My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef Joepie het volgende:
Ik vind het verhaal dat Paauw vertelt nu al aannemelijker, dan het verhaal van de advocaat. Dat klonk wel erg alsof de politie in Utrecht zomaar op je begint te schieten.
Als Josine van Dalsum ook maar enigszins zou kennen zou je weten dat ze niet naargeestig is. In tegendeel, hoe zij ermee omgaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
lekker gezellig, die vrouw zit een beetje naargeestig aan tafel te mekkeren over kanker. En er is een toneelstuk van gemaakt. Valt me nog mee dat het geen musical is.
Nou, vind dat wel een mooie bos, niks mis mee, met die man ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:
had-ie zijn haren beter moeten kammen?
hee, het is voor mij ook dinsdagavond, vrije tijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Josine van Dalsum ook maar enigszins zou kennen zou je weten dat ze niet naargeestig is. In tegendeel, hoe zij ermee omgaat.
Hij is echt heel erg goed hè.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat prachtig, een Wibi Soerjadi die anders heet
De enige goede is natuurlijk die advocaat met zijn rebelse haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg goed hè.![]()
Ik heb hem al eens eerder gezien bij een masterclass in een programma op zondag en ik was toen al diep onder de indruk. (Weet zo even niet meer hoe het heet.)
Hij is ook bij Paul de Leeuw geweest en tijdje terug.
Die Josien is een zeikwijf.![]()
Fantástisch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Mevrouw Breukhoven krijgt er nog even van langs.
En terecht ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Mevrouw Breukhoven krijgt er nog even van langs.
Wat werd er gezegd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Fantástisch.
Inderdaad mooie woorden.quote:
Dat had Josine van Dalsum goed gezegd over Connie Breukhoven!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
En terecht ook.
Haar verhaal was ook het enige boeiende van de aflevering. Kon het kijken niet volhouden vandaag.
Ok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen wel naar P&W op I-net.
Ik ben vanavond niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |