Volgens mij had Goover dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: we kunnen ook gewoon zeggen dat mensen zich er zelf maar bij moeten zetten, wijst zich eigenlijk vanzelf wel
net een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een accreditatie over mijn academie (Financien, ¤conomie en Management) bij Saxion Hogeschool Enschede, beetje tegenover een soort commissie gaan vertellen wat je van de opleiding, docenten enzo vind... waren maar iets van 8-10 mensen uitgenodigd, waaronder ik dusmoet donderdag 22 maart de hele dag beschikbaar zijn, terwijl het maximaal 1 uurtje gaat duren
maar heb teruggemaild dat ik wel deelneem aan die accreditatie
laten we dat maar doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: we kunnen ook gewoon zeggen dat mensen zich er zelf maar bij moeten zetten, wijst zich eigenlijk vanzelf wel
net een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een accreditatie over mijn academie (Financien, ¤conomie en Management) bij Saxion Hogeschool Enschede, beetje tegenover een soort commissie gaan vertellen wat je van de opleiding, docenten enzo vind... waren maar iets van 8-10 mensen uitgenodigd, waaronder ik dusmoet donderdag 22 maart de hele dag beschikbaar zijn, terwijl het maximaal 1 uurtje gaat duren
maar heb teruggemaild dat ik wel deelneem aan die accreditatie
kwart voor 5quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
Nou, we waren even taart eten omdat de baas jarig is, en daarna samen de making of de oscarnacht kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij ben je echt goed bezig vandaag ofniet![]()
Ikke wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
ik vandaag tot 4.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
Stage is sowieso vermoeiend..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Zeeltje het volgende:
dankje.. in totaal 10 maanden..
Is wel vermoeiend. Ik ben elke dag 3 uur onderweg ( heen en terug )
daar had ik vorige week 3 dagen 'last' vanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef Zeeltje het volgende:
en af en toe saai!
mijn begeleider was op vakantie en niemand werk voor mij heb gewoon elke dag achter de pc gezeten te niksen
haha altijd prettigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik vorige week 3 dagen 'last' van![]()
![]()
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef Zeeltje het volgende:
en af en toe saai!
mijn begeleider was op vakantie en niemand werk voor mij heb gewoon elke dag achter de pc gezeten te niksen
feestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignen![]()
je moet toch wat als je op 55% van je stage bent en al je eindopdracht heb... Welke nog steeds nagekeken moet worden door mijn stagebegeleidersquote:
Niet door mijn docenten, maar door mijn stagebegeleiders op mijn stagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
Dat zal nooit veranderen Pieter.. Leraren.. Moeten geautomatiseerd worden
wat voor excuses hebben ze dan, dat ze het nog steeds niet nagekeken hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet door mijn docenten, maar door mijn stagebegeleiders op mijn stage
en ik ben uit verveling alle losse kleuren staaltjes aan het organizeren op nummers en kleur. En dat van Sikkens en die telt ongeveer duizend kleurtjes ( misschien overdreven maar in ieder geval veeeel! )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignen![]()
Dat ze het druk hebben.. en dat het wel ingepland is..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor excuses hebben ze dan, dat ze het nog steeds niet nagekeken hebben?
nog maar 40 minuten tot de lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |