aaahhh valt nog wel meequote:Op maandag 5 maart 2007 13:53 schreef liiszle het volgende:
Let vooral op de Aron carter CD
[afbeelding]
[afbeelding]
moet ik eerst een nieuwe krijgenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef dRobje het volgende:
[..]
aaahhh valt nog wel mee
wel ff je roosje vernieuwen
Die tekeningen van paarden!quote:
laat mij lekker tekenen JAquote:
dat van hem is een I mac d8 ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
wat voor laptop heb je daar staan?
Die lijkt verdomd veel op de mijne namelijk
zie paar posts hierboven.
Alleen geloof ik dat jij er een cammetje in hebt zitten?
Apple MacBook Intel core 2 duo 2 ding 2 weet ik etquote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
wat voor laptop heb je daar staan?
Die lijkt verdomd veel op de mijne namelijk
zie paar posts hierboven.
Alleen geloof ik dat jij er een cammetje in hebt zitten?
Ziet er idd goed uitquote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Apple MacBook Intel core 2 duo 2 ding 2 weet ik etiig een MacBook
met ingebouwde iSight jep
ene heb er dan een crt aanhangen (erg handig als ik wat platen bewerk en ze er echt totaal anders uit zien op een crt dan op een tft ding)
Neeh geen Pro, die zijn van alluminium en hebben een betere video kaart, maar aangezien ik geen 15,4" nodig heb(Macbook is heerlijk licht en mooi formaatje 13,3") Volstaat een MB primaquote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit
is het een pro?
Ik heb hier een powerbook G4 staan, en ik dacht dat dat apparaat van jou dezelfde kleur had (beetje metaal grijs achtig ofzo) maar voor zover ik weet worden macbooks niet in die kleur gemaakt.
* eer-ik schaft binnenkort ook een macbook aan
En min laptop van schoonzusjequote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er nog steeds uit, min kerstboom
Nou ik maak zo wel een nieuwequote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En min laptop van schoonzusje![]()
En plus wup, trouwens!
wij hebben dezelfde glazenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er nog steeds uit, min kerstboom
Ikea.quote:
Als het hout er af gaat, zit je dan in de buitenlucht?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef beele het volgende:
Mijn bureau (het hout aan de muur gaat er af...)
[afbeelding]
nou veel verschil is er niet met je werk en thuisquote:
geluidquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nou veel verschil is er niet met je werk en thuis
je hebt iig genoeg geluid thuis
en dat vervoer je met je keverquote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef T42 het volgende:
[..]
op me werk heb ik meerhaha verhuren namelijk geluid en licht
![]()
tyf opquote:Op maandag 5 maart 2007 19:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als het hout er af gaat, zit je dan in de buitenlucht?
Wie woont er nou in 'n tuinhuisje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |