Tyf op? Hoe durf je zo tegen me te spreken?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef beele het volgende:
[..]
tyf opBeetje respect voor mijn houte latjes.
Dit is gewoon mijn slaapkamer en de vorige bewoner had dit erop geplakt...
Joah, ik dus, als is het eerder een gastenverblijf, maar het is weldegelijk een huisje in de tuinquote:Op maandag 5 maart 2007 19:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als het hout er af gaat, zit je dan in de buitenlucht?
Wie woont er nou in 'n tuinhuisje!
Post eens een foto van je eigen bureau dan ipv alleen maar commentaar leveren op andermans spullen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tyf op? Hoe durf je zo tegen me te spreken?
Ga jij je nou maar lekker rukken in je beverhut! Holzmichel.
Heeft ie z'n woofer op z'n bureau staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:18 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07101/DSC00066e.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
links van het scherm het begin van mijn miljoen! al 36 muntjes van 5cent, dus nog 19 999 964 te gaan![]()
waarom? vind t wel leuk zoquote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heeft ie z'n woofer op z'n bureau staan.
Zet dat ding er onder, gek!
zo te zien op de foto die ik gister heb gemaakt werkt ie jahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie dat je een acer hebt, travelmate wellicht?
werkt ie nog?
Wat wil je op je bureau dan? Mijn moeder?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:01 schreef Viaviqra het volgende:
Ook echt íedereen heeft een computer op z'n bureau![]()
Foto komt morgen wel![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat wil je op je bureau dan? Mijn moeder?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Anders is PUB zo leegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
waarom moeten alle topics van de rest van fok in pub apart nog een keer worden geopend?
nou wow!quote:
quote:
Best wel netjes??quote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Best wel netjes dus.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef Punnik het volgende:
-pun zn buro- (zijn er eigenlijk 3)
[afbeelding]
paar jaar terug wel, maar nu niet meerquote:
haha ;0, acht zolang ik bij me nodige spullen kan ist okequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Best wel netjes??
Ik droom van zo'n bureau.![]()
De mijne komt nog het dichtst in de buurt van die van liiszle of eRrrrJeee, maar zelfs dat zou netjes zijn voor mijn doen.
Ik ruim hem op, maak hem schoon en op de een of andere manier is het een half uurtje later alweer alsof internet is ontploft en het merendeel op mijn bureau is geland.![]()
Als ik iets te drinken pak moet ik meestal moeite doen om een plekje te vinden om mijn glas neer te zetten.![]()
Dat bureau kwam me al zo bekend voor.. Tot ik ineens bedacht dat ik thuisthuist zo'n beetje hetzelfde bureau op de computerkamer heb staan, hihiquote:
pic?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Moest dat nou..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |