Damn, kom ik te laat achter.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef gronk het volgende:
Marijnissen bij Jenssen. Doet-ie nog verbazingwekkend goed.
Ik dacht dat die verkiezingen nu afgelopen waren...quote:
Hij zou zijn eigen kanaal moeten hebben, dan kan je tenminste op tijd wegzappen. Ik word er ook een partij niet goed van dat je die vent dagelijks bij een programma moet tegenkomen. Van die laatste over de ontwikkeling van Jan M werd ik zelfs misselijk, dat die man in beeld kwam die te goeder trouw zijn huis ter beschikking stelde, daar 400 gulden per maand aan hypotheekkosten moest dokken en daar slechts 50 voor terug kreeg van de partij. Na verloop van tijd werd het hem teveel en toen werd hij aan de kant gezet, omdat de belangen duidelijk moesten zijn. Oftewel: alles voor de partijquote:Op [uttp://forum.fok.nl/topic/990645/3/50#47075619]donderdag 8 maart 2007 23:25[/url] schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik dacht dat die verkiezingen nu afgelopen waren...
Die Marijnissen blijft ook maar overal verschijnen.
Ja, doe mij maar Jan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
wat een stomvervelende gasten vanavond
Op een evenwichtsbalk tussen 2 wolkenkrabbersquote:
Welke politicus mag jij wel?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Op een evenwichtsbalk tussen 2 wolkenkrabbers
Niets gemist dus?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
Ja, vanmiddag herh. gezien, en Jan M vond ook nog dat ie moest scheiden van zn vrouw omdat zij niet meer wou meedoen met de SP.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij zou zijn eigen kanaal moeten hebben, dan kan je tenminste op tijd wegzappen. Ik word er ook een partij niet goed van dat je die vent dagelijks bij een programma moet tegenkomen. Van die laatste over de ontwikkeling van Jan M werd ik zelfs misselijk, dat die man in beeld kwam die te goeder trouw zijn huis ter beschikking stelde, daar 400 gulden per maand aan hypotheekkosten moest dokken en daar slechts 50 voor terug kreeg van de partij. Na verloop van tijd werd het hem teveel en toen werd hij aan de kant gezet, omdat de belangen duidelijk moesten zijn. Oftewel: alles voor de partij
Kan ik wel inkomen hoor. Kijk, sommige mensen hebben een eigen bedrijfje en steken daar al hun tijd en hun hele ziel &zaligheid in. Jan Marijnissen heeft de SP.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:57 schreef Ludger het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag herh. gezien, en Jan M vond ook nog dat ie moest scheiden van zn vrouw omdat zij niet meer wou meedoen met de SP.
D'r zijn zat bedrijfjes (vooral in de ideele sector) waar werken bij dat bedrijfje vergelijkbaar is als bij de SP.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:47 schreef Thelonious het volgende:
De SP heeft meer weg van een kerk dan een eigen bedrijfje imo.
oh jammer dat die laatste Geert niet Wilders als achternaam heeft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef kassenbouwer het volgende:
En vanavond gaan ze weer lekker die Arib een pauwveer in haar achterste stoppen.
Vrijdagavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman onder anderen: Khadija Arib, Henk Kamp en Geert Mak.
Toch wel respect dat hij zich daar nu niet te min voor voelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef Toad het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Henk Kamp. Een goede minister en kamerlid, maar nu moet hij rommel opruimen wat Rutte heeft gemaakt.
Naja, ik zou zeggen ruim je rommel zelf op. Ik richt me niet op deze non issues maar op het echte integratievraagstuk...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Toch wel respect dat hij zich daar nu niet te min voor voelt.
Mee eens, ze maken hem de pis niet lauw!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Toch wel respect dat hij zich daar nu niet te min voor voelt.
Het feit dat men steeds over dit zinnetje van haar valt geeft wel aan hoe sterk het argument van Kamp is opgebouwd. Niet namelijk, de man kletst in rondte in de hoop de VVD weer populairder te maken onder Wilders sympathisanten zonder gelijk aan hem gesteld te worden. Inhoudelijk zegt hij eigenlijk niks, over van Baalen zwijgt hij bijvoorbeeld en ook geeft hij matig antwoord op de vragen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef Suko het volgende:
Tuurlijk zit ik verdorie nog te kijken, Arib is loyaal aan de wereld, Kampt zegt terecht dat men loyaal (als gekozenen) aan ten eerste Nederland moet zijn! Zie je wel, Kamp deugt. Mak moet z'n kop houden.
Had je hem liever als Commissaris van de Koningin of in een andere non-job gezien?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Naja, ik zou zeggen ruim je rommel zelf op. Ik richt me niet op deze non issues maar op het echte integratievraagstuk...
Ik vind de hele VVD-fractie knap stuitend bezig de laatste tijd. De manier waarop ze denken zetels te scoren op de rechterflank:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef Don_Gurgen het volgende:
wat een lulhannes die kamp zeg, geen enkel goed opgebouwd argument, alleen maar zwakke citaatjes en raar gedraai, bijzonder tegenvallend zeg, ik had hem vroeger wel hoog zitten.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Had je hem liever als Commissaris van de Koningin of in een andere non-job gezien?
Nu doet ie nog iets nuttigs.
Verdonk was passender geweest. Maar die doet onderwijs.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Tweede Kamerlid is één van de belangrijkste functies in dit land. Maar als ik Kamp was zou ik gisteren hebben gezegd: Rutte doe jij dit debat maar.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:28 schreef Suko het volgende:
Mak is Europeaan wat hij al eeuwen verkondigd, ik ga eerst voor Nederland liggen
Rutte heeft een grote broek aangetrokken, dan kan hij toch ook in het parlement zelf de verantwoordelijkheid nemen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:31 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Verdonk was passender geweest. Maar die doet onderwijs.![]()
Die andere 21 VVD kamerleden willen ook wat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Rutte heeft een grote broek aangetrokken, dan kan hij toch ook in het parlement zelf de verantwoordelijkheid nemen?
Ja, ik zeg ook niet dat die andere kamerleden niks moeten doen. Wil je me nou niet snappen of ligt het aan iets anders? Ik zeg gewoon dat Rutte rommel heeft gemaakt en dat het hem zou sieren als die het zelf op zou ruimen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die andere 21 VVD kamerleden willen ook wat doen.
Ik wil je wel snappen. Maar het lijkt me duidelijk dat dit niet Rutten's sterkste onderwerp is. Lijkt mij in plaats van het erger te maken dat ie het aan de bekwamere Kamp overlaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat die andere kamerleden niks moeten doen. Wil je me nou niet snappen of ligt het aan iets anders? Ik zeg gewoon dat Rutte rommel heeft gemaakt en dat het hem zou sieren als die het zelf op zou ruimen.
Inderdaad. Het viel mij al op dat die moeder zo hartelijk mee ging lachen om een andere gast bij P&W, ik weet het niet hoor maar als je door die toestand met je kind zo in de stress ligt dan komt dat ietje raar over. Bovendien hebben vaders ook wel eens gelijk, anders als dat je in de media ziet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:06 schreef milagro het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1163298.ece
dit is de andere kant vh verhaal van de dame die laatst te gast was inzake de 'ontvoering' van haar dochtertje Noa door de vader.
werpt toch wel een heel ander licht op de zaak, hč
inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:18 schreef Veerboot het volgende:
Je staat er toch eigenlijk nooit bij stil wat zoiets betekent voor de machinist van een trein. Aangrijpend verhaal van die kerel.
Ik heb er al eens in het verleden met een machinist over gepraat en realiseer mij vanaf die tijd hoe traumatisch het ook is voor de machinisten.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:18 schreef Veerboot het volgende:
Je staat er toch eigenlijk nooit bij stil wat zoiets betekent voor de machinist van een trein. Aangrijpend verhaal van die kerel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef Suko het volgende:
Heel zielig, die Josine van Dalsum, heus. Maar zij en haar ziekte zijn voor mijn gevoel iets te veel in de publiciteit, als je zo de laatste zapt door teletekst waar zij zoals gast is of was.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef Joepie het volgende:
Ik vind het verhaal dat Paauw vertelt nu al aannemelijker, dan het verhaal van de advocaat. Dat klonk wel erg alsof de politie in Utrecht zomaar op je begint te schieten.
Als Josine van Dalsum ook maar enigszins zou kennen zou je weten dat ze niet naargeestig is. In tegendeel, hoe zij ermee omgaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
lekker gezellig, die vrouw zit een beetje naargeestig aan tafel te mekkeren over kanker. En er is een toneelstuk van gemaakt. Valt me nog mee dat het geen musical is.
Nou, vind dat wel een mooie bos, niks mis mee, met die man ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:
had-ie zijn haren beter moeten kammen?
hee, het is voor mij ook dinsdagavond, vrije tijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Josine van Dalsum ook maar enigszins zou kennen zou je weten dat ze niet naargeestig is. In tegendeel, hoe zij ermee omgaat.
Hij is echt heel erg goed hč.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat prachtig, een Wibi Soerjadi die anders heet
De enige goede is natuurlijk die advocaat met zijn rebelse haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg goed hč.![]()
Ik heb hem al eens eerder gezien bij een masterclass in een programma op zondag en ik was toen al diep onder de indruk. (Weet zo even niet meer hoe het heet.)
Hij is ook bij Paul de Leeuw geweest en tijdje terug.
Die Josien is een zeikwijf.![]()
Fantįstisch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Mevrouw Breukhoven krijgt er nog even van langs.
En terecht ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Mevrouw Breukhoven krijgt er nog even van langs.
Wat werd er gezegd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Fantįstisch.
Inderdaad mooie woorden.quote:
Dat had Josine van Dalsum goed gezegd over Connie Breukhoven!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
En terecht ook.
Haar verhaal was ook het enige boeiende van de aflevering. Kon het kijken niet volhouden vandaag.
Ok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen wel naar P&W op I-net.
Ik ben vanavond niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |