maken.![]()
De 4e van boven..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt, de helft is zo lelijk als de tyves
Jij bent echt de bom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:33 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Ik ken dit meisje dat is geen grap en zij is pas 16 jaar dit meen ik echt ze is kk lekker ze heeft bij mij in de klas gezeten...!
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:33 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Ik ken dit meisje dat is geen grap en zij is pas 16 jaar dit meen ik echt ze is kk lekker ze heeft bij mij in de klas gezeten...!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:33 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Ik ken dit meisje dat is geen grap en zij is pas 16 jaar dit meen ik echt ze is ik vind haar kk lekker ze heeft bij mij in de klas gezeten...!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:19 schreef Nega het volgende:
[..]
Jij bent echt de bom.
Dan heb je dus ook meer foto's van haar...
goede post!!! moet de op wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef Zosk het volgende:
plaatjes.
Ze lijkt er totaal niet opquote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Nou hier dan de beloofde foto;)
[[url=http://img152.imageshack.us/img152/1701/kimso8.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb ook dr emailadres maar die zet ik hier maar niet neer:P
Doe dat ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:50 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Mense dan geloven jullie me niet ik zal kijken of er foto's van haar op dr space staan dan zal ik die wel ff posten...
Wat veel mooie dames heb je gepost niet normaal lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef Zosk het volgende:
ja ik kon ze ook allemaal wel als grote foto's uploaden, maar dan kun je nog meer scrollen en laad de pagina veel zwaarder. Moest iets kiezenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef Stofje het volgende:
Geweldige post, Zosk. M'n enige klacht is dat het niet prettig kijkt, zo allemaal dicht bij elkaar. Maar zitten idd wel een paarbij
.
kloonquote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Giraff het volgende:
hoe schaamteloos jullie hier met het vrouwlijk geslacht omgaan
Schaamteloos?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Giraff het volgende:
Yo mate were from the UBLquote:Op maandag 19 maart 2007 01:56 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Schaamteloos?
Wees blij dat de meeste topicbezoekers zich afsjorren op de foto's hier ipv die 12 jarige breezers irl te palen![]()
Niet slecht voor die poolse heroine hoertjesquote:Op zondag 18 maart 2007 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja ik kon ze ook allemaal wel als grote foto's uploaden, maar dan kun je nog meer scrollen en laad de pagina veel zwaarder. Moest iets kiezen![]()
dat kan er afquote:Op maandag 19 maart 2007 07:38 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Niet slecht voor die poolse heroine hoertjes![]()
Al hoewel alle dames (in het algemeen) zich aardig kunnen vol plamuren
het wordt pas schaamteloos als je er ook nog aan gaat zitten ongewenst.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Giraff het volgende:
Hier kun je toch niet op fappenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef koffiegast het volgende:
Je bent deze vergeten!!1121!
[afbeelding] lmao
http://www.sugababes.nl/!!!xPIMPYAPOES/fotos
wat onderaan
Je weet toch. Dat is zijn mattiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:33 schreef Gertdh het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bji deze anaal-indiaan?![]()
aha, dat verklaart een hoop,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je weet toch. Dat is zijn mattie.
Kiekeboe!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding] lmao
http://www.sugababes.nl/!!!xPIMPYAPOES/fotos
it wasnt me! (wijst naar persoon boven hem op vorige post van me)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je weet toch. Dat is zijn mattie.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef LasTeR het volgende:
Het is meer een "Post hier geile 17-jarige chickies met tieten"-topic geworden.
Anitaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
[afbeelding]
http://images.sugababes.nl/user_pics/933/933805_6b96213b5c.jpg
![]()
( link zal het wel weer niet doen enzo )
eens vroegah keken ik en een maat juist om de foto's van gare wijfen waar je goed om kunt lachen nu zie je alleen mooie zweedse jetsser opzich niks mis mee maar dat was niet de achterliggende gedachte achter deze topic reedsquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef LasTeR het volgende:
Het is meer een "Post hier geile 17-jarige chickies met tieten"-topic geworden.
Waarschijnlijk niet. Maar ja, hier zullen ze er minder last van hebben. We kunnen ze op Fok immers niet onderstrooien met kudos of andere vage waardepunten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Viswijfje het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
"Tja mOet et veilig doen hea"
Oh my fucking kanker god! ... Zoiets hoeft geen condooms te kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
of juist wel zodat we geen nageslacht van haar krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oh my fucking kanker god! ... Zoiets hoeft geen condooms te kopen
Preventief ruimen dat volgescheten varkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
of juist wel zodat we geen nageslacht van haar krijgen![]()
kudos??quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar ja, hier zullen ze er minder last van hebben. We kunnen ze op Fok immers niet onderstrooien met kudos of andere vage waardepunten.
Wat is het probleem? Die meiden zetten zelf die foto's op internet en wij mogen ze dan niet laten zien?quote:
ik vroeg iets..quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef TriPa het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Die meiden zetten zelf die foto's op internet en wij mogen ze dan niet laten zien?
Die moet ze om d'r puisten doen, zodat ze de boel niet besmet. Die dikke zwakzinnige zeug denkt zeker dat er een gratis man bij zo'n condoom zit. Blegh!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
In tijden niet meer zo gelachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
Who gives a fuck,. ze zijn geplaatst om te zien,..quote:
Dat willen ze toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Viswijfje het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
PRAAT MET ME ALS JE IETS VIND! van mequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Dat willen ze toch?
Waarom pleuren ze anders foto's van zichzelf op het web?
Hier nog wat 'rukvoer voor het plebs'![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bedoel eerder: "Die moet een verbod op seks krijgen".quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
of juist wel zodat we geen nageslacht van haar krijgen![]()
Hoe ? ;')quote:
De halve discotheek doet op 1 avond die linker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wil maar toch doe ik linker![]()
Kijk mama die zal ik nooit gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
I don't give a shitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De halve discotheek doet op 1 avond die linker.
je kan zeggen wat je wilt maar die dikke is voor je (in het midden voor de domme mensen)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wil maar toch doe ik linker![]()
Ik zie liever de XXS in kort rokje...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:50 schreef M3CABRIO het volgende:
die XXL
Pussycat Doll ballerina's aanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef M3CABRIO het volgende:
Hehehehehehe, mijn favoriete aanstaande ex-verkeering breezah was vannacht weer in de disco.
Ik probeer haar elke keer uit te leggen dat ze korte rokjes aan moet trekken, hopelijk luistert ze een keer...
[afbeelding]
You've found gold my friendquote:Op maandag 26 maart 2007 13:22 schreef CJV-Timo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/binkysgirls/page2/
have fun
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef melluk het volgende:
[..]
wat links...?
kom niet verder dan midden
foutje...is helemaal niet ergquote:Op maandag 26 maart 2007 16:23 schreef JortK het volgende:
Deze is helemaal erg
[afbeelding]
* JortK ziet een stortvloed aan plaatjes uit de link van CJV-Timo komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |