We hebben toch nog een bewoner te goed?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:20 schreef Kinga het volgende:
neeeee niet hem laten bellen voor 24 uur aanvraag.... dan komt er weer een nieuwe, halloooow huubje, wel erbij blijven he!!!
En ze zitten ook te zeiken dat hij vergeet dat hij in een spel zitquote:Op maandag 5 maart 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Huub "omdat je zo dom bent om ook maar één woord aan te nemen van iemand anders"
en zo is het !
2quote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben toch nog een bewoner te goed?
Ik denk inderdaad dat Huub en Eric hem dan gewoon met rust latenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Jaap was zou ik op de kamer van Natasja gaan slapen.
Jaap STAAKTquote:Op maandag 5 maart 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Huub vraagt weer waarom hij voor Brian en Natasia heeft gekozen.
Jaap weigert te praten en speelt stommetje
ja, voor Ilona, en misschien nog voor Angeliquequote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben toch nog een bewoner te goed?
Net zo knap als dat hij van niemand wat wil aannemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:18 schreef agter het volgende:
Echt heel knap dat hij zich zo in kan houden.
Misschien heeft hij door dat hij ontzettend sterk uit de hoek moet komen om hier tegen op te boksen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Huub vraagt weer waarom hij voor Brian en Natasia heeft gekozen.
Jaap weigert te praten en speelt stommetje
Dat woord bestaat nietquote:Op maandag 5 maart 2007 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
God wat lijkt hij toch op zijn kwelgeest van weleer: veel drinken, de hele tijd stoer Engels lullen en degene die alleen in het huis staat treiteren.
Ik snap best waarom Huub het gehad heeft met Jaap, maar de zelfingenomen en safistische wijze waarop hij het nu aanpakt, vind ik weerzinwekkend.
Equavilent, Huub?
Probeer het anders eens in het Engels.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat reageren...
Trommelgeroffel....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat reageren...
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:25 schreef Taurus het volgende:
Weet ie 't al van z'n post?
Zie je dan niet dat de redactie hem ingefluisterd heeft dan hij de stemming een beetje moest opschuddenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Net zo knap als dat hij van niemand wat wil aannemen.
Goed neergezetquote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Huub "je zit nog nét op damage control. Je kunt het nu nog gooien op dat je nieuw bent. Ik reik je nu de hand"
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Japio gaat weer op zijn: "Jullie hebben helemaal gelijk en ik ben heel dankbaar" toer
Nee Jaap heeft zo'n dikke huid gekregen, waarschijnlijk heeft hij dit wel meer meegemaakt dat hij zo rustig blijftquote:
Hij kijkt wel uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef Taurus het volgende:
[..]Is ie niet eens boos vanwege zijn post?
Och gut, kom ik aan je held?quote:
Ja dááág, de redactie fluistert iedereen wat in.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat de redactie hem ingefluisterd heeft dan hij de stemming een beetje moest opschudden
Dat hij daarom van niemand wat aannam
Volgens mij heb jij een paar uitspraakjes van jaap gemist....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
De grofe lef van Huub over de respectloze gedrag van Jaap![]()
Nee, hij is zo onzeker dat hij nooit heeft geleerd van zichzelf af te bijten.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft zo'n dikke huid gekregen, waarschijnlijk heeft hij dit wel meer meegemaakt dat hij zo rustig blijft
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Och gut, kom ik aan je held?![]()
Ik vind Huub nu trouwens weer een stuk beter te pruimen. Dit is goed, wat hij nu zegt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Huub nu trouwens weer een stuk beter te pruimen. Dit is goed, wat hij nu zegt.
Ik ben geen vaste fan, maar op momenten van dit dan weer wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou een mooie stunt zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef neehe het volgende:
Jaap is over twee jaar op gewicht, en wint de villa.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef gouden_zooi het volgende:
Die vetzak is echt labiel.
Welk woord, safistisch?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben geen vaste fan, maar op momenten van dit dan weer wel.
En wat betekent het woord ook alweer, het was gewoon een vraagje hoor.
Godsamme wat kansloos...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
Jaap wil de vaat opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |