Palma moet eruit..ze is ZO vol van zichzelf dat ze in DGK werkt..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Carlaa het volgende:
Morgen zullen we wel weer van Palma horen dat ze tot 2 or 3 uur snachts naar de streams heeft gekeken
duidelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
goh, ik heb daarom net de stream op mute gezet. Smaken verschillen, qua humor om te lachen.
Nou, ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
weet ik ook wel, maar ik kan me best voorstellen dat als mensen dit thuis kijken die serieuze trauma's hebben overgehouden vanwege pesterijtjes, dit niet met plezier zullen aanschouwen om het zo maar te zeggen.
Volgens mij ben ik een klein beetje cynisch danquote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het spel is nu erg lelijker en nog cheaper aan het worden dan het al was... Mensen pesten over o.a. hun uiterlijk vind ik zo walgelijk... Huub verweet Natasia ermee...Wat doet tie nu die zuiplap?
Ik geloof desondanks nog steeds op de goedheid van de mens...Maar daar ben ik mss te naïf voor de cynici onder ons.![]()
Die jongen is 't gewend om gepest te worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef agter het volgende:
Toch vertrekt jaap geen spier. Hij blijft er erg koel onder tot nu toe.
ze hebben er dingen onder gestopt zodat het lijkt alsof natas daar nog ligtquote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Heathen het volgende:
Nu natasja boven slaapt is er dan niet weer een bed vrij?
In het bed van Huub en Eric. Die krijgen die 200 kilo er niet af.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Borga het volgende:
Jaap duikt zo gewoon in een bed ,van wie dan ook , en dan krijg je hem er echt nooit meer uit/af....
Ik moet ook morgen naar school half 7 op....... Maar dit MOET ik gewoon zienquote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Dogga het volgende:
morgen school..
aaah fuck it..ik slaap op schoool wel
Eric gaat inderdaad telkens een stapje verderquote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer dat DGK idd Huub overal voor verantwoordelijk houdt. Eric is ook niet mis hoor. Hij begint echt los te komen.
Ja, maar je hebt toch ergens wel een grens als mens?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die jongen is 't gewend om gepest te worden.
preciesquote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik moet ook morgen naar school half 7 op....... Maar dit MOET ik gewoon zien
Nee hij deed lekker veel...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef Flabberguest het volgende:
Jaapie doet geen ene reet meer, hij is booooooooooosssssssssssssssss
Ja maar Eric komt ook wat genuanceerder over volgens mij. Net ook, toen hij zei 'nee ik jat geen post', volgens mij doet hij dat ook echt niet. Maar hij komt wel steeds met 'n net wat valser plannetje dan Huub iddquote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric gaat inderdaad telkens een stapje verder
Nu weer met die kiezels. Met de kleren van Huub, in de vijver gooien
Maar meer op de redactie dan op huupie en heepiequote:
na wat we vorige week zagen volgens mij niet. tenminste we zagen niets toenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef Kinga het volgende:
Jaap reageert ECHT zielig.... kom op jongen, heb je nou ballen ofniet???
Vergeet ook de eerste avond niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Jaap die 2de nacht niet zo tekeer was gegaan had ik het zonde gevonden..nu vind ik het geweldig
Gaat ook te ver ... dit moet hij niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
Huub verscheurt nu een brief van Jaap.
Eric vindt dit ook te ver gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |