sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:57 schreef Triggershot het volgende:
Voor duidelijkheid er komt geen 2e deel over dit topic.
Zeiken
- Over Mohammed in WFL.
- Over Moslims in Onzin.
- Over NWS en co in NWS-FB
- Over FOK! in FB
Dat er geen 2e deel zou komen was al door ons achter de schermen besproken. Dit vanwege een ander topic dat al over hetzelfde onderwerp gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?
'We', je bent schizo? Overigens mocht ik vanaf het begin al mee modereren in NWS en is zoals Mutant het al zei achter schermen afgesproken, niet dat ik jou verantwoording schuldig ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?
sp3c & DoG zijn ff afwezig i.v.m. werk (kort/langlopend), en we we lossen nu het probleem ff intern op. Ook wij moeten verder. De OP van dit topic gaf al aan dat we graag gebruik maken van gastmoderators. Maar dat de feitelijke [NWS]-mods de eindbeslissing nemen. En wat dat laatste betreft zie ik geen beren op de weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
Zie discussietopic, OP of een aantal postings hierboven (de discussie met SCH).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef denka het volgende:
Welke admin verwijderd stiekem reacties in het topic Steekpartij Rotterdamse school? Enige uitleg met goede argumentatie is wel zo fijn ipv dat stiekeme zielige gedoe. Mensen mogen hun mening geven of mag dat niet op fok! Ook al past die mening niet in je eigen opvatting!
![]()
Voor zover ik het zie is er niets buiten toevoeging van bron aangepast.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Waarom is de OP aangepast?
Beroep op koran Duitse rechter mag niet
Klopt, ik heb ff de bron erbij gezocht. En de orginele bron ging nog iets verder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Triggershot het volgende:
Voor zover ik het zie is er niets buiten toevoeging van bron aangepast.
Ik hou hem open, schijnbaar is er toch iets meer aan de hand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Cameraman ziektewet ingetrapt na PSV-Ajax
Kan wel dicht lijkt me, de bron waarop al de ze berichten gebasseerd waren namelijk: http://meerkerk.web-log.nl/
heeft zich teruggetrokken. Wat rest zijn enkele verhaaltjes rustend op een niet bestaande bron.
Hij heeft ook andere berichten over zijn werk, zoals een log over Talpa vs Nos weggehaald. Lijkt er eerder op dat hij op zijn falie heeft gehad van zijn baas. Of dat zijn blog niet voor het grote publiek bestemd was.quote:Of hij heeft een paar serieuze bedreigingen aan zijn adres gehad. En neemt even een pauze in. Jammer voor zijn weblog. Maar niet voor ons. Het verhaal stond digitaal, de discussie liep al en het is een beetje laat voor hem om te doen alsof er niks aan de hand is. Het verhaal is al on-air gegaan.
Hmmzzzz, ik leg het ff bij een FA neer. Wat te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft ook andere berichten over zijn werk, zoals een log over Talpa vs Nos weggehaald. Lijkt er eerder op dat hij op zijn falie heeft gehad van zijn baas. Of dat zijn blog niet voor het grote publiek bestemd was.
Dan blijft het in [NWS]. Toch ergens een leuke hypothese (ik begon ook te twijfelen).quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Inmiddels zijn er wel andere bronnen bekend geworden:
o.a.:
http://www.trouw.nl/laats(...)eramensen_beschermen
Afghanistan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Double-Helix het volgende:
Waar blijft sp3c :p ?
Zeg dat wel, het was een juweel van een topic.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
jawel hoor en dicht. links 'wint' weer. heel jammer.
De waarheid overwint altijd (op termijn).quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft niks met de waarheid te doen. Het gaat om het onvermogen van links om meningen te respecteren die dwars op die van hen staan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De waarheid overwint altijd (op termijn).²
gelijk mensen voor onzinnigheid uitmaken omdat er een töpic wordt geslotenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Het gaat er meer om dat dit kaliber topics veelal verzand in heen en weer geblaat van een bedenkelijk niveau, van beide kanten. Het lijkt verdomme wel een zandbak bij de peuterspeelzaal.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het heeft niks met de waarheid te doen. Het gaat om het onvermogen van links om meningen te respecteren die dwars op die van hen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |