Dat is zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef ach het volgende:
Dan kan je straks de Halo3 beta niet spelen![]()
Co-op blijft leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is zomaja toch doe ik hem weg.
Als alle gangmembers dood zijn, dan is er toch niks meer te doen dan orbs zoeken?quote:Op zondag 22 april 2007 01:07 schreef Heintje het volgende:
Zo net ff de laatste gang afgemaakt. Kan ik op mijn gemak al die orbs gaan zoeken.
En alle andere dingen die ik nog moet doen.
quote:Op zondag 22 april 2007 04:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als alle gangmembers dood zijn, dan is er toch niks meer te doen dan orbs zoeken?
quote:Achievementhoer
Lukt het je nog om een leven ernaast te hebben?quote:Op zondag 22 april 2007 10:29 schreef Heintje het volgende:
Zonder alle achievements geunlockt te hebben is een spel niet uitgespeeld.
Da's best knap bij Crackdown, want die speel je vrij simpel uitquote:Op zondag 22 april 2007 11:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Lukt het je nog om een leven ernaast te hebben?
De meeste spellen blijven bij mij steken op 25-30%
Maar dan heb je nog maar pak hem beet 50% van de achievments.quote:Op zondag 22 april 2007 13:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Da's best knap bij Crackdown, want die speel je vrij simpel uit
OP het moment bestaat mijn leven ook alleen maar uit stage en gamen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Lukt het je nog om een leven ernaast te hebben?
De meeste spellen blijven bij mij steken op 25-30%
Gewoon die baas in die stunt arena doen keer op keer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
Inmiddels heb ik ook alle stunt ringen en rooftop races gehaald.
Moet nou nog de Repo Man achievement. (iets met 100 gang auto's)
Moet je daarvoor alleen even in een gang auto stappen er een stukje mee rijden of nog iets anders?
Zodra je hem door hebt wel jaquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef -CRASH- het volgende:
Mooi uitzicht vanaf de Agency-tower![]()
Eigenlijk wel een makkelijke klim.
Moet je ze er echt uit trekken of is gewoon instappen in een auto waar ze mee aan komen genoeg?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon die baas in die stunt arena doen keer op keer.
Daar komen in het begin iets van 6 auto's op je afrijden.
Eruit trekken, even stukje rijden en de volgende, dan pak je er vaak een stuk of 5 per keer
Gelijk bij de eerste keer al gelukt.quote:
Die met een auto is kut. Die moet ik ook nogquote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gelijk bij de eerste keer al gelukt.
Dacht dat het wel moeilijker zou zijn.
Net ff 10 sec. gejongleerd met een body.... completed
Nu ff nog een auto
Die met een auto heb ik perongeluk gehaald.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Die met een auto is kut. Die moet ik ook nog
Hmm da's een goeie idd.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die met een auto heb ik perongeluk gehaald.
Ik denk dat je een redelijke kans maakt als je die toren in rijd met die lift, haal je gelijk een andere achievement.
Daarna rij je in het gebouw een stuk naar boven en zet je hem in dat stukje waar je naar buiten kan. Net voor het randje.
Dan een keer er keer op schieten met een rocket. Volgens mij doet je auto er dan wel meer dan 7 seconden over voordat hij beneden is.
Gewoon met een Firefly heb ik het al gehaald, 5 schoten achter elkaar om hem in de lucht te houden et voila.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Die met een auto is kut. Die moet ik ook nog
Is goed, moet toch mijn gun skill nog wat op krikken.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*
Heintje? Zin om een keertje Co-op te doen? Waarbij ik het spel start? Dan mag je me helpen Gang numero 3 uit te roeien.
ik zit op level drie en na 2 keer had ik het maar ff opgegevenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef -CRASH- het volgende:
Mooi uitzicht vanaf de Agency-tower![]()
Eigenlijk wel een makkelijke klim.
DLC zoals het zou moeten zijn! Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
Crackdown extra content bekend
Die lijst met nieuwe shit
Tering ik wil deze DLC hebben
Cooooolquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:49 schreef devv05 het volgende:
Videos van de nieuwe content
Vettttttttttttttt
ik hoop hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef apengek het volgende:
volgens agentX op de officiele forums van crackdown komt de content vandaag
http://forums.crackdownon(...)howThread.aspx#27923
Ik hoef nog alleen 3 onderbazen van de Sha-Gen en dan de kingpinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit op level drie en na 2 keer had ik het maar ff opgegevenDan maar de tweede kingpin gaan opzoeken
Je download er gewoon 1, en terwijl je die speeld download je de andere.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ook de demo van forza is de downloaden. Keuzes...![]()
Same here, zit mezelf ook al te vervloeken dat ik naar kantoor ben gegaan ipv thuis te werken op een vrijdagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
IK WIL NAAR HUIS!!
Ik heb zin in die content !
Ik wil ook naar huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
IK WIL NAAR HUIS!!
Ik heb zin in die content !
Gaat goed of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huis.
Slapen, neuken, Forza demo spelen. C&C3 spelen. Die andere nieuwe demo checken.
En ook de nieuwe content voor crackdown spelen. (samen met de oude content.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |