Ja ok, maar als je met een race bezig bent heb je geen tijd om ff een paar minuten een rustig plekje op te zoeken. Maar die supercar rijd gewoon overal onderdoor.quote:Op maandag 2 april 2007 07:57 schreef Klonk het volgende:
als dat gebeurt gewoon ff een paar minuten een rustig plekje opzoeken en je gedeisd houden gaan ze vanzelf weer weg
Je speeld allebij met je eigen levels.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
Gister ook maar eens Crackdown gekocht! Tof spel soms wel pittig ben toch al redelijk vaak dood gegaan maar gelukkig maakt dat niets uit. Dat veranderen van je Agency Wagens blijft echt geniaal!
Een maat van mij heeft het spel al veel langer hoe zit dat dan met co-op? Blijft hij gewoon alles level 4 hebben? Dan is er voor mij niet veel aan lijkt me?
Ja oke maar zit er meer over in of het leuk is om samen te spelen door het grote verschil in levels.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je speeld allebij met je eigen levels.
En je speeld het verhaal van de host.
Dus als je Co-op een baas verslaat dan is hij bij de host weg en bij de co-op speler zit hij nog in de campain. Hij houd wel de stats vooruit gang die hij heeft behaald.
Maar via time trials kun je alle bazen zovaak opnieuw doen als je wil.
Ja ik denk dat het wel leuker is als je een beetje gelijk aan elkaar bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke maar zit er meer over in of het leuk is om samen te spelen door het grote verschil in levels.
Ik hou hem dus zowiezo niet bij met rennen en springen en rijden enz.
Denk dat ik eerst gewoon zelf een eind ga spelen en dan later in co-op een beetje aanklote.
Als je alle gangs hebt uitgeschakeld kun je ze weer aanzetten. Dan heb je af en toen nog wat te schieten. En je kan time trials doen als je veel tegenstand wil.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
Vind Crackdown echt een vet spel wissel de hele tijd activiteiten af dan blijft het leuk!
Wel irritant dat er soms echt te veel gangleden zijn. En aan de andere kant irritant dat als je een gang hebt opgeruimd er helemaal geen meer zijn dan is er in dat stuk niet meer zo veel te doen.
Jep je kan ze weer aanzetten. En je kan time trials doen. Een makkelijke manier om je schiet, explosie en strength skill te levelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
Oke dus ik kan ze gewoon aanzetten als ik alle 3 de gangs heb verslagen?
dat is wel handig want was al bang dat ik ze eerder verslagen had dan mijn stat's op max!
De disk is de code. je moet dus ook de crackdown disk in je xbox hebben zitten om die beta te kunnen spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik heb Crackdown tweede hands gekocht. Nu vroeg ik me af: hoort hier een code bij te zitten voor de halo3 beta? Ik heb namelijk geen code, maar wel de menu-optie om de beta in de toekomst te downloaden.
quote:
goed gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme er ging iets mis met mijn profiel ofzo en nu ben ik alle savegames kwijt dus ook van CrackdownEcht klote ik heb nu geen zin meer om te spelen omdat ik dan weer opnieuw kan beginnen!
Kom op! Het spel is mooi genoeg om 2 keer te spelen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Echt kut ja!! Ik vond het een tof spel en had nog wel een aantal dingen te doen maja nu heb ik dus weer alles op nul als ik weer begin![]()
Denk dat ik hem maar co-op met een maat ga spelen ofzo. Maja die skills zijn wel irritant ja en ook die orbs enzo kan ik weer allemaal opnieuw gaan halen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef Heintje het volgende:
Die eerste gang heb je zo verslagen. Je skills heb ook weer redelijk snel op pijl. Dus gewoon een keer beginnen. In een paar uur ben je al weer erg ver.
De groene orbs zijn wel leuk om te verzamelen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem maar co-op met een maat ga spelen ofzo. Maja die skills zijn wel irritant ja en ook die orbs enzo kan ik weer allemaal opnieuw gaan halen.
Denk dat ik het spel gewoon in de kast pleur en over een half jaar nog een keer ga spelen ofzo
Maar andere kant heb ik nu toch niets anders te spelen![]()
Dat is wel leuk opzich ja alleen heb je toch wel 4 sterren nodig bij het springen voor een aantal orbsquote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
De groene orbs zijn wel leuk om te verzamelen.
En als je slim bent zoek op je internet gelijk op waar de hidden orbs te vinden zijn.
Om de lijst af te gaan is het juist wel makkelijk dat ze er allemaal nog liggen.
Als je dan als eerste die hidden orbs gaat doen ben je gelijk een heel eind met je skills.
Dan moet je het gebied voor gebied doen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk opzich ja alleen heb je toch wel 4 sterren nodig bij het springen voor een aantal orbs
Maja begin strax wel weer ff opnieuw is het spel wel leuk genoeg voor![]()
De goeie beslissingen zijn binnen.....quote:Op zondag 1 april 2007 17:03 schreef Klonk het volgende:
2 keer een goeie beslissing
Klopt ja dat springen ga je nu echt wel overal missenquote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Heintje het volgende:
SR is ook leuk. ZIt tenminste nog een verhaal in. Iets dat Crackdown niet heeft.
Ik weet alleen niet of het slim is om eerst crackdown te spelen en daarna SR. Dan ga je het springen toch wel heel erg missen denk ik.
Er vanaf springen lukt je ook wel hoor, al raad ik het je niet aan om het te proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kijk elke dag uit het gebouw waar ik werk, zie ik allemaal gebouwen waar mijn agent vet vanaf zou kunnen springen.
Zou willen dat ik het kon
gelukkig ik ben niet de enige, als ik door de stad loop of een gebouw op televisie zie dan zit ik gelijk te kijken hoe je boven zou kunnen komenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kijk elke dag uit het gebouw waar ik werk, zie ik allemaal gebouwen waar mijn agent vet vanaf zou kunnen springen.
Zou willen dat ik het kon
Dat had ik toch wel. Ook voor ik Crackdown had gespeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig ik ben niet de enige, als ik door de stad loop of een gebouw op televisie zie dan zit ik gelijk te kijken hoe je boven zou kunnen komen![]()
Bij Crackdown wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Inmiddels de eerste bende al weer opgeroldIs goed voor de replay value je save's af en toe kwijt raken
![]()
Oblivion ben ik ook kwijt jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bij Crackdown wel.
Er zijn toch spellen waarvan ik mijn saves echt niet kwijt wil raken.
Ik ga echt niet heel oblivion opnieuw doen.
Saint row ook liever niet.
Nou heb ik die spellen al uitgespeeld dus zal het ook niet echt nodig zijn.
Haha, zo heb ik hem ook per ongeljuk gehaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
En die achievement voor zoveel feet hoog staan in een auto is ook knetter simpel, 1 na laaste gebouw, niet van wang maar van die toren aan de overkant.
Gewoon je SUV in de lift zetten, aanzetten en erin zitten.
Grappig strax ff proberen want die moet ik ook nog. En dat dat gooien ook nog kan dan gelijk mee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
En die achievement voor zoveel feet hoog staan in een auto is ook knetter simpel, 1 na laaste gebouw, niet van wang maar van die toren aan de overkant.
Gewoon je SUV in de lift zetten, aanzetten en erin zitten.
Die heb ik ook. Tot nog toe het fijnste wapen in het spel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
Nog even een vraagje ik gebruikte steeds dat geweer met 800 kogels er in.
Maar nu dus opnieuw begonnen en de baas gekilled die dat wapen heeft alleen op weg naar zo'n supply point werd ik ook gekilled. Dus nu heb ik dat wapen niet kunnen opslaan maar ik vond dat het fijnste wapen kan ik nu op andere manier toch nog aan dat wapen komen?
Ja maar waar is dat wapen nu dan? Want die eindbaas is al dood dus dat wapen is weg nu.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:32 schreef Klonk het volgende:
zorgen dat je het wapen weer te pakken krijgt en desnoods naar een makkelijker supplypoint rennen
Echt een aanrader? Valt mee. Het is absoluut geen slecht spel maar een echte topper ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef X-fi het volgende:
Is dit echt een aanrader? Ben aan het denken deze nu aan te schaffen
Daarvoor is het gemis van een verhaal te groot.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind het zeker wel een van de beste 360 spellen ooit.
Maar daar tegenover zit wel de fun. Ik heb nog nooit zoveel lol gehad met een ander spel (vooral in co-op!!) met Crackdown.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor is het gemis van een verhaal te groot.
nonsens, dit spel zou zo saai zijn als er krampachtig een verhaal werd vastgehouden, de grote kracht van crackdown is de ultieme vrijheid en de klim, klauter en springmogelijkheden, alles mag, alles kan, als jij zin hebt om gelijk de eindbaas te mollen, ga je gang, zin om doelloos rond te zwerven op zoek naar orbs ga je gang.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor is het gemis van een verhaal te groot.
Nee dat vind ik toch iets te mager.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef Klonk het volgende:
je hebt toch een beetje verhaal:
- je bent een superagent
- je moet alle baddies overhoop schieten
prima verhaallijn
Ik snap niet hoe iedereen door dit spel heen sjeest. Ik ben nu zo'n 10 uur aan het spelen, schat ik, en ik heb net Los Muertos + een boss van de Volk uitgemoord. Er is zoveel te zien en te doen dat ik nog wel een tijdje bezig denk te zijn. Mijn aandacht wordt voortduren van de bendes afgeleidquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef piet_pelle het volgende:
Enig minpuntje wat ik kan bedenken is dat de game wat groter had gemogen maar ja daar hebben we sequels voor.
Neee zeker niet. Het is veel toffer om samen naar hidden orbs te zoeken dan in je eentje. Altijd als ik 1 gevonden heb, roep ik me maat dat ie naar me moet komen en vice versa. Of het leukste; als je maat bovenop een hoog gebouw van het uitzicht aan het genieten is.... hem een trap van achter gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Heintje het volgende:
Ik vind de co-op niet echt veel toevoegen aan dit spel. Kan je net zo goed allebij alleen spelen en dan een private chat houden.
Ik speel het ook op die manierquote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iedereen door dit spel heen sjeest. Ik ben nu zo'n 10 uur aan het spelen, schat ik, en ik heb net Los Muertos + een boss van de Volk uitgemoord. Er is zoveel te zien en te doen dat ik nog wel een tijdje bezig denk te zijn. Mijn aandacht wordt voortduren van de bendes afgeleidEen groot deel van mijn tijd ben ik orbs aan het verzamelen of spring ik doelloos van dak naar dak. Ik vermaak me nog wel een tijd in deze prachtige wereld.
Het voegt wel iets toe, maar niet echt veel . Zeker niet zoveel als Gears of War in co-op.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Neee zeker niet. Het is veel toffer om samen naar hidden orbs te zoeken dan in je eentje. Altijd als ik 1 gevonden heb, roep ik me maat dat ie naar me moet komen en vice versa. Of het leukste; als je maat bovenop een hoog gebouw van het uitzicht aan het genieten is.... hem een trap van achter geven
Ik denk wel langer hoor..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
Ik heb er denk ik ook al een uur of 10 in zitten en heb nog 1 gang te doen. En nog veel orbs en auto dingen. Dus ik denk dat ik toch zeker wel een uur of 20 a 25 bezig zal zijn voor ik alle achivements heb.
Dan haal ik eerst de rest wel en begin ik daarna overnieuw, is misschien wel makkelijker.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk wel langer hoor..
Of je moet echt gelijk een guide voor de orbs erbij pakken en ze allemaal gelijk afgaan.
Ik heb tot en met de 260 hidden orbs zelf gezocht, daarna een guide gepakt.
En alle agility orbs zelf gevonden en ik denk dat ik er zo´n 80 uur mee bezig ben geweest.
Die agility orbs zijn niet te doen om alle 500 af te lopen natuurlijk, ieder dak lijkt op elkaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan haal ik eerst de rest wel en begin ik daarna overnieuw, is misschien wel makkelijker.
Maar eerst eens kijken hoever ik zelf kan komen met die agility orbs. Als ik al tijd heb om Crackdown te spelen.
Mwoah, heb je alle orbs al?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
Pacific City is gered van de ondergang![]()
Maar nu heb ik eigenlijk niets meer te doen in Crackdown is echt een zwart gat waar je in valt.
Ben ik nu aan het doen maja is ook niet echt super maar goed wil ze allemaalquote:
De draw distance is wel lekker.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef X-fi het volgende:
Mwah. Ik vind het inderdaad een beetje tegenvallen (qua graphics)
Als je Gears of War graphics verwacht, dan kom je van een koude kermis thuis. De graphics zijn veel meer cartoon-achtig en daardoor anders. Ik vind ze persoonlijk niet slechter, gewoon anders. Het bevalt me wel. Het draagt ook bij aan de superheldsfeer.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef X-fi het volgende:
Mwah. Ik vind het inderdaad een beetje tegenvallen (qua graphics)
Psies liever iets mindere graphics en 0,0 laadtijden als het spel eenmaal gestart is dan vette graphics waardoor je elke keer als je een gebied verlaat 3 minuten aan het laden bent voordat je verder kunt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je Gears of War graphics verwacht, dan kom je van een koude kermis thuis. De graphics zijn veel meer cartoon-achtig en daardoor anders. Ik vind ze persoonlijk niet slechter, gewoon anders. Het bevalt me wel. Het draagt ook bij aan de superheldsfeer.
Ja ok. Maar ik vind het om eerlijk te zijn iets te tekenachtig er uit zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
De draw distance is wel lekker.
En ook de stijl vind ik wel leuk.
Grafisch vind ik hem dus niet tegenvallen.
Da's waar. Maar ik heb nog nooit GoW gespeeld. Misschien eens lenen bij een maat van mequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je Gears of War graphics verwacht, dan kom je van een koude kermis thuis. De graphics zijn veel meer cartoon-achtig en daardoor anders. Ik vind ze persoonlijk niet slechter, gewoon anders. Het bevalt me wel. Het draagt ook bij aan de superheldsfeer.
Dat wil dus zeggen dat je grafisch wel goed vind maar dat de stijl je niet echt aanspreekt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja ok. Maar ik vind het om eerlijk te zijn iets te tekenachtig er uit zien.
Maar voor de rest, de distance is te smullen
Sorry die bedoel ik ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Klonk het volgende:
volgens mij ben je in de war: Timed Stunt Driver. Execute six car stunts in 60 seconds.
da's volgens mij de front flipper 2 voorwaartse flips in 1 sprongquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef Heintje het volgende:
Er is er toch wel een achievement dat je meerdere stunts in 1 sprong moet doen?
Het lijkt me dat je daarvoor eerst level 4 rijden moet zijn.
Dat is zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef ach het volgende:
Dan kan je straks de Halo3 beta niet spelen![]()
Co-op blijft leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is zomaja toch doe ik hem weg.
Als alle gangmembers dood zijn, dan is er toch niks meer te doen dan orbs zoeken?quote:Op zondag 22 april 2007 01:07 schreef Heintje het volgende:
Zo net ff de laatste gang afgemaakt. Kan ik op mijn gemak al die orbs gaan zoeken.
En alle andere dingen die ik nog moet doen.
quote:Op zondag 22 april 2007 04:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als alle gangmembers dood zijn, dan is er toch niks meer te doen dan orbs zoeken?
quote:Achievementhoer
Lukt het je nog om een leven ernaast te hebben?quote:Op zondag 22 april 2007 10:29 schreef Heintje het volgende:
Zonder alle achievements geunlockt te hebben is een spel niet uitgespeeld.
Da's best knap bij Crackdown, want die speel je vrij simpel uitquote:Op zondag 22 april 2007 11:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Lukt het je nog om een leven ernaast te hebben?
De meeste spellen blijven bij mij steken op 25-30%
Maar dan heb je nog maar pak hem beet 50% van de achievments.quote:Op zondag 22 april 2007 13:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Da's best knap bij Crackdown, want die speel je vrij simpel uit
OP het moment bestaat mijn leven ook alleen maar uit stage en gamen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Lukt het je nog om een leven ernaast te hebben?
De meeste spellen blijven bij mij steken op 25-30%
Gewoon die baas in die stunt arena doen keer op keer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
Inmiddels heb ik ook alle stunt ringen en rooftop races gehaald.
Moet nou nog de Repo Man achievement. (iets met 100 gang auto's)
Moet je daarvoor alleen even in een gang auto stappen er een stukje mee rijden of nog iets anders?
Zodra je hem door hebt wel jaquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef -CRASH- het volgende:
Mooi uitzicht vanaf de Agency-tower![]()
Eigenlijk wel een makkelijke klim.
Moet je ze er echt uit trekken of is gewoon instappen in een auto waar ze mee aan komen genoeg?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon die baas in die stunt arena doen keer op keer.
Daar komen in het begin iets van 6 auto's op je afrijden.
Eruit trekken, even stukje rijden en de volgende, dan pak je er vaak een stuk of 5 per keer
Gelijk bij de eerste keer al gelukt.quote:
Die met een auto is kut. Die moet ik ook nogquote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gelijk bij de eerste keer al gelukt.
Dacht dat het wel moeilijker zou zijn.
Net ff 10 sec. gejongleerd met een body.... completed
Nu ff nog een auto
Die met een auto heb ik perongeluk gehaald.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Die met een auto is kut. Die moet ik ook nog
Hmm da's een goeie idd.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die met een auto heb ik perongeluk gehaald.
Ik denk dat je een redelijke kans maakt als je die toren in rijd met die lift, haal je gelijk een andere achievement.
Daarna rij je in het gebouw een stuk naar boven en zet je hem in dat stukje waar je naar buiten kan. Net voor het randje.
Dan een keer er keer op schieten met een rocket. Volgens mij doet je auto er dan wel meer dan 7 seconden over voordat hij beneden is.
Gewoon met een Firefly heb ik het al gehaald, 5 schoten achter elkaar om hem in de lucht te houden et voila.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Die met een auto is kut. Die moet ik ook nog
Is goed, moet toch mijn gun skill nog wat op krikken.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*
Heintje? Zin om een keertje Co-op te doen? Waarbij ik het spel start? Dan mag je me helpen Gang numero 3 uit te roeien.
ik zit op level drie en na 2 keer had ik het maar ff opgegevenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef -CRASH- het volgende:
Mooi uitzicht vanaf de Agency-tower![]()
Eigenlijk wel een makkelijke klim.
DLC zoals het zou moeten zijn! Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
Crackdown extra content bekend
Die lijst met nieuwe shit
Tering ik wil deze DLC hebben
Cooooolquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:49 schreef devv05 het volgende:
Videos van de nieuwe content
Vettttttttttttttt
ik hoop hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef apengek het volgende:
volgens agentX op de officiele forums van crackdown komt de content vandaag
http://forums.crackdownon(...)howThread.aspx#27923
Ik hoef nog alleen 3 onderbazen van de Sha-Gen en dan de kingpinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit op level drie en na 2 keer had ik het maar ff opgegevenDan maar de tweede kingpin gaan opzoeken
Je download er gewoon 1, en terwijl je die speeld download je de andere.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ook de demo van forza is de downloaden. Keuzes...![]()
Same here, zit mezelf ook al te vervloeken dat ik naar kantoor ben gegaan ipv thuis te werken op een vrijdagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
IK WIL NAAR HUIS!!
Ik heb zin in die content !
Ik wil ook naar huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
IK WIL NAAR HUIS!!
Ik heb zin in die content !
Gaat goed of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huis.
Slapen, neuken, Forza demo spelen. C&C3 spelen. Die andere nieuwe demo checken.
En ook de nieuwe content voor crackdown spelen. (samen met de oude content.)
Moet nog wat stunt achievements en in totaal nog 6 orbs (2 hidden en 4 agility) dus dat ga ik nog maar eens proberen na de updatequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gaat goed of niet?
Ik had alle achievements al met crackdown en vond de game nog steeds leuk, dus extra content is extra tof voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |