Het gaat niet over de uitspraken van Jaap maar over de verwijten van Huub... Respectloos? "Ga maar jezelf ophangen in de tuin!"!?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een paar uitspraakjes van jaap gemist....
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk woord, safistisch?
Dat was een typfout.![]()
En Huub raakt er aardig gefrustreerd onder.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
Jaap lijkt niet erg onder de indruk, en slaat de handreiking (die het toch eigenlijk wel was) af.
Maar omdat hij net zegt ik ga in staking, ik ga even geen ruzie meer maken oid....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja dááág, de redactie fluistert iedereen wat in.
Hij heeft aangegeven dat hij dat eigenlijk niet had moeten doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het gaat niet over de uitspraken van Jaap maar over de verwijten van Huub... Respectloos? "Ga maar jezelf ophangen in de tuin!"!?
En boos zijn omdat hij Natasia hey noemde...Kom op![]()
GERT ,,, JIj bent aan de beurt....hahahahahahaquote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?
Hij leek erop in te gaan, maar wilde ondertussen ook de vaat doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
Jaap lijkt niet erg onder de indruk, en slaat de handreiking (die het toch eigenlijk wel was) af.
weer een stagaire?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:33 schreef Yollie het volgende:
wie kwam daar nou aan?
Ik dacht al... Wie heeft zich zo snel omgekleed?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:33 schreef Loserkid het volgende:
Er was iemand van de redactie binnen ofzo
Nee, de f moest een d zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?
Dude, weak...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:34 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vertrouw die kontenbonker niet.......
No shit..quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub lijkt op Pete Doherty met die pet op..het drugsverslaafde vriendje van Kate moss
De sigaret uit zijn mond draagt ook bij aan de gelijkenis.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub lijkt op Pete Doherty met die pet op..het drugsverslaafde vriendje van Kate moss
En niet alle homo's kontjebonken.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:34 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vertrouw die kontenbonker niet.......
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
om af te vallenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef agter het volgende:
Waarom wil Jaap zo graag met Huub een stukkie wandelen?
Hoezo ga je even geen ruzie meer maken, heb ik ooit ruzie met je gezochtquote:Op maandag 5 maart 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar omdat hij net zegt ik ga in staking, ik ga even geen ruzie meer maken oid....
Dan denk ik dat recalcitrante gedrag tijdens de stemming komt niet uit de lucht vallen
Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je me dude noemt.
Kan ik mij voor stellenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het geld in de prijzenpot.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef kybe het volgende:
Wat wees Huub nou op dat blad aan?
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef Dogga het volgende:
YES ze gaan slapen
kan ik ook nog wat rust mee pakken
dude. dudequote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoezo ga je even geen ruzie meer maken, heb ik ooit ruzie met je gezocht![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan hij meteen zijn beddegoed ophalenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:38 schreef Flabberguest het volgende:
en Jaap verscheurt zijn laatste brief zelf in de tuin
SPREKEND!!!quote:
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we ruzie hadden omdat ik geen mail meer kreeg![]()
Hij lijkt echt op hem!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |