aaahhh valt nog wel meequote:Op maandag 5 maart 2007 13:53 schreef liiszle het volgende:
Let vooral op de Aron carter CD
[afbeelding]
[afbeelding]
moet ik eerst een nieuwe krijgenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef dRobje het volgende:
[..]
aaahhh valt nog wel mee
wel ff je roosje vernieuwen
Die tekeningen van paarden!quote:
laat mij lekker tekenen JAquote:
dat van hem is een I mac d8 ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
wat voor laptop heb je daar staan?
Die lijkt verdomd veel op de mijne namelijk
zie paar posts hierboven.
Alleen geloof ik dat jij er een cammetje in hebt zitten?
Apple MacBook Intel core 2 duo 2 ding 2 weet ik etquote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
wat voor laptop heb je daar staan?
Die lijkt verdomd veel op de mijne namelijk
zie paar posts hierboven.
Alleen geloof ik dat jij er een cammetje in hebt zitten?
Ziet er idd goed uitquote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Apple MacBook Intel core 2 duo 2 ding 2 weet ik etiig een MacBook
met ingebouwde iSight jep
ene heb er dan een crt aanhangen (erg handig als ik wat platen bewerk en ze er echt totaal anders uit zien op een crt dan op een tft ding)
Neeh geen Pro, die zijn van alluminium en hebben een betere video kaart, maar aangezien ik geen 15,4" nodig heb(Macbook is heerlijk licht en mooi formaatje 13,3") Volstaat een MB primaquote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit
is het een pro?
Ik heb hier een powerbook G4 staan, en ik dacht dat dat apparaat van jou dezelfde kleur had (beetje metaal grijs achtig ofzo) maar voor zover ik weet worden macbooks niet in die kleur gemaakt.
* eer-ik schaft binnenkort ook een macbook aan
En min laptop van schoonzusjequote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er nog steeds uit, min kerstboom
Nou ik maak zo wel een nieuwequote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En min laptop van schoonzusje![]()
En plus wup, trouwens!
wij hebben dezelfde glazenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er nog steeds uit, min kerstboom
Ikea.quote:
Als het hout er af gaat, zit je dan in de buitenlucht?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef beele het volgende:
Mijn bureau (het hout aan de muur gaat er af...)
[afbeelding]
nou veel verschil is er niet met je werk en thuisquote:
geluidquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nou veel verschil is er niet met je werk en thuis
je hebt iig genoeg geluid thuis
en dat vervoer je met je keverquote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef T42 het volgende:
[..]
op me werk heb ik meerhaha verhuren namelijk geluid en licht
![]()
tyf opquote:Op maandag 5 maart 2007 19:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als het hout er af gaat, zit je dan in de buitenlucht?
Wie woont er nou in 'n tuinhuisje!
Tyf op? Hoe durf je zo tegen me te spreken?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef beele het volgende:
[..]
tyf opBeetje respect voor mijn houte latjes.
Dit is gewoon mijn slaapkamer en de vorige bewoner had dit erop geplakt...
Joah, ik dus, als is het eerder een gastenverblijf, maar het is weldegelijk een huisje in de tuinquote:Op maandag 5 maart 2007 19:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als het hout er af gaat, zit je dan in de buitenlucht?
Wie woont er nou in 'n tuinhuisje!
Post eens een foto van je eigen bureau dan ipv alleen maar commentaar leveren op andermans spullen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tyf op? Hoe durf je zo tegen me te spreken?
Ga jij je nou maar lekker rukken in je beverhut! Holzmichel.
Heeft ie z'n woofer op z'n bureau staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:18 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07101/DSC00066e.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
links van het scherm het begin van mijn miljoen! al 36 muntjes van 5cent, dus nog 19 999 964 te gaan![]()
waarom? vind t wel leuk zoquote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heeft ie z'n woofer op z'n bureau staan.
Zet dat ding er onder, gek!
zo te zien op de foto die ik gister heb gemaakt werkt ie jahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie dat je een acer hebt, travelmate wellicht?
werkt ie nog?
Wat wil je op je bureau dan? Mijn moeder?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:01 schreef Viaviqra het volgende:
Ook echt íedereen heeft een computer op z'n bureau![]()
Foto komt morgen wel![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat wil je op je bureau dan? Mijn moeder?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Anders is PUB zo leegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
waarom moeten alle topics van de rest van fok in pub apart nog een keer worden geopend?
nou wow!quote:
quote:
Best wel netjes??quote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Best wel netjes dus.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef Punnik het volgende:
-pun zn buro- (zijn er eigenlijk 3)
[afbeelding]
paar jaar terug wel, maar nu niet meerquote:
haha ;0, acht zolang ik bij me nodige spullen kan ist okequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Best wel netjes??
Ik droom van zo'n bureau.![]()
De mijne komt nog het dichtst in de buurt van die van liiszle of eRrrrJeee, maar zelfs dat zou netjes zijn voor mijn doen.
Ik ruim hem op, maak hem schoon en op de een of andere manier is het een half uurtje later alweer alsof internet is ontploft en het merendeel op mijn bureau is geland.![]()
Als ik iets te drinken pak moet ik meestal moeite doen om een plekje te vinden om mijn glas neer te zetten.![]()
Dat bureau kwam me al zo bekend voor.. Tot ik ineens bedacht dat ik thuisthuist zo'n beetje hetzelfde bureau op de computerkamer heb staan, hihiquote:
pic?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Moest dat nou..quote:
Hoe durf jequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef kenny89 het volgende:
is een pc , geen mac![]()
*kuch* iets over een lege G5 kast *kuch
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef kenny89 het volgende:
is een pc , geen mac![]()
*kuch* iets over een lege G5 kast *kuch
geld teveel? dacht dat ik met me 2 schermen en tv al meer dan genoeg pronktequote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]mijn nieuwe pctje en schermen
Rechts:quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
geld teveel? dacht dat ik met me 2 schermen en tv al meer dan genoeg pronkte
nu wel jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:50 schreef koffiegast het volgende:
Zie nou wel! pronken ;P
speel je volop games ofzo vandaar?
speel je alles op full ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 22:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nu wel jame oude bakkie trok de nieuwste spellen niet echt meer
stalker trekt ie makkelijk op full jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
speel je alles op full ofzo
2 dvd writers, 500gig en al doe maar breed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |