Nee, volgens mij zaten er geen brieven van zijn moeder bij.quote:
Jij was gewoon tactisch op lurk tijdens die kinderachtige huub momentenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik was ff een paar uurtjes wat anders doen.. iemand ff een update?
Tja, dat uitstemmen he.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet.
Aan de andere kant kan ik het ook wel weer begrijpen van Huub.
Jaap heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Huub donderdag er evt uit kan worden gestemd en daar zou niemand vrolijk van worden. Dan probeer je toch je gram te halen .... Althans dat zou ik ook wel doen.
Ik kan wel 6 redenen opnoemen waarom Eric Huub erin zal laten en eigenlijk maar 1 waarom hij hem eruit zou kunnen stemmen... dus nee, geen enkel risico donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Marielle zei ook dat Eric hem erin MOEST laten..dat advies van zijn beste vriendin neemt hij echt wel aan..zou ik wel doen.
Jawel toch? Eric wees hem daar nog op waarop Huub soort van boos werd op Eric dat Eric daar iets van durfde te zeggen om vervolgens de brief te verscheuren.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zaten er geen brieven van zijn moeder bij.
scanman01quote:Op maandag 5 maart 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan wel 6 redenen opnoemen waarom Eric Huub erin zal laten en eigenlijk maar 1 waarom hij hem eruit zou kunnen stemmen... dus nee, geen enkel risico donderdag.
Denk je echt dat als iemand boos is, dat het dan meteen totaal voorbij is?quote:
met dit onderwerp steun ik je echt iedere keerquote:Op maandag 5 maart 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan wel 6 redenen opnoemen waarom Eric Huub erin zal laten en eigenlijk maar 1 waarom hij hem eruit zou kunnen stemmen... dus nee, geen enkel risico donderdag.
Die is bestwel dicht?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
dit is een ouwe mensen
[COS #693] Waar Huub de dood voorspelt
Ik weet het niet ik vertrouw Eric nog steeds niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:12 schreef Heathen het volgende:
Eric gaat Huub er echt niet uit te stemmen, maar terecht dat hij klaagt bij die andere twee morons.
Als ik het top 7 topic zo zie, schat ik in dat Huub met tussen de 35 en 40% weer op 1 staat.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:13 schreef Anderkeertje het volgende:
voor mij staat Sylvia ook op nr. 1. Ze behoudt een bepaalde waardigheid die de anderen die daar nu zitten missen
twijfel is juist schitterendquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Dogga het volgende:
[..]
met dit onderwerp steun ik je echt iedere keer
geen haaar op zijn hoofd dat hij huub er uit stemt
DOET HIJ GEWOON NIET
jammer dat jullie twijfelen heel jammer
Maar de kansen worden wel steeds kleiner (of minder groot).quote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat als iemand boos is, dat het dan meteen totaal voorbij is?
Gelukkig werkt het niet zo.
Nee ik ben het totaal met jou eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Dogga het volgende:
[..]
met dit onderwerp steun ik je echt iedere keer
geen haaar op zijn hoofd dat hij huub er uit stemt
DOET HIJ GEWOON NIET
jammer dat jullie twijfelen heel jammer
Eric heeft zich alweer bij Huub gevoegd...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:16 schreef Dogga het volgende:
-knipje-
hij gaat niet brekenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:16 schreef LuNaTiC het volgende:
de vraag is nu waar het breekpunt van Jaap zit. En of ie door zijn domheid en aparte denken dat uberhaupt wel heeft.
Ik denk dat het heel ver ligtquote:Op maandag 5 maart 2007 02:16 schreef LuNaTiC het volgende:
de vraag is nu waar het breekpunt van Jaap zit. En of ie door zijn domheid en aparte denken dat uberhaupt wel heeft.
Ik vind ook dat je van andermans spullen af moet blijven maar,quote:Op maandag 5 maart 2007 02:10 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik zal dan ook wel een heilig boontje zijn maar ik vind dat je van andermans spullen af moet blijven. die andere acties vond ik ook te belachelijk voor woorden.
Och, dit vind ik ook wel sterk hoor...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Kinga het volgende:
hij incasseert alles. bah
stand up for yourself!!!!
ja een dikke huid heeft ie volgens mij ook welquote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel ver ligtHij is z'n hele leven toch gepest vanwege z'n omvang of niet?
Mee eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, dit vind ik ook wel sterk hoor...
Kan Huubje ook niet hebben denk ik...
Maar tegengas lijkt me toch geslaagder...
Ik hoop dat hij een beetje lager staat , hij hoeft helemaal niet onderaan te staan maar een beetje dimmen in mijn ogen mag welquote:Op maandag 5 maart 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het top 7 topic zo zie, schat ik in dat Huub met tussen de 35 en 40% weer op 1 staat.
Ik geloof het ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, de redactie heeft gezegd, zorg maar dat die gozer naar huis gaat.
God wat lijkt hij toch op zijn kwelgeest van weleer: veel drinken, de hele tijd stoer Engels lullen en degene die alleen in het huis staat treiteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn god als Huub weggaat don. zal ik er geen tranen over laten...Wat een lelijke self centered gast...
Hij draait echt door, binnen enkele jaren zit hij aan de coke en aan de drank, alleen met zijn herinneringen aan zijn prachtige prestatie van de voorbeeld van de lelijkheid van de mensheid! En zal de rest van zijn leven alleen daarover hebben...
We hebben toch nog een bewoner te goed?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:20 schreef Kinga het volgende:
neeeee niet hem laten bellen voor 24 uur aanvraag.... dan komt er weer een nieuwe, halloooow huubje, wel erbij blijven he!!!
En ze zitten ook te zeiken dat hij vergeet dat hij in een spel zitquote:Op maandag 5 maart 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Huub "omdat je zo dom bent om ook maar één woord aan te nemen van iemand anders"
en zo is het !
2quote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben toch nog een bewoner te goed?
Ik denk inderdaad dat Huub en Eric hem dan gewoon met rust latenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Jaap was zou ik op de kamer van Natasja gaan slapen.
Jaap STAAKTquote:Op maandag 5 maart 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Huub vraagt weer waarom hij voor Brian en Natasia heeft gekozen.
Jaap weigert te praten en speelt stommetje
ja, voor Ilona, en misschien nog voor Angeliquequote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben toch nog een bewoner te goed?
Net zo knap als dat hij van niemand wat wil aannemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:18 schreef agter het volgende:
Echt heel knap dat hij zich zo in kan houden.
Misschien heeft hij door dat hij ontzettend sterk uit de hoek moet komen om hier tegen op te boksen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Huub vraagt weer waarom hij voor Brian en Natasia heeft gekozen.
Jaap weigert te praten en speelt stommetje
Dat woord bestaat nietquote:Op maandag 5 maart 2007 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
God wat lijkt hij toch op zijn kwelgeest van weleer: veel drinken, de hele tijd stoer Engels lullen en degene die alleen in het huis staat treiteren.
Ik snap best waarom Huub het gehad heeft met Jaap, maar de zelfingenomen en safistische wijze waarop hij het nu aanpakt, vind ik weerzinwekkend.
Equavilent, Huub?
Probeer het anders eens in het Engels.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat reageren...
Trommelgeroffel....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat reageren...
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:25 schreef Taurus het volgende:
Weet ie 't al van z'n post?
Zie je dan niet dat de redactie hem ingefluisterd heeft dan hij de stemming een beetje moest opschuddenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Net zo knap als dat hij van niemand wat wil aannemen.
Goed neergezetquote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Huub "je zit nog nét op damage control. Je kunt het nu nog gooien op dat je nieuw bent. Ik reik je nu de hand"
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Japio gaat weer op zijn: "Jullie hebben helemaal gelijk en ik ben heel dankbaar" toer
Nee Jaap heeft zo'n dikke huid gekregen, waarschijnlijk heeft hij dit wel meer meegemaakt dat hij zo rustig blijftquote:
Hij kijkt wel uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef Taurus het volgende:
[..]Is ie niet eens boos vanwege zijn post?
Och gut, kom ik aan je held?quote:
Ja dááág, de redactie fluistert iedereen wat in.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat de redactie hem ingefluisterd heeft dan hij de stemming een beetje moest opschudden
Dat hij daarom van niemand wat aannam
Volgens mij heb jij een paar uitspraakjes van jaap gemist....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
De grofe lef van Huub over de respectloze gedrag van Jaap![]()
Nee, hij is zo onzeker dat hij nooit heeft geleerd van zichzelf af te bijten.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft zo'n dikke huid gekregen, waarschijnlijk heeft hij dit wel meer meegemaakt dat hij zo rustig blijft
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Och gut, kom ik aan je held?![]()
Ik vind Huub nu trouwens weer een stuk beter te pruimen. Dit is goed, wat hij nu zegt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Huub nu trouwens weer een stuk beter te pruimen. Dit is goed, wat hij nu zegt.
Ik ben geen vaste fan, maar op momenten van dit dan weer wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou een mooie stunt zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef neehe het volgende:
Jaap is over twee jaar op gewicht, en wint de villa.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef gouden_zooi het volgende:
Die vetzak is echt labiel.
Welk woord, safistisch?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben geen vaste fan, maar op momenten van dit dan weer wel.
En wat betekent het woord ook alweer, het was gewoon een vraagje hoor.
Godsamme wat kansloos...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
Jaap wil de vaat opruimen
Het gaat niet over de uitspraken van Jaap maar over de verwijten van Huub... Respectloos? "Ga maar jezelf ophangen in de tuin!"!?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een paar uitspraakjes van jaap gemist....
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk woord, safistisch?
Dat was een typfout.![]()
En Huub raakt er aardig gefrustreerd onder.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
Jaap lijkt niet erg onder de indruk, en slaat de handreiking (die het toch eigenlijk wel was) af.
Maar omdat hij net zegt ik ga in staking, ik ga even geen ruzie meer maken oid....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja dááág, de redactie fluistert iedereen wat in.
Hij heeft aangegeven dat hij dat eigenlijk niet had moeten doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het gaat niet over de uitspraken van Jaap maar over de verwijten van Huub... Respectloos? "Ga maar jezelf ophangen in de tuin!"!?
En boos zijn omdat hij Natasia hey noemde...Kom op![]()
GERT ,,, JIj bent aan de beurt....hahahahahahaquote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?
Hij leek erop in te gaan, maar wilde ondertussen ook de vaat doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
Jaap lijkt niet erg onder de indruk, en slaat de handreiking (die het toch eigenlijk wel was) af.
weer een stagaire?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:33 schreef Yollie het volgende:
wie kwam daar nou aan?
Ik dacht al... Wie heeft zich zo snel omgekleed?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:33 schreef Loserkid het volgende:
Er was iemand van de redactie binnen ofzo
Nee, de f moest een d zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?
Dude, weak...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:34 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vertrouw die kontenbonker niet.......
No shit..quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub lijkt op Pete Doherty met die pet op..het drugsverslaafde vriendje van Kate moss
De sigaret uit zijn mond draagt ook bij aan de gelijkenis.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub lijkt op Pete Doherty met die pet op..het drugsverslaafde vriendje van Kate moss
En niet alle homo's kontjebonken.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:34 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vertrouw die kontenbonker niet.......
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
om af te vallenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef agter het volgende:
Waarom wil Jaap zo graag met Huub een stukkie wandelen?
Hoezo ga je even geen ruzie meer maken, heb ik ooit ruzie met je gezochtquote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar omdat hij net zegt ik ga in staking, ik ga even geen ruzie meer maken oid....
Dan denk ik dat recalcitrante gedrag tijdens de stemming komt niet uit de lucht vallen
Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je me dude noemt.
Kan ik mij voor stellenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het geld in de prijzenpot.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef kybe het volgende:
Wat wees Huub nou op dat blad aan?
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef Dogga het volgende:
YES ze gaan slapen
kan ik ook nog wat rust mee pakken
dude. dudequote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoezo ga je even geen ruzie meer maken, heb ik ooit ruzie met je gezocht![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan hij meteen zijn beddegoed ophalenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:38 schreef Flabberguest het volgende:
en Jaap verscheurt zijn laatste brief zelf in de tuin
SPREKEND!!!quote:
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we ruzie hadden omdat ik geen mail meer kreeg![]()
Hij lijkt echt op hem!quote:
Staken.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:42 schreef gouden_zooi het volgende:
Wat is die lopende Michelin-gids nou aan het doen?
;
Ghostbusters.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:42 schreef gouden_zooi het volgende:
Wat is die lopende Michelin-gids pop nou aan het doen?
;
Ja, om Natasia morgen op te naaien..."wie heeft die troep in de tuin en het zwembad gegooid? waarom is de keukendienst niet gedaan?"quote:Op maandag 5 maart 2007 02:42 schreef avonne het volgende:
maakt Klein Duimpje een spoor van snippers?
Daar heb ik niks van meegekregen.quote:
Tel daarbij dat hij Huub zijn evt exit op zijn geweten heeft ...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Het IS ook best heel zielig voor Jaap, het punt is dat als ze hem proberen te helpen, hij dat gewoon niet aanneemt. Daar zou ik ook wel doodmoe van worden.
Wees gezond eet een boom. (jammer dat jaap het hele oerwoud achter zijn kiezen heeft)quote:
Niet alleen de regie hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 02:44 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat de regie hoopt dat hij zo de poort door loopt
Tegen de redactie, omdat die hun afspraak met hem niet na zijn gekomen. Wat voor afspraak mag joost weten trouwens.quote:
Ja, want wij willen ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Japio, naar bed!
Ik wil eigenlijk ook mijn bedje in, maar ik wil ook wel zien hoe en waar Jaap nu gaat slapen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Japio, naar bed!
Jaap mag niet meestemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is wel keihard voor jaap geweest zonet over het feit dat als ie zo doorgaat dat jaap dan gewoon dood gaat aan zijn overgewicht enzo, maar ook héél eerlijk want het is de keiharde waarheid, ook toen huub zei dat jaap nooit iemand heeft gehad die hem eens een schop onder zijn kont heeft gegeven en hem daarvoor heeft gewaarschuwd, ergens denk ik dat jaap dit bij de stemming gaat zeggen en daarom HUUB er NIET uit gaat stemmen en meteen tegen brian en natasia zal zeggen dat zij hem helemaal niet hebben geholpen zoals ze hadden beloofd.....
tenminste, als jaap een beetje verstand heeft dan hé
![]()
dat er niet aan schoolspullen mag worden gezeten dat valt onder studie belemmeringquote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Tegen de redactie, omdat die hun afspraak met hem niet na zijn gekomen. Wat voor afspraak mag joost weten trouwens.
Heeft hij nog niet laten blijken...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
cquote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
Jaap mag niet stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is wel keihard voor jaap geweest zonet over het feit dat als ie zo doorgaat dat jaap dan gewoon dood gaat aan zijn overgewicht enzo, maar ook héél eerlijk want het is de keiharde waarheid, ook toen huub zei dat jaap nooit iemand heeft gehad die hem eens een schop onder zijn kont heeft gegeven en hem daarvoor heeft gewaarschuwd, ergens denk ik dat jaap dit bij de stemming gaat zeggen en daarom HUUB er NIET uit gaat stemmen en meteen tegen brian en natasia zal zeggen dat zij hem helemaal niet hebben geholpen zoals ze hadden beloofd.....
![]()
ikookvanjouquote:Op maandag 5 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je hoor![]()
Edit: af en toe ben je ook een![]()
Ik hoop b, maar ik denk a.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
d) hij veegt de steentjes weg en legt zich toch maar op zijn kale bed neer.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
Jaap staakt tegen de Febo..achter....de buren...de regie....de wereld en ZICHZELFquote:
Nóg langer opblijven?!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Jaap beloofd zometeen wraak te nemen
Nou, als dat zou kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Nou vooruit, dan blijf ik even op. Ik hoor hem nu ook eng neurien trouwens.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Check je mail dan eensquote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
ikookvanjou![]()
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
Pfffffff en ik dacht dat ik gister mijn laatste nachtdienst had. ziet er naar uit dat ik er een extra doequote:Op maandag 5 maart 2007 02:49 schreef Loserkid het volgende:
Hij zei, eerst mijn brief (oid) vernietigen, en dan is het mijn beurt, het wordt zometeen nog gezellig in de slaapkamer, let maar op.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
Hoop alleen wel dat het niet echt uit de hand gaat lopen.
Inderdaad, gelukkig is het tot nu toe lekker rustig...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
Hoop alleen wel dat het niet echt uit de hand gaat lopen.
nee jaap is ook niet zielig hij bleef behoorlijk koel ook omdat hij gewoon geen zin had om het ''spelletje'' voor de redaktie mee te spelen, jaap weet heel goed wat zijn rol is, maar omdat hij boos was deed ij dus even gewoon niet mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij was Jaap helemaal niet zielig vanavond, heeft hij echt geen moment blijk van gegeven. Wat is dat toch met jullie (nee, ik bedoel jou niet)
Kabouterdrank.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef Energie het volgende:
Wat zit Jaap te drinken ?
zo'n maag zuur melk drankje dingquote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef Energie het volgende:
Wat zit Jaap te drinken ?
Jongens en meisjes ... AUB geen brieven meer naar Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:52 schreef Heathen het volgende:
Oh god.. nog een brief.
Je bedoeld de matras met huub en al in het zwembad gooien? Dat is poging tot doodslag en dat... Betekend een verwijdering en een rechtelijk onderzoek.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Energie het volgende:
Jaap moet gewoon de matras van Huub pakken en in de zwembad gooien terwijl Huub ligt te slapen en hem niet weet wat hem overkomt :p
is het ook, zekerquote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jaap is ook niet zielig hij bleef behoorlijk koel ook omdat hij gewoon geen zin had om het ''spelletje'' voor de redaktie mee te spelen, jaap weet heel goed wat zijn rol is, maar omdat hij boos was deed ij dus even gewoon niet mee.
ik denk dat jaap buiten het feit om dat ie dik is, ook een héle dikke huid heeft ontwikkeld tegen pesterijen over zijn gewicht en in het algemeen, het doet hem écht niet veel volgens mij
dat vind ik dan wel weer bewonderingswaardig eigenlijk van jaap
Hij is de boel alleen maar aan het uitstellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:54 schreef Energie het volgende:
Pff papieren in stukjes te scheuren...JARENPLAN
Volgens mij heeft hij in al die jaren een zeer aparte techniek ontwikkelt.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een kneus..hoe moeilijk kan het zijn een brief te vernietigen
er staat een bbq buiten, jaquote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop wel dat hij opschiet met zijn "beginnende strijd"...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Borga het volgende:
Jaap verzorgd zelf zijn achtergrond muziek.........spannend hoor
Hij rookt niet, dan krijg je dat..quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij had hij niet veel gedronken, hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub mocht weer drinken en meteen ging hij weer (te) ver. Helaas. Jammer ook dat sommigen hem geen krediet geven en meteen afschrijven als hij een grens over gaat. Voor die mensen ga je bijna hopen dat Huub er inderdaad uitvliegt en dat het na donderdag echt slaapverwekkend wordt op de streams. Want dat gaat absoluut gebeuren als Huub donderdag er toch uit wordt gestemd. Ik zag dat bv Gert Huub opeens op de derde plaats had in de top 7lijst. Nou, laat Huub maar eens gaan dan. Dan zien we wel hoe het verder gaat met DGK.
Wat een domme opmerking. Ik zie direct dat jij niet aan de uni studeert net als jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Hij kan toch gewoon de boel in de hens steken of ben ik nou gek?
Origami cursus aanvragen in de villa.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in al die jaren een zeer aparte techniek ontwikkelt.
Ik laat hem niet vallen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub mocht weer drinken en meteen ging hij weer (te) ver. Helaas. Jammer ook dat sommigen hem geen krediet geven en meteen afschrijven als hij een grens over gaat. Voor die mensen ga je bijna hopen dat Huub er inderdaad uitvliegt en dat het na donderdag echt slaapverwekkend wordt op de streams. Want dat gaat absoluut gebeuren als Huub donderdag er toch uit wordt gestemd. Ik zag dat bv Gert Huub opeens op de derde plaats had in de top 7lijst. Nou, laat Huub maar eens gaan dan. Dan zien we wel hoe het verder gaat met DGK.
er zijn wel 100 manieren om he sneller te doen dan ditquote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Hij moet nog een hele nacht wakker blijven.. Dit is perfecte bezigheidstherapiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Ook psychopaten die kinderlichamen uiteensnijden zie dat daar in terug. Het is tenslotte prettig werk.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
Hmm dit is ook wel een tikkeltje neurotisch gedrag.
Zie je soms ook wel bij gehandicapten, dingen heel klein proberen te maken en ondertussen neurien ofzo. Mis alleen de schommelende bewegingen.
Ja Gert, foei hoe durf je.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Kheb het idee dat proberen om de lettertjes van het papier af te wrijven sneller zou gaan..quote:Op maandag 5 maart 2007 02:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
er zijn wel 100 manieren om he sneller te doen dan dit
Nee, hij heeft het volgens mij rustig aan gedaan met de drank. Gelukkig.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet veel gedronken, hoor.
Hij was wel HEEL boos
this is teevee manquote:Op maandag 5 maart 2007 02:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
er zijn wel 100 manieren om he sneller te doen dan dit
Jaap schommelt wel degelijk, alleen zie je dat niet door al dat vet om hem heenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
Hmm dit is ook wel een tikkeltje neurotisch gedrag.
Zie je soms ook wel bij gehandicapten, dingen heel klein proberen te maken en ondertussen neurien ofzo. Mis alleen de schommelende bewegingen.
z'n brieven verscheuren, voor hij de strijdt aangaat met huub....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:58 schreef BonJovi het volgende:
Omg wat doet jaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |