quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarom zijn mijn punten nog niet bijgewerkt
ADSL is ook digitaal. ISDN gaat over tel. lijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
ADSL gaat over een analoge, normale telefoonlijn.
Breedband gaat via de kabel of andere dingen zoals glasvezel.
Ja, het antwoord zit 'em in de A van ADSL...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af OF er nog wel een verschil bestaat
ADSL gaat OOK over de telefoonlijn heur..quote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ADSL is ook digitaal. ISDN gaat over tel. lijn.
Inderdaad, dusss.....quote:Op maandag 5 maart 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
a-symetrisch?
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarom zijn mijn punten nog niet bijgewerkt
Nembrionic + 1quote:Op maandag 5 maart 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
en breedband is WEL symetrisch? Dus down en uplink gelijk?
Maar volgens mij was dit antwoord ook goed, maar vooruit.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:41 schreef Neleos het volgende:
Dat het internet niet over de telefoonlijn gaat.
ja ik ben het daar dus niet mee eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef Neleos het volgende:
Breedband is symmetrisch itt tot ADSL dat assymetrisch is.
Ik zou het niet weten, heb eigenlijk geen idee wat het verschil dan zou moeten zijn tussen symetrisch en asymetrisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja ik ben het daar dus niet mee eens.
Ik heb sowieso zelden een symetrische verbinding gezien...
symetrisch is bv een up -en downlink van allebei 1Mbit/squote:Op maandag 5 maart 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb eigenlijk geen idee wat het verschil dan zou moeten zijn tussen symetrisch en asymetrisch.
Dat zeg ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
ADSL is een vorm van breedband. Elke vorm van ADSL is dus breedband, andersom niet. Het specifieke van ADSL tov andere vormen van breedband is het het gebruik maakt van de oude ANALOGE systemen van de telefoon, itt tot bijvoorbeeld ISDN dat digitaal is. Kabelinternet is meestal ook a-symetrisch. Antwoord klopt dus niet.
Dat is ook breedband.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef Neleos het volgende:
Hoe zit het dan met ADSL over een ISDN lijn?
En offcieel geen ADSL.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef Neleos het volgende:
Hoe zit het dan met ADSL over een ISDN lijn?
zijn dat de Isley Brothers van "Who's that lady" ?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
Isley, Jaspers and Isley komen weer bij elkaar.
Van welk nummer kennen wij ze het beste?
Volgens mij waren dat de Righteous Brothersquote:Op maandag 5 maart 2007 15:02 schreef ChopperMick het volgende:
you lost that loving feeling?
tuurlijk, verkeerde broersquote:Op maandag 5 maart 2007 15:02 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de Righteous Brothers
Neen. De Isley brothers waren Isley, Isley, Isley, Isley, Isley,Isley and Jaspers.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:01 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
zijn dat de Isley Brothers van "Who's that lady" ?
Steekbal +1quote:Op maandag 5 maart 2007 15:11 schreef steekbal het volgende:
Caravan of Love
Die stond reeds in de vraagquote:Op maandag 5 maart 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Maar nu de band nog, toch?
Hoezo, wat is er mis mee? Ik weet niet hoe ik die plaatjes er anders op krijg. Als dat is wat je bedoeltquote:Op maandag 5 maart 2007 15:14 schreef Mark_V het volgende:
dat is isley-jasper-isley dus gewoon al gezegd
de OP ziet er nog wat ziekjes uit trouwens![]()
Eerst alle crap weghalen totdat je alleen de link overhoudt, dan moet je voor de link [img] zetten en erna [/img]quote:Op maandag 5 maart 2007 15:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis mee? Ik weet niet hoe ik die plaatjes er anders op krijg. Als dat is wat je bedoelt
Krijg het niet voor elkaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Eerst alle crap weghalen totdat je alleen de link overhoudt, dan moet je voor de link [[url= zetten en erna ]afbeelding[/url]]
Correcte-OP-ofiel als ik ben![]()
Doe es nie zo galant joh, je hele imago van lompe boer gaat er zo aanquote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[[url= http://members.lycos.nl/fokakq/kennisq-1.jpg ]afbeelding[/url]]
zonder de spaties dus..
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Doe es nie zo galant joh, je hele imago als lompe boer gaat er zo aan
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Doe es nie zo galant joh, je hele imago van lompe boer gaat er zo aan
Ga naar het topic, en kijk naar de url:quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Om de OP helemaal goed te maken, waar vind ik de link van AKQ 635?
Voor zover ik kan nagaan klopt dit, ook al staan een aantal albums niet in mijn Wikibron.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef DaviniaHR het volgende:
De Krimsoncrisis
Het enge eiland
De ongelooflijke Thomas
De sissende sampan
De zeven schaken (geen hoofdrol, komt er wel in voor)
Het zoemende ei??
Juist!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:57 schreef Mark_V het volgende:
26
Ze behandelen toch pas bij 26 weken? Daarvoor laten ze de natuur zijn gang gaan. Toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:58 schreef Mark_V het volgende:
maar er zijn gevallen bekend van 24
(en dat is zo ongeveer de grens voor abortus)
In Nederland in principe wel, in de states gaat men op verzoek van de ouders wat verder.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze behandelen toch pas bij 26 weken? Daarvoor laten ze de natuur zijn gang gaan. Toch?
Great marks think alikequote:Op maandag 5 maart 2007 16:01 schreef Mark het volgende:
Pas geleden stond in de krant een Amerikaanse baby die vanaf 22 weken al "eruit" was, en het overleefde
quote:
Marky Mark is goed. Deutsche helaas nietquote:
dat zijn er weer 2, marky mark was al gezegd. dus nog 6quote:
Volgende keer een vraag over 10 steekballenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef steekbal het volgende:
Ik beticht Mark van voorkennis, had in ieder geval een voorsprong
Tikkie terug:quote:Op maandag 5 maart 2007 16:17 schreef Mark_V het volgende:
spam
klopt, de shutupschreeuwert is jonesquote:Op maandag 5 maart 2007 16:25 schreef SaskiaR het volgende:
eric idle, terry jones en graham chapman
ze zeggen volgens mij iets tussen wat jij had gezegd en het script in, maar ik heb holy grail al een tijdje niet meer gezien...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
volgens mij zeggen ze gewoon de korte versie
Doe maar geschiedenis of biologie ofzo.
Verrie goed, verrie goedquote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ze zeggen volgens mij iets tussen wat jij had gezegd en het script in, maar ik heb holy grail al een tijdje niet meer gezien...
geschiedenis it becomes dan!
quote:
deze meneer was geen schout bij nacht..... rest is wel goed (maar daar heb je geen moer aanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:47 schreef SaskiaR het volgende:
van speyk, dan liever de lucht in?
En? Wat was het antwoord toenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vraag is vorige week gesteld.
Antwoorden staat vrijquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vraag is vorige week gesteld.
Ik ben nu even niet zeker meer omdat Mark_V zijn posts steeds editquote:
Dit vind ik prima genoeg!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef steekbal het volgende:
Doorman, wie mij lief heeft volge mij ?
Ow jaquote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dit vind ik prima genoeg!
Eigenlijk is het volgens de overlevering: "Ik val aan, volg mij"
Ik wil geen mierenneuker zijn maar dat is toch totaal iets anders dan:quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dit vind ik prima genoeg!
Eigenlijk is het volgens de overlevering: "Ik val aan, volg mij"
Lees mijn uitleg en de wikipedia entry.... het enige dat zeker is, is dat er "volg mij" in zat.....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil geen mierenneuker zijn maar dat is toch totaal iets anders dan:
"wie mij lief heeft volge mij"
Dat had ik gelezen ja. Geen goeie vraag dusquote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lees mijn uitleg en de wikipedia entry.... het enige dat zeker is, is dat er "volg mij" in zat.....
vind jij.....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Geen goeie vraag dus
Welke band?quote:James LaBrie
John Myung
John Petrucci
Mike Portnoy
Jordan Rudess
Mark_V +1quote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef Mark_V het volgende:
dream theater
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En het is geen irritant gitaargepingel.
Fout bedoel je, neem ik aanquote:Op maandag 5 maart 2007 17:35 schreef Mark_V het volgende:
sorry lui ik ben ff weg, iemand anders mag een vraag stellen.
als ik terugben kijk ik of er een goed antwoord is.
Acrtic monkeys en razorlight zijn goed trouwens
Lijkt me een grap, naar aanleiding van de spamvraag.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:48 schreef B.ertha het volgende:
Wie heeft eigenlijk spam in het lijstje gezet? Na teruglezen zie ik nl dat dat geen user is
Dacht ik ook alquote:Op maandag 5 maart 2007 17:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lijkt me een grap, naar aanleiding van de spamvraag.
Borat referentie?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:47 schreef erkel het volgende:
Very nice. High five !
Doe maar, voor het een eigen leven gaat leidenquote:#SPAM# Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dacht ik ook alMaar weghalen dan?
Ik despamnk dat het al te laspamat is daspamarvspamoor... :spam(quote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef PhysicsSpamRules het volgende:
[..]
Doe maar, voor het een eigen leven gaat leiden
Was ook veel te makkelijk voor jouquote:Op maandag 5 maart 2007 18:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ronde van Lombardije
Amstel Gold RAce
Luik-Bastenaken-Luik
San Sebastian
Ronde van Vlaanderen
Jammer, ik had gehoopt dat minstens een ervan wel goed zou zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Was ook veel te makkelijk voor joude Tour, Giro en de Vuelta behoorden niet tot de wereldbeker cyclus.
PR +1quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Korfbal
Makkelijk zatquote:Op maandag 5 maart 2007 18:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Guldensporenslag.
klopt maar je zit heel closequote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij is de vraag meer uitgelopen op : noem een getal tussen 1 en 23, aangezien niemand het weet...
Doe mij maar nummer 9
sambal bij?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij is de vraag meer uitgelopen op : noem een getal tussen 1 en 23, aangezien niemand het weet...
Doe mij maar nummer 9
Wil er nog eentje en hoe werkt die afweer danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef Plasterk het volgende:
sleutelbeen lies afweer
Veel woorden wil je er ook niet aan vuil maken hčquote:Op maandag 5 maart 2007 19:08 schreef Plasterk het volgende:
hals oksels, afweersysteem
Oh, nou welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:09 schreef Plasterk het volgende:
dmv van witte bloedcellen -->fagocytose
arts checked bijv bij epstein bar je lympfeklieren of die zijn opgezet
Die wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef Homdeck het volgende:
damn. louis armstrong dan
goed genoegquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef Homdeck het volgende:
heb je een linkje van die jazz top 100 eigenlijk neleos?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Familie van Twarres?
Jake Gyllenhaal inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef Der_Michael het volgende:
Das toch die pik uit Jarhead?
Private Swofford?
Gelukkig, ik was al ff bang dat iemand anders het punt ging pakken.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef erkel het volgende:
Maggy!!
Wie weet, het is 1 van de eerste foto's in google.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef erkel het volgende:
Behind the scenes foto van Donnie Darko?
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Der_Michael het volgende:
Fight club
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef SaskiaR het volgende:
3 gele kaarten aan dezelfde speler geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |