Volgende keer een vraag over 10 steekballenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef steekbal het volgende:
Ik beticht Mark van voorkennis, had in ieder geval een voorsprong
Tikkie terug:quote:Op maandag 5 maart 2007 16:17 schreef Mark_V het volgende:
spam
klopt, de shutupschreeuwert is jonesquote:Op maandag 5 maart 2007 16:25 schreef SaskiaR het volgende:
eric idle, terry jones en graham chapman
ze zeggen volgens mij iets tussen wat jij had gezegd en het script in, maar ik heb holy grail al een tijdje niet meer gezien...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
volgens mij zeggen ze gewoon de korte versie
Doe maar geschiedenis of biologie ofzo.
Verrie goed, verrie goedquote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ze zeggen volgens mij iets tussen wat jij had gezegd en het script in, maar ik heb holy grail al een tijdje niet meer gezien...
geschiedenis it becomes dan!
quote:
deze meneer was geen schout bij nacht..... rest is wel goed (maar daar heb je geen moer aanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:47 schreef SaskiaR het volgende:
van speyk, dan liever de lucht in?
En? Wat was het antwoord toenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vraag is vorige week gesteld.
Antwoorden staat vrijquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vraag is vorige week gesteld.
Ik ben nu even niet zeker meer omdat Mark_V zijn posts steeds editquote:
Dit vind ik prima genoeg!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef steekbal het volgende:
Doorman, wie mij lief heeft volge mij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |