het wordt pas schaamteloos als je er ook nog aan gaat zitten ongewenst.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Giraff het volgende:
hoe schaamteloos jullie hier met het vrouwlijk geslacht omgaan
Hier kun je toch niet op fappenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef koffiegast het volgende:
Je bent deze vergeten!!1121!
[afbeelding] lmao
http://www.sugababes.nl/!!!xPIMPYAPOES/fotos
wat onderaan
Je weet toch. Dat is zijn mattiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:33 schreef Gertdh het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bji deze anaal-indiaan?![]()
aha, dat verklaart een hoop,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je weet toch. Dat is zijn mattie.
Kiekeboe!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding] lmao
http://www.sugababes.nl/!!!xPIMPYAPOES/fotos
it wasnt me! (wijst naar persoon boven hem op vorige post van me)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je weet toch. Dat is zijn mattie.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef LasTeR het volgende:
Het is meer een "Post hier geile 17-jarige chickies met tieten"-topic geworden.
Anitaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
[afbeelding]
http://images.sugababes.nl/user_pics/933/933805_6b96213b5c.jpg
![]()
( link zal het wel weer niet doen enzo )
eens vroegah keken ik en een maat juist om de foto's van gare wijfen waar je goed om kunt lachen nu zie je alleen mooie zweedse jetsser opzich niks mis mee maar dat was niet de achterliggende gedachte achter deze topic reedsquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef LasTeR het volgende:
Het is meer een "Post hier geile 17-jarige chickies met tieten"-topic geworden.
Waarschijnlijk niet. Maar ja, hier zullen ze er minder last van hebben. We kunnen ze op Fok immers niet onderstrooien met kudos of andere vage waardepunten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Viswijfje het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
"Tja mOet et veilig doen hea"
Oh my fucking kanker god! ... Zoiets hoeft geen condooms te kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
of juist wel zodat we geen nageslacht van haar krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oh my fucking kanker god! ... Zoiets hoeft geen condooms te kopen
Preventief ruimen dat volgescheten varkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
of juist wel zodat we geen nageslacht van haar krijgen![]()
kudos??quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar ja, hier zullen ze er minder last van hebben. We kunnen ze op Fok immers niet onderstrooien met kudos of andere vage waardepunten.
Wat is het probleem? Die meiden zetten zelf die foto's op internet en wij mogen ze dan niet laten zien?quote:
ik vroeg iets..quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef TriPa het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Die meiden zetten zelf die foto's op internet en wij mogen ze dan niet laten zien?
Die moet ze om d'r puisten doen, zodat ze de boel niet besmet. Die dikke zwakzinnige zeug denkt zeker dat er een gratis man bij zo'n condoom zit. Blegh!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
In tijden niet meer zo gelachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
Who gives a fuck,. ze zijn geplaatst om te zien,..quote:
Dat willen ze toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Viswijfje het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
PRAAT MET ME ALS JE IETS VIND! van mequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Dat willen ze toch?
Waarom pleuren ze anders foto's van zichzelf op het web?
Hier nog wat 'rukvoer voor het plebs'![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bedoel eerder: "Die moet een verbod op seks krijgen".quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
of juist wel zodat we geen nageslacht van haar krijgen![]()
Hoe ? ;')quote:
De halve discotheek doet op 1 avond die linker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wil maar toch doe ik linker![]()
Kijk mama die zal ik nooit gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[afbeelding]
I don't give a shitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De halve discotheek doet op 1 avond die linker.
je kan zeggen wat je wilt maar die dikke is voor je (in het midden voor de domme mensen)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wil maar toch doe ik linker![]()
Ik zie liever de XXS in kort rokje...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:50 schreef M3CABRIO het volgende:
die XXL
Pussycat Doll ballerina's aanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef M3CABRIO het volgende:
Hehehehehehe, mijn favoriete aanstaande ex-verkeering breezah was vannacht weer in de disco.
Ik probeer haar elke keer uit te leggen dat ze korte rokjes aan moet trekken, hopelijk luistert ze een keer...
[afbeelding]
You've found gold my friendquote:Op maandag 26 maart 2007 13:22 schreef CJV-Timo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/binkysgirls/page2/
have fun
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef melluk het volgende:
[..]
wat links...?
kom niet verder dan midden
foutje...is helemaal niet ergquote:Op maandag 26 maart 2007 16:23 schreef JortK het volgende:
Deze is helemaal erg
[afbeelding]
* JortK ziet een stortvloed aan plaatjes uit de link van CJV-Timo komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |