Ja ok, maar als je met een race bezig bent heb je geen tijd om ff een paar minuten een rustig plekje op te zoeken. Maar die supercar rijd gewoon overal onderdoor.quote:Op maandag 2 april 2007 07:57 schreef Klonk het volgende:
als dat gebeurt gewoon ff een paar minuten een rustig plekje opzoeken en je gedeisd houden gaan ze vanzelf weer weg
Je speeld allebij met je eigen levels.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
Gister ook maar eens Crackdown gekocht! Tof spel soms wel pittig ben toch al redelijk vaak dood gegaan maar gelukkig maakt dat niets uit. Dat veranderen van je Agency Wagens blijft echt geniaal!
Een maat van mij heeft het spel al veel langer hoe zit dat dan met co-op? Blijft hij gewoon alles level 4 hebben? Dan is er voor mij niet veel aan lijkt me?
Ja oke maar zit er meer over in of het leuk is om samen te spelen door het grote verschil in levels.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je speeld allebij met je eigen levels.
En je speeld het verhaal van de host.
Dus als je Co-op een baas verslaat dan is hij bij de host weg en bij de co-op speler zit hij nog in de campain. Hij houd wel de stats vooruit gang die hij heeft behaald.
Maar via time trials kun je alle bazen zovaak opnieuw doen als je wil.
Ja ik denk dat het wel leuker is als je een beetje gelijk aan elkaar bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke maar zit er meer over in of het leuk is om samen te spelen door het grote verschil in levels.
Ik hou hem dus zowiezo niet bij met rennen en springen en rijden enz.
Denk dat ik eerst gewoon zelf een eind ga spelen en dan later in co-op een beetje aanklote.
Als je alle gangs hebt uitgeschakeld kun je ze weer aanzetten. Dan heb je af en toen nog wat te schieten. En je kan time trials doen als je veel tegenstand wil.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
Vind Crackdown echt een vet spel wissel de hele tijd activiteiten af dan blijft het leuk!
Wel irritant dat er soms echt te veel gangleden zijn. En aan de andere kant irritant dat als je een gang hebt opgeruimd er helemaal geen meer zijn dan is er in dat stuk niet meer zo veel te doen.
Jep je kan ze weer aanzetten. En je kan time trials doen. Een makkelijke manier om je schiet, explosie en strength skill te levelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
Oke dus ik kan ze gewoon aanzetten als ik alle 3 de gangs heb verslagen?
dat is wel handig want was al bang dat ik ze eerder verslagen had dan mijn stat's op max!
De disk is de code. je moet dus ook de crackdown disk in je xbox hebben zitten om die beta te kunnen spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik heb Crackdown tweede hands gekocht. Nu vroeg ik me af: hoort hier een code bij te zitten voor de halo3 beta? Ik heb namelijk geen code, maar wel de menu-optie om de beta in de toekomst te downloaden.
quote:
goed gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme er ging iets mis met mijn profiel ofzo en nu ben ik alle savegames kwijt dus ook van CrackdownEcht klote ik heb nu geen zin meer om te spelen omdat ik dan weer opnieuw kan beginnen!
Kom op! Het spel is mooi genoeg om 2 keer te spelen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Echt kut ja!! Ik vond het een tof spel en had nog wel een aantal dingen te doen maja nu heb ik dus weer alles op nul als ik weer begin![]()
Denk dat ik hem maar co-op met een maat ga spelen ofzo. Maja die skills zijn wel irritant ja en ook die orbs enzo kan ik weer allemaal opnieuw gaan halen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef Heintje het volgende:
Die eerste gang heb je zo verslagen. Je skills heb ook weer redelijk snel op pijl. Dus gewoon een keer beginnen. In een paar uur ben je al weer erg ver.
De groene orbs zijn wel leuk om te verzamelen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem maar co-op met een maat ga spelen ofzo. Maja die skills zijn wel irritant ja en ook die orbs enzo kan ik weer allemaal opnieuw gaan halen.
Denk dat ik het spel gewoon in de kast pleur en over een half jaar nog een keer ga spelen ofzo
Maar andere kant heb ik nu toch niets anders te spelen![]()
Dat is wel leuk opzich ja alleen heb je toch wel 4 sterren nodig bij het springen voor een aantal orbsquote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
De groene orbs zijn wel leuk om te verzamelen.
En als je slim bent zoek op je internet gelijk op waar de hidden orbs te vinden zijn.
Om de lijst af te gaan is het juist wel makkelijk dat ze er allemaal nog liggen.
Als je dan als eerste die hidden orbs gaat doen ben je gelijk een heel eind met je skills.
Dan moet je het gebied voor gebied doen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk opzich ja alleen heb je toch wel 4 sterren nodig bij het springen voor een aantal orbs
Maja begin strax wel weer ff opnieuw is het spel wel leuk genoeg voor![]()
De goeie beslissingen zijn binnen.....quote:Op zondag 1 april 2007 17:03 schreef Klonk het volgende:
2 keer een goeie beslissing
Klopt ja dat springen ga je nu echt wel overal missenquote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Heintje het volgende:
SR is ook leuk. ZIt tenminste nog een verhaal in. Iets dat Crackdown niet heeft.
Ik weet alleen niet of het slim is om eerst crackdown te spelen en daarna SR. Dan ga je het springen toch wel heel erg missen denk ik.
Er vanaf springen lukt je ook wel hoor, al raad ik het je niet aan om het te proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kijk elke dag uit het gebouw waar ik werk, zie ik allemaal gebouwen waar mijn agent vet vanaf zou kunnen springen.
Zou willen dat ik het kon
gelukkig ik ben niet de enige, als ik door de stad loop of een gebouw op televisie zie dan zit ik gelijk te kijken hoe je boven zou kunnen komenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kijk elke dag uit het gebouw waar ik werk, zie ik allemaal gebouwen waar mijn agent vet vanaf zou kunnen springen.
Zou willen dat ik het kon
Dat had ik toch wel. Ook voor ik Crackdown had gespeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig ik ben niet de enige, als ik door de stad loop of een gebouw op televisie zie dan zit ik gelijk te kijken hoe je boven zou kunnen komen![]()
Bij Crackdown wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Inmiddels de eerste bende al weer opgeroldIs goed voor de replay value je save's af en toe kwijt raken
![]()
Oblivion ben ik ook kwijt jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bij Crackdown wel.
Er zijn toch spellen waarvan ik mijn saves echt niet kwijt wil raken.
Ik ga echt niet heel oblivion opnieuw doen.
Saint row ook liever niet.
Nou heb ik die spellen al uitgespeeld dus zal het ook niet echt nodig zijn.
Haha, zo heb ik hem ook per ongeljuk gehaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
En die achievement voor zoveel feet hoog staan in een auto is ook knetter simpel, 1 na laaste gebouw, niet van wang maar van die toren aan de overkant.
Gewoon je SUV in de lift zetten, aanzetten en erin zitten.
Grappig strax ff proberen want die moet ik ook nog. En dat dat gooien ook nog kan dan gelijk mee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
En die achievement voor zoveel feet hoog staan in een auto is ook knetter simpel, 1 na laaste gebouw, niet van wang maar van die toren aan de overkant.
Gewoon je SUV in de lift zetten, aanzetten en erin zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |