[F12], [F11], [F10], [F9]. Al dan niet met [Shift] erbij. Duh.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
* Evil_Koekje Fok!t op z'n gloednieuwe iMac.
Wat moet ik echt doen op dag 1, naast software updates?
Ik wou apple typen en het was al meer als 6 minuten geleden.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Rustig joh, ik was hem net aan het aanmaken
Done, duh.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
[F12], [F11], [F10], [F9]. Al dan niet met [Shift] erbij. Duh.
Done, en komt nog wel.quote:En verder: Dock opruimen en naar links, fatsoenlijk brandprogrammaatje installeren,
Que?quote:keyboard access voor alle knoppen aanzetten.
En dat komt dus allemaal in de map iTunes music en daar hoef ik verder niet in te komen want dat regelt iTunes allemaal voor me als ik m'n tags een beetje op orde heb, right?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef TwyLight het volgende:
Er in slepen en kiezen voor Importeer, en dan de orginele bestanden weggooien zodra itunes alles heeft geimporteerd.
iTunes houd namelijk dan zelf alle muziek 'overzichtelijk' in een eigen map
Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En dat komt dus allemaal in de map iTunes music en daar hoef ik verder niet in te komen want dat regelt iTunes allemaal voor me als ik m'n tags een beetje op orde heb, right?
Dock naar links? Staat onder net zo mooiquote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
[F12], [F11], [F10], [F9]. Al dan niet met [Shift] erbij. Duh.
En verder: Dock opruimen en naar links, fatsoenlijk brandprogrammaatje installeren, keyboard access voor alle knoppen aanzetten, (bij MacBook) touchpad tap & double tap aanzetten, etc.
Dan koop je maar extra schijfruimtequote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef TwyLight het volgende:
Wat overigens wel tof zou zijn: in plaats van importeren en alle bestanden te kopieren.
Gewoon importeren door alle bestanden te verplaatsen.
Stel je hebt geen schijfruimte over, en het gaat ook nog eens sneller.
Mooier zelfs.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dock naar links? Staat onder net zo mooi
't Idee was om alle muziek op m'n Mac HD te zetten en dan de externe te formatteren, zodat ik die als extra/backup schijf heb. Dus gaat goedkomen zo lijkt me.quote:Dan koop je maar extra schijfruimte
Als 'ie onderin staat?quote:
Nee, als je de dock naar links of rechts doet valt je scherm om.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als 'ie onderin staat?
Sowieso als ik 't alsnog anders wil lijkt me dat niet een heel groot probleem.
Op een widescreen scherm wil ik juist de volle breedte benutten, dan heb ik hem liever onderopquote:Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef Zpottr het volgende:
[..]
maar erg onhandig (vind ik dan toch) op een widescreen scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |