abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46326556
Gratis verwendag voor kankerptienten lijkt verkooptruc van Connie Breukhoven!

Dat juist kankerpatienten zondag van Connie Breukhoven een gratis verwendag in haar Haagse schoonheidskliniek krijgen aangeboden lijkt geen toeval! Tegelijkertijd met deze actie is namelijk Healan951 bij Connie Breukhoven in de aanbieding. En juist dat Healan951 werd vorig jaar door Connie aangeprezen als een middel dat kanker geneest. Een bewering die Connie B. overigens schielijk moest intrekken op last van de Inspecteur van de Volksgezonheid, want Helan951 geneest net zo min kanker als water dat doet. Water is overigens wel het voornaamste ingrient van het 'slechts' 63 euro kostende Healan951 met een aanbevolen dagdosering van een flesje per dag...!

Connie Breukhoven stelt zondag haar schoonheidskliniek in Den Haag open voor vrouwen met kanker. Die krijgen gratis gezichtsbehandelingen en injectables en tien tegen één ook informatie over de helzame werking van Healan951, het drankje met rechtsdraaiende sojabonen dat vorig jaar voor zoveel commotie zorgde, omdat Connie het verkocht als een middeltje dat kanker geneest. Healan951 is namelijk sinds 1 februari in de aanbieding in de Haagse kliniek van Connie. Drie halen, twee betalen...

Mensen met kanker zijn zondag meer dan welkom bij Connie Breukhoven. Niet bij haar thuis in Amsterdam, waar zij aan de rand van het Vondelpark woont, omdat de Wassenaarse villa van Hans en Connie verbouwd wordt, maar in haar Haagse schoonheidskliniek. De oproep aan kankerpatienten om zich gratis en voor niets te laten verwennen lijkt ook een einde te maken aan de mediastop die Connie zichzelf had opgelegd na de aanhoudende verhalen over een nakende echtscheiding van het paar.

Bij haar teurgkeer in de media zegt de 55-jarige glamourdiva dat alle schoonheidsklinieken in Nederland met elkaar moeten afspreken jaarlijks een dag te organiseren voor vrouwen met kanker. Voor haar verwendag zijn al honderd aanmeldingen binnengekomen.

De Chinese sojabonen met water die Connie Breukhoven aan de man brengt als een toverdrankje dat ernstig zieke patiënten zich een stuk beter laat voelen, maar dat in ieder geval geen enkele genezende kracht heeft, lijkt de voornaamste reden om haar kliniek open te stellen voor kankerpatenten en ongetwijffeld ook voor de camera's van het zo met Connie innig bevriende SBS Shownieuws.

Breukhoven lijkt namelijk met haar kliniek nog altijd de naweeën te ondervinden van een stroom van negatieve publiciteitin 2006. Eerst werden bij haar afslankpillen in beslag genomen waarin amfetamine zou zitten. Niet veel later meldde de Inspectie voor de Volksgezondheid zich ander maal bij Breukhoven nadat zij claimde een geneesmiddel te verkopen dat zou helpen bij het bestrijden van kanker.

Dat middel, Haelan951, werd al snel ontmaskerd. Het bleek een al vijftien jaar oud middeltje van water met rechtsdraaiende Chinese sojabonen, dat in de Verenigde Staten werd -en wordt- verkocht als voedingspreparaat zoals er vele honderden zijn in de categorie baadt het niet, schaden doet het ook niet.

Maar Connie die het middeltje Healan951 verkoopt per dagdosis van 63 euro wilde zich niet neerleggen bij het oordeel van de Inspecteur van de Volksgezondheid dat Healan951 slechts een voedingssupplement was. In De Telegraaf beweerde vorig jaar dat het gerenommeerde tijdschrift The New England Journal of Medicine binnen een maand positief zou berichten over de werking van Healan 951 bij kankerpatiënten.

Maar toen ZIJonline het tijdschrift benaderde bleek men niets te weten van de sojabonen met water van Connie. Een verbijsterende woordvoerdster Karen Pederson tegen ZIJonline: "Wanneer er een nieuw middel zou zijn dat bij de genezing van kanker een rol zou spelen dan zouden we natuurlijk niet wachten met publiceren. Dan zouden we dat onmiddellijk naar buiten brengen. Maar we hebben zelfs geen manuscript over Healan951."

ZIJonline onthulde vorig jaar al dat de werkzame stoffen in het water met Chinese sojabonen drankje Healan 951 genisteine en 13MTD- bepaald ook niet bekend staan om hun genezende werking op wat dan ook...
Genisteine is een omstreden goedje verkregen uit soja-extract dat de opname en inbouw van Calcium en Magnesium zou kunnen verbeteren. Ook dat is overigens niet wetenschappelijk bewezen! Genesteine zit in voedingssupplementen die al heel lang verkrijgbaar in ons land en ook daarvan is de heilzame werking nog nimmer wetenschappelijk vastgesteld...

Wat betreft 13MTD: dat is een stof die in de medische wereld niet in erg hoog aanzien staat.. Een zoektocht op internet naar de werking van 13MTD levert slechts een vijftien tal resultaten op. Allemaal in het Chinees...
Toevallig het land waar Connie van beweert dat daar haar speciale sojabonen worden gekweekt. 13MTD komt verder in geen enkele -wetenschappelijke- verwijzing op internet voor!

Blijkbaar heeft Breukhoven in haar enthousiasme zich verbonden een grote partij sojabonen af te nemen van de Amerikaanse uitvinder... Een gratis verwendag voor kankerpatienten zou dan een uitstekend middel kunnen zijn om Healan aan de man/vrouw te brengen...zijonline.nl

Wat zegt het (o.a.) KWF hierover:

Helpt Healan951, het drankje dat Connie Breukhoven lanceert, tegen kanker?

De werkzame stof in het drankje hoort tot de zogenoemde isoflavonen.
Isoflavonen, die in soja zitten, zijn stoffen die we in het kankeronderzoek serieus moeten nemen. Een zware wetenschappelijke commissie van KWF Kankerbestrijding heeft in 2004 een grondige literatuurstudie gedaan naar deze stoffen in relatie tot borst-, baarmoeder- en prostaatkanker, dus hormoongevoelige kankers.

Daar kwam uit dat er nog onvoldoende wetenschappelijke aanwijzingen zijn dat deze stoffen een rol spelen bij het ontstaan van deze typen kanker. Er is dus nader onderzoek nodig.

Dat Haelan951 een 'nieuwe stategie in de strijd tegen kanker' zou zijn, die een 'preventieve werking heeft om ziekten te voorkomen' lijkt voorbarig en kan niet op wetenschappelijke basis zo gesteld worden."

Verwennen is oké hoor maar om zo wéér je (wan)produkt te promoten over de rug van zieke mensen?
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:18:12 #2
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_46327036
en mannen met kanker dan??
Discriminatie
Shuffle up and deal!!!
pi_46327558
Conny Breukhoven zou verboden moeten worden.
En die man van haar ook, met die deuken in zijn wangen.
Een stelletje mediageile smakeloze geldwolven zijn het, kitscherige klefheid ten top.
En nu proberen om op deze manier toch die rommel nog te slijten....Bah!
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2007 @ 13:02:44 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_46328451
'Verwennen is oké hoor maar om zo wéér je (wan)produkt te promoten over de rug van zieke mensen?'

Ja je zou eerder over hun borsten vermoeden bij Vanessa

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46330335
Jongens tenzij jullie of iemand uit je naastenkring haar produkten heeft uitgeprobeerd
is dit een kansloze bashtopic zonder end. Al die verhalen uit de media van zogenaamde
experts met allerlei even wazige rapporten moet je met een pot zout nemen omdat die
vaak uit eigen zakelijk belang Breukhoven aanvallen.
pi_46331029
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef sanni het volgende:
Jongens tenzij jullie of iemand uit je naastenkring haar produkten heeft uitgeprobeerd
is dit een kansloze bashtopic zonder end. Al die verhalen uit de media van zogenaamde
experts met allerlei even wazige rapporten moet je met een pot zout nemen omdat die
Nog afgezien van het feit dat het artikel van het KWF voor mij vol(af)doende is en ik nog geen objectieve meningen van mensen heb gezien/gehoord op tv/radio (zonder sponsering van Connie) die er daadwerkelijk baat bij hebben gehad, heb ik dit artikel vooral gepost vanwege het feit dat ze het presenteert als zijnde een verwendag maar de achterliggende bedoeling is duidelijk. En soms heeft bashen een functie, dan is het maar eens duidelijk wat sommige mensen menen te moeten promoten over de rug van zieke mensen en dat zoiets gewoon 'niet kan.' Bovendien zou ze een mediastop houden maar opeens is dat nu even niet aan de orde? Rara.
pi_46332711
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef sanni het volgende:
Zit ze in je familiekring ofzo?
Het is toch ook een vreselijk mens, de nep straalt er vanaf, wij noemen haar Vanessa Baklava, alleen al van ernaar kijken springt het glazuur van je tanden.
pi_47538795
Connie Breukhoven 'geschrokken' na aanval Josine van Dalsum op haar kankerdrankje!
Connie Breukhoven is erg geschrokken van de aanval die actrice Josine van Dalsum vorige week op haar opende. Van Dalsum deed in de talkshow Pauw & Witteman haar beklag over Breukhoven en Haelan 951, het zogenaamde middel tegen kanker bestaande uit rechtsdraaiende Chinese sojabonen op water dat Connie in Nederland aan de man brengt.

Josine van Dalsum, zelf kankerpatiënte, zou enkele jaren geleden ongevraagd enkele dozen met het middel opgestuurd hebben gekregen van Breukhoven. Ze vertelde in de talkshow dat ze hier niet van gediend was, omdat ze niet in alternatieve geneeswijzen voor kanker gelooft. De actrice beschuldigde Connie ervan dat ze misbruik maakt van de wanhoop van kankerpatiënten.

Aan weekblad Story vertelt Van Dalsum te geloven dat ze wordt misbruikt in Connies strijd om publiciteit voor het middel. "Ik weet dat ze wilde proberen via mij publiciteit te generen voor haar 'medicijn'. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ze heeft verteld dat ik het middel gebruikte."

Breukhoven vertelt aan de website Sterrenstek niet te weten wat ze aanmoet met het verhaal van Van Dalsum."Ik ga toch niet de strijd aan met een vrouw die zwaar ziek is," zegt ze.

"Ik was echt helemaal uit het veld geslagen toen ik haar verhaal hoorde en dat gebeurt me maar zelden." Ze zegt geen idee te hebben waarom de actrice opeens haar beklag deed bij Pauw & Witteman. "Is ze misschien door haar ziekte boos op de hele wereld? Ik weet het niet. Wel weet ik dat ik haar nooit als boegbeeld heb willen gebruiken."

Connie vertelt er zelfs even over te hebben getwijfeld of ze Van Dalsum het middel wel zou sturen. "Ik moest daar een paar dagen over nadenken. Het was voor mij een behoorlijk dilemma, zeker omdat het een bekende Nederlander betreft", zegt ze.

"Van het begin af aan heb ik haar ook verteld dat het absoluut niet de bedoeling was dat zij ermee naar buiten zou treden. Het was van mij alleen maar aardig bedoeld."

Overigens blijkt Breukhoven blijkbaar bij haar onware bewering dat Haelan 951 zou helpen. Zoals ZIJonline vorig jaar al bewees is het vornaamste ingedient van het middel water en sojabonen. Onafhankelijk onderzoek wees uit dat het middel niet helpt bij kanker. Het is Connie dan ook verboden Haelan 951 als zodanig aan te prijzen. De flesjes, 59 euro per stuk!, waarvan Connie zegt dat er een per dag moet worden genomen, zijn niet meer en minder dan een ordinair voedingssupplement. Vergelijkbare produkten liggen bij het Kruidvat in de vakken voor een fractie van de prijs. zijonline. Het bewuste artikel op zijonline.

Correctie van Breukhoven, Josine van Dalsum is genezen verklaard en niet dankzij jouw gemalen sojabonen. Uitzending op 13 maart van P&W is hier nog terug te zien.
pi_47561911
Dat is toch gewoon misdadig zoiets !
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:30:11 #10
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_47571125
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef bloodymary het volgende:
Dat is toch gewoon misdadig zoiets !
Conny Breukhoven is sowieso al een misdaad tegen de mensheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')