Daarom de punten komma's en # maar weggelatenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
ow, er kunnen niet meer tekens in, dan is ie helemaal goed
Gemiddelde leeftijd naar beneden haalt.quote:
*Opkrikt*quote:Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd naar beneden haalt.
21 haalt het weer omlaagquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
Ja ben er altijd lang mee bezig ze waren op 294 en dacht er wordt nu veel gepost ik begin vast.
Begin juniquote:
Zaterdag naar Houten als het doorgaatquote:
Waar Waar Waar?!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef borisz het volgende:
voor alle voetbalinsite fans,
In hetzelfde hoekje als de oude grasmatten van de arena. (Ze zijn ook nog evenveel in aantal ongeveer.)quote:
ik denk dat je in de wcpot moet zoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In hetzelfde hoekje als de oude grasmatten van de arena. (Ze zijn ook nog evenveel in aantal ongeveer.)
Je zorgt maar dat je er staat.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:48 schreef VoreG het volgende:
[...]
Zaterdag naar Houten als het doorgaat. Weet alleen nog niet of ik kan spelen
.
Maar dan moet ik het goedbedoelde advies van de fysio negeren. Ik mag namelijk wel gewoon trainen, maar een wedstrijd gaat te verquote:
Jullie spelen waarschijnlijk op kunstgras trouwens. Maar een halve pot moet wel kunnen toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het goedbedoelde advies van de fysio negeren. Ik mag namelijk wel gewoon trainen, maar een wedstrijd gaat te ver.
Godver, kut kunstgras.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Jullie spelen waarschijnlijk op kunstgras trouwens. Maar een halve pot moet wel kunnen toch?
Wat zal jij lekker wateren op het veld danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
eten en dan sporten![]()
Kipfilet met aardappelen en bleekselderij
Ik denk 90%, zal morgen wel ff op de planning kijken. Maar het tweede speelt bijna al zijn wedstrijden thuis op kunstgras.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Godver, kut kunstgras.
Ik ga morgen trainen dus ik moet nog effe kijken hoe het gaat. Als ik niet in het veld sta dan sta ik er wel naast, want ik ga wel gewoon mee.
Hoe zeker is het dat het kunstgras is?
Vandaar dat ze zo hoog staanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk 90%, zal morgen wel ff op de planning kijken. Maar het tweede speelt bijna al zijn wedstrijden thuis op kunstgras.
If you can't beat them, hurt them?quote:
Precies. Meest idiote idee dat er is. Kunstgrasquote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
If you can't beat them, hurt them?
Hehehe, nee jullie competitie is gewoon slechtquote:
Eensquote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies. Meest idiote idee dat er is. Kunstgras.
Jovink en de Voederbietelsquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef pascalheister het volgende:
Dadelijk bij 1 vandaag de opening van de Jovink trein
Dat is waarquote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehehe, nee jullie competitie is gewoon slecht![]()
Er zitten nou op z'n zachts gezegd niet echt technische voetballers in![]()
Talentje hoorquote:
Wij zitten ook in de vijfde klasse, met sterkere tegenstandersquote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is waar. In het begin van het seizoen hebben we van ze verloren op felheid en inzet. MAar dat hebben we tegen bijna elke tegenstander, technisch, spel ed. zijn we telkens beter, maar ja zij zijn 3x zo fel. Dat is na de winterstop weer wat gelijk getrokken dus we spelen nu gelijk
.
Jouw competitie is nog slechter, want jij voetbalt een team lager.
Deze zomer Ody-tournament. Kom maar langs met die grote bekquote:Op maandag 5 maart 2007 18:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Wij zitten ook in de vijfde klasse, met sterkere tegenstanders![]()
Wij hadden lachend kampioen geworden in die competitie van jullie![]()
Bel maar naar de club (voor het toernooiquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze zomer Ody-tournament. Kom maar langs met die grote bek
Linksbuitenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welke posities spelen jullie btw?
(zal vast wel ergens staan, maar kan even niet 20 topics doorspitten.)
Geloof er niks van.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Bel maar naar de club (voor het toernooi) en vraag het zaterdag maar aan die gasten van het tweede, dat wij beter zijn dan zij
![]()
Rechts-mid/ mid-midquote:Op maandag 5 maart 2007 18:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welke posities spelen jullie btw?
(zal vast wel ergens staan, maar kan even niet 20 topics doorspitten.)
Dan niet, merk je het wel op het toernooiquote:
A.S. zaterdag zul je zien dat we dat 2e van jullie helemaal oprollen en dat met een team met 5 geblesseerden!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan niet, merk je het wel op het toernooi![]()
Verkracht? En dan ook nog door een ongetrouwde man, foei! 90 zweepslagen, belachelijkquote:Een 19-jarige inwoonster van Saoedi-Arabië is veroordeeld tot een straf van 90 zweepslagen omdat ze omgang met een man heeft gehad terwijl ze ongetrouwd was. Dat ze was gechanteerd, vervolgens gekidnapt en tenslotte door een groep mannen was verkracht, deed er voor de rechter niet toe. In de sharia staat nu eenmaal dat mannen en vrouwen die niet getrouwd zijn met elkaar of die geen familiale verwantschap hebben, niet met elkaar mogen omgaan in het openbaar. Volgens één van de rechters mag de vrouw nog van geluk spreken dat ze niet veroordeeld is tot een gevangenisstraf.
De vrouw kreeg de straf omdat ze met de man in een auto was aangetroffen. Volgens de vrouw chanteerde de man haar omdat hij haar wilde ontmoeten. Hij dreigde haar familie te vertellen dat ze een buitenechtelijke relatie zouden hebben. Nadat ze met een auto naar een winkelcentrum gereden waren, nam een groep mannen, gewapend met messen, de vrouw en de man mee. Ze ontvoerden hen naar een boerderij waar de vrouw door de ontvoerders veertien keer werd verkracht.
Vijf mannen die in verband met de verkrachting werden aangehouden, zijn veroordeeld tot gevangenisstraffen van tien maanden tot vijf jaar. De vrouw heeft hoger beroep aangetekend tegen de zweepslagenstraf. Overigens heeft het slachtoffer ook nog klappen van een jongere broer gekregen omdat de aanranding volgens de knaap de familie-eer had geschonden.
Tja de Emancipatie heeft nog niet alle landen bereikt helaas.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verkracht? En dan ook nog door een ongetrouwde man, foei! 90 zweepslagen, belachelijk
Ik nietquote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer eens een HOOLS room aangemaakt bij iSketch.
Wie volgt?
Waarom nietquote:
Geen zin, Moe, nog steeds geen tekentalent. enzovoortquote:
Avond!quote:
En nu wel aan de juiste persoon geven hequote:
De Chinezen waren wel positief, maar zoeken vooralsnog verder naar een andere spits. Dit houdt in dat Human voorlopig niet naar China gaat. Vinden ze niemand, dan komen ze wellicht weer bij hem terug. Dat is dan minder fijn voor ASWH, omdat 31 mei dan dichterbij is en er misschien minder geschikte vervangers zijn. Al hoop ik dat hij gewoon blijft.quote:
Is gelukt!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu wel aan de juiste persoon geven he
Zware koppijn, nog steeds. Word er niet goed van.quote:
Morgen kan je hem binnenhalen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
Is er al een nieuwe Prison Break? Ik durf niet in het USA topic te kijken.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
Is er al een nieuwe Prison Break? Ik durf niet in het USA topic te kijken.
Nee, stond helaas alleen in de papieren versie.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
HEb je een linkje Mich? Kan niets vinden.
Daar moet op gedronken worden, hi ha ho!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van die arme Leonardo. Allemaal al meegedaan aan de steunacties op Ajax Netwerk?
ja zeg, die deobus heb je niet voor niets gekregenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, terug van het hardlopen, helaas is de badkamer nog bezet.
Jij benjt nooit op MSN lulquote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef DIGGER het volgende:
AZ, gezien je functie, waarom heb je geen PM?
Vraag dus maar even op de e-mail gezet.
Concert: The Black Angels en The Black Keys in Tivoli Dan ben ik nog vriendelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:17 schreef rubbereend het volgende:
Tong, hoe was het eigenlijk met doc en de bandjes?
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Concert: The Black Angels en The Black Keys in Tivoli Dan ben ik nog vriendelijk.
Wel veel plezier gehad met de boys
Wat, is dat paard nu al over 2 meter 10 gesprongen?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk maar weer eens het Ireen Wüst topic updatenblijf aan de gang met elke keer weer nieuwe records
Nooh, Ireen is best leukquote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat, is dat paard nu al over 2 meter 10 gesprongen?
![]()
eensquote:
ja gaat inmiddels wel en hoe is het er bij jou mee gesteld?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
Eendje, hoe is het met je rug nu?
Internet TT geeft mij alleen de onderste helft van de tekst.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef rubbereend het volgende:
mn hartik kijk net op pagina 113 van NOS teletekst
In tientallen supermarkten wordt geen Heineken-bier meer verkocht. Onder meer de ketens Sligro, Jumbo en Spar vinden het bier te duur.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
In tientallen supermarkten wordt geen Heineken-bier meer verkocht. Onder meer de ketens Sligro, Jumbo en Spar vinden het bier te duur.
Kortom niks aan de hand, die supermarkten bestaan amper.
Zeg je over Heineken dat het pisbier is, kom je aan met het grootste bocht dat er isquote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Messenga het volgende:
Heineken is ook pisbier trouwens.
Bavaria
Ja maar daar doe ik toch nooit boodschappen, ik zou ze niet eens weten te vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dacht je de Sligro en Jumbo zijn best flinke spelers!
Ja wordt ietsie beter, houdt nog niet over, maar zal wel weer goedkomen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gaat inmiddels wel en hoe is het er bij jou mee gesteld?
Och, piep niet. Je bent niks gewend.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg je over Heineken dat het pisbier is, kom je aan met het grootste bocht dat er is
Weg met die rommel.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
In tientallen supermarkten wordt geen Heineken-bier meer verkocht. Onder meer de ketens Sligro, Jumbo en Spar vinden het bier te duur.
Kortom niks aan de hand, die supermarkten bestaan amper.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef rubbereend het volgende:
In Rusland drinken ze de alcohol uit aftershave producten omdat ze niks beters kunnen krijgen. Dat is hier dus eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, piep niet. Je bent niks gewend.
Ah, Dus dat is Heineken. Now you cleared my mind.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Rusland drinken ze de alcohol uit aftershave producten omdat ze niks beters kunnen krijgen. Dat is hier dus eigenlijk precies hetzelfde.
Ik kan betere dingen krijgen dan Heineken en ik weet een ding zeker. Dat is niet dat aangelengde spul uit de Bavaria brouwerij.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, Dus dat is Heineken. Now you cleared my mind.
succes met je rugquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja wordt ietsie beter, houdt nog niet over, maar zal wel weer goedkomen.
Mooi dat het met jouw rug beter gaat.
Ik las even dat topic Arsenal - PSV en kreeg spontaan de bibbers voor woensdag1
Heb je wel eens Bavaria gedronken?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan betere dingen krijgen dan Heineken en ik weet een ding zeker. Dat is niet dat aangelengde spul uit de Bavaria brouwerij.
weltrusten Tongquote:
DIGGER krijg je met geen 10 paarden de Arena binnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat Digger samen met Doc en Tong een wedstrijd gaat zien
Gabriel & Dresden is veel betaaaaahquote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 zit "rustig" te luisteren naar het album Toxicity van System of a Down
doe nummertje 6 maarquote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 zit "rustig" te luisteren naar het album Toxicity van System of a Down
Ik ben meer van 2,3. 9 en uiteraard nummertje 8quote:
Zoietsquote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos flipt zeker helemaal zijn kamer door.
7 mag er ook zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben meer van 2,3. 9 en uiteraard nummertje 8![]()
wie zegt dat wij niks kunnen zienquote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets
Mensen die mij op MSN hebben, mogen blij zijn dat ik geen webcam heb
Ikquote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat wij niks kunnen zien![]()
Dat zeker, maar dat wordt bijna niet meer verkocht.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
wat een discussie, het grootste bocht wat er is is natuurlijk Oranjeboom!
Uiteraard.quote:
tis net als 25 maar dan vrijgezel en een stuk wijzerquote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Slaaplekker Clauw. Hoe bevalt het nu om 26 te zijn. Ik heb nog heel even voor ikzelf zo ver ben. Adviezen zijn altijd welkom
Okee.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis net als 25 maar dan vrijgezel en een stuk wijzer
Enige goede beslissing van Interbrew: Oranjeboom sluitenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat wordt bijna niet meer verkocht.
[..]
Meningen verschillen hé.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wel aandoenlijk. Je lijkt op m'n 16 jarige broertje dat me probeert bij te praten over bier.
als ze nou ook nog eens Dommelsch zouden sluiten!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Enige goede beslissing van Interbrew: Oranjeboom sluiten
en mail terugquote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef DIGGER het volgende:
AZ, gezien je functie, waarom heb je geen PM?
Vraag dus maar even op de e-mail gezet.
als ze dat doen, dan wordt ik misschien nog fan van die teringhonden!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze nou ook nog eens Dommelsch zouden sluiten!
't was een loper die me de das omdeed.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Pas op je pionnen!
Ik kom er net uit. Ik kan niet slapen voor Elfen.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
't was een loper die me de das omdeed.
Voor de rest op z'n Duits een 2-2 eruit gesleept, wat een avond.
Misschien een ander Elfje proberen?quote:
mooie broek, is die van Golfer?quote:
Achgatsiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie er in ieder geval geen hole meer in.
Dat klopt.quote:
quote:
JIj veranderd ook vaak van gezichtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:30 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Vind je de passeerbeweging niet magistraal dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj veranderd ook vaak van gezicht
Natuurlijk (jammer dat het zo klein isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind je de passeerbeweging niet magistraal dan?
Beetje jammer dat 'ie alleen 1 mb groot is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind je de passeerbeweging niet magistraal dan?
En wat heb je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:00 schreef Ole het volgende:
Ik blijf vandaag ziek thuis![]()
Ben al bij ome dokter geweest
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:00 schreef Ole het volgende:
Was al erg verkouden, toen zondagnacht buikgriep erbij..quote:
Mooi klote, hopelijk val je niet uit elkaar aan het eind van de dag!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Was al erg verkouden, toen zondagnacht buikgriep erbij..
Nu maar even kuurtje. Nogal last van mijn longen. koortsig en zo..![]()
Andrei Kanchelskis!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goeiemorgen!Eerste 3 uur vrij vandaag vanwege herkansingen die ik niet heb. Lekker weer even uitslapen
![]()
Wie is dat op je pplaatje sjimz, die zo'n Roger-move doet?
Hee, hoe lang ben jij eigenlijk groen geweest?quote:
24 uur, enkel op 25 februariquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hee, hoe lang ben jij eigenlijk groen geweest?
*pakt plakband*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mooi klote, hopelijk val je niet uit elkaar aan het eind van de dag!
Jij hoeft maar een paar minuten op de fietsquote:
dik 20 minuetn hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij hoeft maar een paar minuten op de fiets
heldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dik 20 minuetn hoor
En vanochtend nog wat langer omdat ik via het kinderdagverblijf en de huisarts naar kantoor ben gegaan...
Andreiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Andrei Kanchelskis!![]()
hier zie je zijn sublieme move beter
Da's inderdaad de ergste van allemaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Enige goede beslissing van Interbrew: Oranjeboom sluiten
Ik vraag me altijd af waar ze tegenwoordig die "Griep epidemie" vandaan halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:00 schreef Ole het volgende:
getackled natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:
Gaat 'ie nou zelf op z'n bek, of wordt hij getackled?
er wordt dan ook altijd begezegd dat het werkelijke aantal hoger ligt. Bovendien zijn er bijvoorbeeld hartpatienten die voor de zekerheid toch maar even bij de dokter langs gaan omdat het hen slecht uitkomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar ze tegenwoordig die "Griep epidemie" vandaan halen.
Persoonlijk ga ik nooit naar de dokter, als ik naar de dokter kan (en daar rustig een uru in de wachtkamer doorbrengen) had ik ook kunnen werken.
Als ik me te beroerd voel om uberhaupt de deur uit te gaan, ga ik dus ook niet naar de huisarts.
Kortom, de huisarts zal nooit van me weten of ik griep heb of niet, toch is het aantal meldingen bij de huisarts de maatstaaf voor wel of geen griep epidemie. Beetje 1950 methode, zo meten.
Kan ik vanavond pas zien, heb even een ander mailadres in je mailbox gedumpt voor nu.quote:
Tja, ben ik met je eens ergens. Gister was ik nl ook niet in staat om te gaan. (vanwegequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar ze tegenwoordig die "Griep epidemie" vandaan halen.
Persoonlijk ga ik nooit naar de dokter, als ik naar de dokter kan (en daar rustig een uru in de wachtkamer doorbrengen) had ik ook kunnen werken.
Als ik me te beroerd voel om uberhaupt de deur uit te gaan, ga ik dus ook niet naar de huisarts.
Kortom, de huisarts zal nooit van me weten of ik griep heb of niet, toch is het aantal meldingen bij de huisarts de maatstaaf voor wel of geen griep epidemie. Beetje 1950 methode, zo meten.
je leeftijd begint te tellenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ben ik met je eens ergens. Gister was ik nl ook niet in staat om te gaan. (vanwege) Je kunt trouwens ook bellen en dokter laten komen hoor
Maar OK.. vannacht kon ik niet slapen van pijn en hoesten. Werken had gekund, maar lesgeven is niet handig als je de hele tijd pijn hebt en de longen uit je lijf hoest![]()
Vorig jaar ben ik na 3 weken uiteindelijk geveld omdat een keelontsteking mijn stem had gesloopt. Vanaf toen maar besloten iets eerder naar dokter te gaan. Nu ben ik er hopelijk na paar dagen vanaf en niet na weken pas.
Gek, tot 3 jaar geleden had ik nooit griep/ keelontstekingen o.i.d.
Huhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef rubbereend het volgende:Zwitserland is Lichtenstein binnengevallen
Huh?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef rubbereend het volgende:Zwitserland is Lichtenstein binnengevallen
een groep van 170 Zwitserse soldaten was verdwaald en kwam in Lichtenstein terechtquote:
ja, je kan nooit erg ver verdwalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuk land om in te verdwalen.
gezien, gemaild, en PM geactiveerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan ik vanavond pas zien, heb even een ander mailadres in je mailbox gedumpt voor nu.
Met snoep en dergelijke, of een appel en perenautomaat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef borisz het volgende:
eindelijk is de kantine geopend, er zijn ook automaten geplaatst, dat werd tijd
sjaal om doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef clauwheee het volgende:
Anders doet de verwarming het even niet!
Ja hier word ik echt beter van, kouwe zooi hier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sjaal om doen
Heb je de rekening wel betaald?
*loopt zachtjes weg*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hier word ik echt beter van, kouwe zooi hier.
Ja tuurlijk.
* clauwheee chagi!
* rubbereend springt op de fiets om Clauw te gaan verwarmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef clauwheee het volgende:
Je kan doen wat een vriendin van mijn vrouw ooit deed in zo'n geval: overal in de stad bij vrienden langs gaan die wel verwarming hebben. Maar dat is neit zo lekker natuurlijk als je ziek bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef clauwheee het volgende:
Op de fiets?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend springt op de fiets om Clauw te gaan verwarmen
Neuh, die heb ik aan, in het kader van koude voeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan krijg je een slof naar je hut geslingerd Sien.
Och ja, je zou ze maar wegslingeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik aan, in het kader van koude voeten.
Ik heb nog wel van die pantoffel klompjesquote:
Jij bent niet in de gooi positie hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel van die pantoffel klompjes
ja, mag dat niet?quote:
Die mag ze van mij lenenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent niet in de gooi positie hoor.
Om te kunnen gokken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met snoep en dergelijke, of een appel en perenautomaat?
213 kilometer. Da's een uurtje of 3,5 fietsenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maaaaaaar. Duurt zo lang, is zo nat!
Dikke regens hier.quote:
quote:
shit gemist, dan ga ik ff snel door het slotje heen zwaaien!quote:
Whehehequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
shit gemist, dan ga ik ff snel door het slotje heen zwaaien!
quote:
Uit vrije wil of gedwongen?quote:
weer terug"quote:
Geluktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:19 schreef Ole het volgende:
Deze even uploaden als webicon
http://forum.fok.nl/usericons/73091/best05.jpg
Gist is idd wel een aanrader. Net als gerst, water en hop, en dan zonder koffie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- smijt er peper, zout, peterselie, gist, bloem bij in. Proost!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gist is idd wel een aanrader. Net als gerst, water en hop, en dan zonder koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |