quote:Op maandag 5 maart 2007 01:38 schreef LuNaTiC het volgende:
echt van die brugklas praktijken dit... reminds me of good old times
Dan vond ik de stijl van NL toch een stuk vermakelijker om te zien dan dit kinderachtige gedoequote:Op maandag 5 maart 2007 01:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit is toch wel hetgeen je kan verwachten in een pestshow.![]()
Pak gewoon wat spullen van Huub joh ...quote:
Eetstaking.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
oh oh oh, jaap gaat in staking?
Hongerstaking?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
Dat is juist zijn kracht: hij speelt het slachtoffer niet, dat deed Huub overigens ook niet, maar iedereen werd het getreiter uiteindelijk wel zat.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Speelt ie het slachtoffer dan?
Inderdaad! Genadeloos terug pakken...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Pak gewoon wat spullen van Huub joh ...
Doe lekker mee, bijt van je af en laat zien dat je een man met inhoud bent.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoorde ik hem nou zeggen dattie in staking ging ???quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
deal me achter, gebroken? niet nagekomen? wat voor deal JAPIE? WAT DAN!? WAT DAN!?
net als amanda bedoel jequote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Pak gewoon wat spullen van Huub joh ...
Doe lekker mee, bijt van je af en laat zien dat je een man met inhoud bent.
En Nicolaas dan, die was briljant.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan vond ik de stijl van NL toch een stuk vermakelijker om te zien dan dit kinderachtige gedoe
Dit is echt sneu gedrag ja. Dat vindt de redactie geloof ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan vond ik de stijl van NL toch een stuk vermakelijker om te zien dan dit kinderachtige gedoe
Volgens mij is dat juist de clue van de show.... pesten.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Adothehague het volgende:
Wat kan er gebeuren als hij dus belt dat ze hem pesten? kan dat consuquenties hebben?
ach, hou op.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind het echt te zielig dit... Wat een fucking niveau...
![]()
Goed zo Huub ga maar zo door met zuipen miscchien word je de host van eea freak show on tour... Hoe lelijk moet je worden voor the pure sake of vermaak?Neem nog een wodkaatje joh!
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahaha huub heeft het voor mekaar, 4 streamlocks om 01:40 whahahaha
Hongerstaking?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
Een excuus te verzinnen om met Brian te slapen?quote:
Natasia vindt het best leuk, maar wil niet dat Jaap bij haar komt liggen.quote:
Het feit dat hij het min of meer verdiend heeft, doet niks af aan het feit dat het een beetje zielig is.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, hou op.
Ze hebben hem tig keer uit proberen te leggen dat hij in een spel zit.
Hij wil niet luisteren.... nu laten ze het hem voelen.
Hoe kom je op deal? Hoorde je 'm nog wat door de tel zeggen? Want ik hoorde helemaal niks. Ik zag 'm alleen panisch staan zwaaienquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
Streamlock: ze zijn te ver gegaan of mocht jaap niks over die deal zeggen?
(De deal was dat ie niet gepest mocht worden? Of dat z'n schoolspullen veilig zijn?)
Dat zou dan erg lullig zijn, want ze bemoeien zich nooit ergens mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat de redactie te ver denk ik. Jaap was ook kwaad aan de telefoon. Ik denk dat ze moeten ophouden.
Dit is de grote pestshow. Daar hebben ze zich zelf toch voor opgegeven.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is echt sneu gedrag ja. Dat vindt de redactie geloof ik ook.
En hij ging er nog over klagen ookquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is echt sneu gedrag ja. Dat vindt de redactie geloof ik ook.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is exit donderdag... nu helemaal
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
De lol zal er toch wel afgaan bij de pestkoppen als Jaap over hun bedden gaat plassen en hun kasten helemaal leegtrekt?
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
ha, z'n spullen moeten terug - redactie is weer eens inconsequent
Ja, dat zou een goede zijn voor Jaap. Lekker over het bed van Huub heen plassen! Haha, goeie!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
De lol zal er toch wel afgaan bij de pestkoppen als Jaap over hun bedden gaat plassen en hun kasten helemaal leegtrekt?
Dan gaat het pas echt beginnenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Nicolaas was idd briljant, maar die zocht het dan wel op zijn eigen niveau en gewoon alleen, die had er geen achterban bij nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En Nicolaas dan, die was briljant.![]()
Het maakt me niet uit wie het is of wie beter was, ik geniet van alle miljonairs die elkaar op welke manier dan ook pesten.![]()
Nee, dan begint het pas..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Ik vind hem op zijn slechtst.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Carlaa het volgende:
Toch is Huub de Hufter zo wel op zijn best..lol
Waarop maak je dat uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is exit donderdag... nu helemaal
ach Huub is wel wat gewend, zijn spullen lagen laatst nog in de vijver..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Dat zei jaap vlak voor de streamlock.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef Taurus het volgende:
Hoe kom je op deal? Hoorde je 'm nog wat door de tel zeggen? Want ik hoorde helemaal niks. Ik zag 'm alleen panisch staan zwaaien![]()
zie je wel... de hele avond was wederom een scriptquote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
Jaap is boos op de redactie en gaat geen ruzie meer maken![]()
![]()
![]()
Knap om wederom een foute beslissing te nemen...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
Jaap is boos op de redactie en gaat geen ruzie meer maken![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub is lekker bezig. Alleen de scheldwoorden mogen achterwege blijven. Verder is het allemaal prima, want het blijft dankzij Jaap dat hij kans maakt om eruit te vliegen donderdag.
Hij zij iets van: "Ik ga geen ruzie meer maken ik doe helemaal niets meer."quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
Inderdaad, we hebben de klotemuziek al gehad, ze hadden Jaap alleen nog een zonnebril op moeten zettenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:45 schreef Dlocks het volgende:
Iemand uit zijn slaap houden is toch ook geweld? Volgend de conventie van Genève valt dit zelfs onder martelen. Dus eigenlijk moeten Huub en Eric het huis per direct verlaten![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dan begint het pas..Ik kan niet wachten!
Hoezo? Waar basseer je dat op? Huub zorgt juist voor de sensatie en dat weet de redactie ook die gaan zich dus echt niet met de stemming bemoeienquote:Op maandag 5 maart 2007 01:47 schreef Frasier het volgende:
Jammer dat Huub er donderdag keihard uitgestemd gaat worden.
Jaja, en dan buiten de camera lekker even rammen...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Jaap "Ik wil je bedanken. Lekker excersizen. Ga je mee een eindje lopen?"
Bovendien zijn Eric en Huub toch samen gezellig bezig?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoezo? Waar basseer je dat op? Huub zorgt juist voor de sensatie en dat weet de redactie ook die gaan zich dus echt niet met de stemming bemoeien
Ben ik met je eens. dat schelden hoeft van mij ook niet, is nogal plat.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
en toch vind ik die scheldpartijen vanwege zijn gewicht nog steeds stijlloos, en dan niet per se voor Jaap, maar voor iedereen die gewichtsproblemen heeft. Dat is het enige jammere. Maar wat kleine pesterijtjes in dat huis moet gewoon kunnen, hoe infantiel ook
En de kans wordt met de dag groter dat Amanda hem er niet uit gaat stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien zijn Eric en Huub toch samen gezellig bezig?
Mwoah... toch een stuk milder dan teringhoer, pijp me... en weet ik niet wat ie nog meer uitkraamde laatstquote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
en toch vind ik die scheldpartijen vanwege zijn gewicht nog steeds stijlloos, en dan niet per se voor Jaap, maar voor iedereen die gewichtsproblemen heeft. Dat is het enige jammere. Maar wat kleine pesterijtjes in dat huis moet gewoon kunnen, hoe infantiel ook
Het spel is nu erg lelijker en nog cheaper aan het worden dan het al was... Mensen pesten over o.a. hun uiterlijk vind ik zo walgelijk... Huub verweet Natasia ermee...Wat doet tie nu die zuiplap?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, hou op.
Ze hebben hem tig keer uit proberen te leggen dat hij in een spel zit.
Hij wil niet luisteren.... nu laten ze het hem voelen.
We moeten er gewoon bij blijven bedenken dat het niet is begonnen om zijn gewicht, maar om zijn houding, karakter en manieren.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian is een stinkrat... en morgen veroordeeld ie alles weerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoor Brian ze aansporen!
Inderdaad! Dus waar zijn de uitspraken over Huubs exit op gebasseerd!?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de kans wordt met de dag groter dat Amanda hem er niet uit gaat stemmen.
Kabouter,dwerg is dan toch ook erg.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Kunnen ze dan maar beter wel doen en Eric op andere gedachten brengen want iets in me zegt nog steeds dat hij 'm eruit stemt donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoezo? Waar basseer je dat op? Huub zorgt juist voor de sensatie en dat weet de redactie ook die gaan zich dus echt niet met de stemming bemoeien
nou!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef agter het volgende:
Ik vind het echt heel erg rot voor Jaap.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Dogga het volgende:
huub moet echt ophouden met de gezellig want ik pisnog in me broek hiero
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Dogga het volgende:
huub moet echt ophouden met de gezellig want ik pisnog in me broek hiero
goh, ik heb daarom net de stream op mute gezet. Smaken verschillen, qua humor om te lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Dogga het volgende:
elke keer dat ik huub GEzellig hoor zeggen met dat kut stemmetje begin ik te lachen
HAHAHA
Dan weet ze tenminste waar ze de spullen terug kan vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Carlaa het volgende:
Morgen zullen we wel weer van Palma horen dat ze tot 2 or 3 uur snachts naar de streams heeft gekeken
weet ik ook wel, maar ik kan me best voorstellen dat als mensen dit thuis kijken die serieuze trauma's hebben overgehouden vanwege pesterijtjes, dit niet met plezier zullen aanschouwen om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
We moeten er gewoon bij blijven bedenken dat het niet is begonnen om zijn gewicht, maar om zijn houding, karakter en manieren.
Palma moet eruit..ze is ZO vol van zichzelf dat ze in DGK werkt..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Carlaa het volgende:
Morgen zullen we wel weer van Palma horen dat ze tot 2 or 3 uur snachts naar de streams heeft gekeken
duidelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
goh, ik heb daarom net de stream op mute gezet. Smaken verschillen, qua humor om te lachen.
Nou, ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
weet ik ook wel, maar ik kan me best voorstellen dat als mensen dit thuis kijken die serieuze trauma's hebben overgehouden vanwege pesterijtjes, dit niet met plezier zullen aanschouwen om het zo maar te zeggen.
Volgens mij ben ik een klein beetje cynisch danquote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het spel is nu erg lelijker en nog cheaper aan het worden dan het al was... Mensen pesten over o.a. hun uiterlijk vind ik zo walgelijk... Huub verweet Natasia ermee...Wat doet tie nu die zuiplap?
Ik geloof desondanks nog steeds op de goedheid van de mens...Maar daar ben ik mss te naïf voor de cynici onder ons.![]()
Die jongen is 't gewend om gepest te worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef agter het volgende:
Toch vertrekt jaap geen spier. Hij blijft er erg koel onder tot nu toe.
ze hebben er dingen onder gestopt zodat het lijkt alsof natas daar nog ligtquote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Heathen het volgende:
Nu natasja boven slaapt is er dan niet weer een bed vrij?
In het bed van Huub en Eric. Die krijgen die 200 kilo er niet af.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Borga het volgende:
Jaap duikt zo gewoon in een bed ,van wie dan ook , en dan krijg je hem er echt nooit meer uit/af....
Ik moet ook morgen naar school half 7 op....... Maar dit MOET ik gewoon zienquote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Dogga het volgende:
morgen school..
aaah fuck it..ik slaap op schoool wel
Eric gaat inderdaad telkens een stapje verderquote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer dat DGK idd Huub overal voor verantwoordelijk houdt. Eric is ook niet mis hoor. Hij begint echt los te komen.
Ja, maar je hebt toch ergens wel een grens als mens?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die jongen is 't gewend om gepest te worden.
preciesquote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik moet ook morgen naar school half 7 op....... Maar dit MOET ik gewoon zien
Nee hij deed lekker veel...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef Flabberguest het volgende:
Jaapie doet geen ene reet meer, hij is booooooooooosssssssssssssssss
Ja maar Eric komt ook wat genuanceerder over volgens mij. Net ook, toen hij zei 'nee ik jat geen post', volgens mij doet hij dat ook echt niet. Maar hij komt wel steeds met 'n net wat valser plannetje dan Huub iddquote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric gaat inderdaad telkens een stapje verder
Nu weer met die kiezels. Met de kleren van Huub, in de vijver gooien
Maar meer op de redactie dan op huupie en heepiequote:
na wat we vorige week zagen volgens mij niet. tenminste we zagen niets toenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef Kinga het volgende:
Jaap reageert ECHT zielig.... kom op jongen, heb je nou ballen ofniet???
Vergeet ook de eerste avond niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Jaap die 2de nacht niet zo tekeer was gegaan had ik het zonde gevonden..nu vind ik het geweldig
Gaat ook te ver ... dit moet hij niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
Huub verscheurt nu een brief van Jaap.
Eric vindt dit ook te ver gaan.
Was Eric niet degene die Huubs post in de vijver had gegooid?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef LuNaTiC het volgende:
zelfs voor Eric is er nu een grens bereikt :
Ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric vindt het te ver gaan dat Huub de brieven verscheurd.
Dat wist Eric niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was Eric niet degene die Huubs post in de vijver had gegooid?
Gaap... het is een meningsverschil hoor, niet een kloof.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Dlocks het volgende:
Eric vindt dat Huub te ver gaat. Dus exit Huub donderdag...
Hij wist niet dat Huubs post er in zat (in die zak) en heeft daar ook z'n excuses voor aangeboden. En net zie hij ook over Jaaps post 'ik jat geen post'. Huub is erger hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was Eric niet degene die Huubs post in de vijver had gegooid?
ik bedoel , Als het mag dan mag hetquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
Maar ff serieus kan die Jaap echt de sauna niet in?
Okay, bedanktquote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij wist niet dat Huubs post er in zat (in die zak) en heeft daar ook z'n excuses voor aangeboden. En net zie hij ook over Jaaps post 'ik jat geen post'. Huub is erger hoor![]()
misschien als hij gaat persen..maar als hij der in komt komt hij der niet meer uitquote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
Maar ff serieus kan die Jaap echt de sauna niet in?
Ik krijg anders niet het idee dat Eric als een oprechte vriend achter Huub aan het hobbelen is vanavond. Komt eeerg nep en gemaakt over allemaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Gaap... het is een meningsverschil hoor, niet een kloof.
Zonder booze...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
Huub laat zich een beetje meeslepen
Ik ben benieuwd wat Sylvia van deze actie van Huub vindt.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Prospera het volgende:
Huub zoekt wel weer de grens op, maar ok hij is kwaad over dat Syl geen respect kreeg, over zijn nominatie en over het onzekere gedrag van Eric.
Redactie grijpt niet in...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:03 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub gaat veeeeeel te ver nu
toch een beetje respectquote:Op maandag 5 maart 2007 02:03 schreef Kinga het volgende:
Wat ik grappig vind, is dat Huub dit niet durft tegen Brian en Natasia....
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat het met Huub is..soms gaat hij te ver, maar we vergeven het die boef toch wel weer.
vind ik eerder veelzeggendquote:Op maandag 5 maart 2007 02:03 schreef Kinga het volgende:
Wat ik grappig vind, is dat Huub dit niet durft tegen Brian en Natasia....
Men gaat pas te ver in DGK wanneer men gedwiskwalificeerd wordt. Blijkbaar is er veel geoorloofd en de miljonairs moeten stuk voor stuk de grens opzoeken.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat het met Huub is..soms gaat hij te ver, maar we vergeven het die boef toch wel weer.
Zijn ego kent geen grenzen meer, als jij hem ooit een brief geschreven hebt ben jij daar mede schuldig aanquote:Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
Huub laat zich een beetje meeslepen
Een echte kerel.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is simpel...Huub geeft om Sylvia en Jaap is gemeen geweest tegen Sylvia..dan krijg je de wraak van Huub.
fok Eric, Eric is een mietquote:Op maandag 5 maart 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
Huub is wordt veel te overmoedig en heeft nu zelfs Eric niet meer achter hem aan.
Eric heeft alleen maar leuke avonden met Huub beleefd. Zodra hij Huub eruit stemt heeft hij saaie avonden en dan weet hij zelf ook. Voor hem als relnicht is het ook leuker om het gevaar lekker dicht aan zich te hebben. Hij zal dus nooit hem wegstemmen voor de komende maanden.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik krijg anders niet het idee dat Eric als een oprechte vriend achter Huub aan het hobbelen is vanavond. Komt eeerg nep en gemaakt over allemaal.
Het pesten vind ik kinderachtig, maar oké daar kan ik misschien nog wel inkomen. De brieven van zijn moeder verscheuren en weggooien vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heeft hij gedaan dat tever gaat?
nee dat zijn kleren in een vuilniszak in de vijver een nacht werd gegooid mag wel? En vergeet niet toen met Huub zijn koffers? Hoe lang hebben die niet in de bosjes gelegen????quote:Op maandag 5 maart 2007 02:03 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub gaat veeeeeel te ver nu
Eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het pesten vind ik kinderachtig, maar oké daar kan ik misschien nog wel inkomen. De brieven van zijn moeder verscheuren en weggooien vind ik te ver gaan.
Ja, das waar. Dat had hij beter niet kunnen doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het pesten vind ik kinderachtig, maar oké daar kan ik misschien nog wel inkomen. De brieven van zijn moeder verscheuren en weggooien vind ik te ver gaan.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik was ff een paar uurtjes wat anders doen.. iemand ff een update?
So?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nee dat zijn kleren in een vuilniszak in de vijver een nacht werd gegooid mag wel? En vergeet niet toen met Huub zijn koffers? Hoe lang hebben die niet in de bosjes gelegen????
En nu gaat Huub ineens te ver???
Nu gaat Brian ineens een heilig boontje spelen...![]()
![]()
Pc is ook uitgemaakt terwijl hij bezig was met iets...misschien dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zegt jaap trouwens dat weken werk verloren is gegaan met zijn schoolspullen? Hij heeft het toch eerlijk terug gehad?
Marielle zei ook dat Eric hem erin MOEST laten..dat advies van zijn beste vriendin neemt hij echt wel aan..zou ik wel doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeef Huub alles wat hij doet. Niet alles is even mooi, maar de mooie momenten wissen de minder mooie momenten met gemak uit. Dus wat mij betreft geen probleem. Hopelijk denkt Eric net zo. Ik twijfel nog steeds geen enkel moment trouwens. Eric houdt hem natuurlijk er gewoon in, maar Huub moet het de komende dagen niet TE bont gaan maken.
de brieven van huppeldepup6000 en consortenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
Overigens, die brieven die nu foetsie zijn, waren fanbrieven, toch?
Ach, ik stuur hem wel een nieuwe. Ik wacht met smart tot Jaap gaat knallen, en motiveer hem graag daarbij. Mocht er niks uit hem komen, mag hij opzouten.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
Ook van zijn moeder.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
Nee, dat zeker niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef agter het volgende:
[..]
So?
Oog om oog tand om tand bedoel je?
Zou een mooie boel worden in ons landje als het zo zou werken.
Niet alles wat Huub doet is even mooi maar van de rest ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeef Huub alles wat hij doet. Niet alles is even mooi, maar de mooie momenten wissen de minder mooie momenten met gemak uit. Dus wat mij betreft geen probleem. Hopelijk denkt Eric net zo. Ik twijfel nog steeds geen enkel moment trouwens. Eric houdt hem natuurlijk er gewoon in, maar Huub moet het de komende dagen niet TE bont gaan maken.
Er bestaat zoiets als auto-savequote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
Pc is ook uitgemaakt terwijl hij bezig was met iets...misschien dat?
Ik zal dan ook wel een heilig boontje zijn maar ik vind dat je van andermans spullen af moet blijven. die andere acties vond ik ook te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nee dat zijn kleren in een vuilniszak in de vijver een nacht werd gegooid mag wel? En vergeet niet toen met Huub zijn koffers? Hoe lang hebben die niet in de bosjes gelegen????
En nu gaat Huub ineens te ver???
Nu gaat Brian ineens een heilig boontje spelen...![]()
![]()
En brian.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Huub weet dat ie de lul is donderdag. Enige wat hem nog kan redden is intrekking van de stemming door Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |