Daarom de punten komma's en # maar weggelatenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
ow, er kunnen niet meer tekens in, dan is ie helemaal goed
Gemiddelde leeftijd naar beneden haalt.quote:
*Opkrikt*quote:Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd naar beneden haalt.
21 haalt het weer omlaagquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
Ja ben er altijd lang mee bezig ze waren op 294 en dacht er wordt nu veel gepost ik begin vast.
Begin juniquote:
Zaterdag naar Houten als het doorgaatquote:
Waar Waar Waar?!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef borisz het volgende:
voor alle voetbalinsite fans,
In hetzelfde hoekje als de oude grasmatten van de arena. (Ze zijn ook nog evenveel in aantal ongeveer.)quote:
ik denk dat je in de wcpot moet zoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In hetzelfde hoekje als de oude grasmatten van de arena. (Ze zijn ook nog evenveel in aantal ongeveer.)
Je zorgt maar dat je er staat.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:48 schreef VoreG het volgende:
[...]
Zaterdag naar Houten als het doorgaat. Weet alleen nog niet of ik kan spelen
.
Maar dan moet ik het goedbedoelde advies van de fysio negeren. Ik mag namelijk wel gewoon trainen, maar een wedstrijd gaat te verquote:
Jullie spelen waarschijnlijk op kunstgras trouwens. Maar een halve pot moet wel kunnen toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het goedbedoelde advies van de fysio negeren. Ik mag namelijk wel gewoon trainen, maar een wedstrijd gaat te ver.
Godver, kut kunstgras.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Jullie spelen waarschijnlijk op kunstgras trouwens. Maar een halve pot moet wel kunnen toch?
Wat zal jij lekker wateren op het veld danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
eten en dan sporten![]()
Kipfilet met aardappelen en bleekselderij
Ik denk 90%, zal morgen wel ff op de planning kijken. Maar het tweede speelt bijna al zijn wedstrijden thuis op kunstgras.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Godver, kut kunstgras.
Ik ga morgen trainen dus ik moet nog effe kijken hoe het gaat. Als ik niet in het veld sta dan sta ik er wel naast, want ik ga wel gewoon mee.
Hoe zeker is het dat het kunstgras is?
Vandaar dat ze zo hoog staanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk 90%, zal morgen wel ff op de planning kijken. Maar het tweede speelt bijna al zijn wedstrijden thuis op kunstgras.
If you can't beat them, hurt them?quote:
Precies. Meest idiote idee dat er is. Kunstgrasquote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
If you can't beat them, hurt them?
Hehehe, nee jullie competitie is gewoon slechtquote:
Eensquote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies. Meest idiote idee dat er is. Kunstgras.
Jovink en de Voederbietelsquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef pascalheister het volgende:
Dadelijk bij 1 vandaag de opening van de Jovink trein
Dat is waarquote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehehe, nee jullie competitie is gewoon slecht![]()
Er zitten nou op z'n zachts gezegd niet echt technische voetballers in![]()
Talentje hoorquote:
Wij zitten ook in de vijfde klasse, met sterkere tegenstandersquote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is waar. In het begin van het seizoen hebben we van ze verloren op felheid en inzet. MAar dat hebben we tegen bijna elke tegenstander, technisch, spel ed. zijn we telkens beter, maar ja zij zijn 3x zo fel. Dat is na de winterstop weer wat gelijk getrokken dus we spelen nu gelijk
.
Jouw competitie is nog slechter, want jij voetbalt een team lager.
Deze zomer Ody-tournament. Kom maar langs met die grote bekquote:Op maandag 5 maart 2007 18:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Wij zitten ook in de vijfde klasse, met sterkere tegenstanders![]()
Wij hadden lachend kampioen geworden in die competitie van jullie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |