En hij ging er nog over klagen ookquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is echt sneu gedrag ja. Dat vindt de redactie geloof ik ook.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is exit donderdag... nu helemaal
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
De lol zal er toch wel afgaan bij de pestkoppen als Jaap over hun bedden gaat plassen en hun kasten helemaal leegtrekt?
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
ha, z'n spullen moeten terug - redactie is weer eens inconsequent
Ja, dat zou een goede zijn voor Jaap. Lekker over het bed van Huub heen plassen! Haha, goeie!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
De lol zal er toch wel afgaan bij de pestkoppen als Jaap over hun bedden gaat plassen en hun kasten helemaal leegtrekt?
Dan gaat het pas echt beginnenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Nicolaas was idd briljant, maar die zocht het dan wel op zijn eigen niveau en gewoon alleen, die had er geen achterban bij nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En Nicolaas dan, die was briljant.![]()
Het maakt me niet uit wie het is of wie beter was, ik geniet van alle miljonairs die elkaar op welke manier dan ook pesten.![]()
Nee, dan begint het pas..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Ik vind hem op zijn slechtst.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Carlaa het volgende:
Toch is Huub de Hufter zo wel op zijn best..lol
Waarop maak je dat uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is exit donderdag... nu helemaal
ach Huub is wel wat gewend, zijn spullen lagen laatst nog in de vijver..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Dat zei jaap vlak voor de streamlock.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef Taurus het volgende:
Hoe kom je op deal? Hoorde je 'm nog wat door de tel zeggen? Want ik hoorde helemaal niks. Ik zag 'm alleen panisch staan zwaaien![]()
zie je wel... de hele avond was wederom een scriptquote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
Jaap is boos op de redactie en gaat geen ruzie meer maken![]()
![]()
![]()
Knap om wederom een foute beslissing te nemen...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
Jaap is boos op de redactie en gaat geen ruzie meer maken![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub is lekker bezig. Alleen de scheldwoorden mogen achterwege blijven. Verder is het allemaal prima, want het blijft dankzij Jaap dat hij kans maakt om eruit te vliegen donderdag.
Hij zij iets van: "Ik ga geen ruzie meer maken ik doe helemaal niets meer."quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
oh oh oh, jaap gaat in staking?
Inderdaad, we hebben de klotemuziek al gehad, ze hadden Jaap alleen nog een zonnebril op moeten zettenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:45 schreef Dlocks het volgende:
Iemand uit zijn slaap houden is toch ook geweld? Volgend de conventie van Genève valt dit zelfs onder martelen. Dus eigenlijk moeten Huub en Eric het huis per direct verlaten![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dan begint het pas..Ik kan niet wachten!
Hoezo? Waar basseer je dat op? Huub zorgt juist voor de sensatie en dat weet de redactie ook die gaan zich dus echt niet met de stemming bemoeienquote:Op maandag 5 maart 2007 01:47 schreef Frasier het volgende:
Jammer dat Huub er donderdag keihard uitgestemd gaat worden.
Jaja, en dan buiten de camera lekker even rammen...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Jaap "Ik wil je bedanken. Lekker excersizen. Ga je mee een eindje lopen?"
Bovendien zijn Eric en Huub toch samen gezellig bezig?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoezo? Waar basseer je dat op? Huub zorgt juist voor de sensatie en dat weet de redactie ook die gaan zich dus echt niet met de stemming bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |