Eensquote:Op zondag 4 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Jaap de stemming blokkeert.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit hoort erbij: een beetje nepruzie tussen Huub en Eric om BAN de indruk te geven dat hij Eric niet helemaal vertrouwd. De uitslag heb ik vanmiddag al gegeven. Als die nu te vlug zou komen zou BAN wantrouwend kunnen worden. Taktiek (en en beetje TV maken)
Jemig wat snel !! (kreeg op mijn donder bij de vorige)quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
los
Ja, Huub heeft gewoon de opdracht gekregen om de stemming te bemoeilijken. Hij moet van 'niets' 'iets' maken. Gelukkig is Jaap zo dom dat hij het allemaal niets snapt en daarom wordt het nog iets.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Huubje, wat heb je een klotescript gekregen van de FEBO![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, die Huub: blij dat je m verandert want dan horen we in 1 keer wat van die grote witte vlek die door het huis loopt.
Huub: Er zijn mensen die dit eerder hebben gedaan. . .quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Jaap...
' als ik het jullie gun, wat kunnen jullie dan voor mij doen?'
haha hoe haalt ie het in zijn hoofd
Neuh, gewoon iedere 2 weken een stemming en voor deze en die over 2 weken heeft ie immuniteit, dus over 4 weken vliegt ie eruitquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub verdenkt Jaap ervan geen inzicht in groepsprocessen te hebben.
Op dit moment wel ja. Het zou nl te grappig zijn als Jaap de stemming blokkeert.quote:
Waarom is dit zo zeker? Hij had dit ook met Eric afgesproken in plaats van met 'achter' hoor, hij zei tegen Eric dat ie 't hem moeilijk ging maken zodat de rest zou denken dat hij Eric niet vertrouwt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, Huub heeft gewoon de opdracht gekregen om de stemming te bemoeilijken. Hij moet van 'niets' 'iets' maken. Gelukkig is Jaap zo dom dat hij het allemaal niets snapt en daarom wordt het nog iets.
Script?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijgt Jaap het toch voor elkaar...
Erg he ? Hij maakt er geneens een punt van... Zoooo zielig (voor Jaap)quote:
Lulloquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat heeft Jaap ook van achter gehoord. Dit is zo vooropgezet. Maar alles voor tv want daar draait het om
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Marrije het volgende:
Huub: Er zijn mensen die dit eerder hebben gedaan. . .
Natasja schreeuwt: die zitten nu thuis!
dankzij regisseur Huubquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Wel lief, Jaap maakt tv zonder dat hij het zelf door heeft.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef Suikeroom het volgende:
slim van Huub.. hij geeft Jaap een platform.. alles voor tv
Daar gaat het wel naar uitzien.............quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Het zou nl te grappig zijn als Jaap de stemming blokkeert.
Mag ik meegraven.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef _martijn_ het volgende:
Of Jaap graaft zijn eigen graf of hij is heel erg slim.................. ik gok op het eerste
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
Nu gaan ze dreigen.
Nu moet Jaap de boel op slot gooien.
Gaat moeilijk worden met de afkortingen hierquote:
Ik lever de shovel welquote:
Die heeft het echtwel verkloot nu...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:06 schreef LuNaTiC het volgende:
' hou lekker die 5 punten en ga' .
Wat een weldoener die Jaap
Ik vond de Sneeuwpop Yvonne bijna even spannendquote:Op zondag 4 maart 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Poe hey.... wat spannend...
Weldoener?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef CartWOman het volgende:
OMG nu voelt Jaap zich de grote weldoener, wedden?
Nee, Jaap heeft een dappere poging gedaan OOK televisie te maken, en het is hem gelukt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef CartWOman het volgende:
OMG nu voelt Jaap zich de grote weldoener, wedden?
Die komen d'r nog wel, voorspel ikquote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef raggende_annie het volgende:
kan ie s een paar minuten tv-tijd verdienen doet ie t niet. wat n lamlul
inderdaad walgelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Die rukbeweging van HDNKKK was veelzeggend, zo van hou je bek, ik ben je pimp.![]()
Ik ben zo blij dat dat langs mij heen is gegaan omdat ik op stream 2 zat te lettenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Die rukbeweging van HDNKKK was veelzeggend, zo van hou je bek, ik ben je pimp.![]()
Daar had ie Amanda goed mee kunnen zieken. En daarme Brian want die was toch al over de zeik dat hij op Erik stemdequote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef raggende_annie het volgende:
en eric neemt nu toch maar liever huub syl mee. zou mooi zijn
alleen jammer dat ie die tv-maak lijn niet wat langer durft door te trekken. als ie m had tegengehouden had ie zeker 2 afleveringen de rol van hoofdpersoon gehad. nu krijgt ie gewoon weer een simpel figurantenrolletjequote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Jaap heeft een dappere poging gedaan OOK televisie te maken, en het is hem gelukt.
'quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Huub: wij hebben woord gehouden, nu jij nog!
Agressief teringventje is het die geen tegenspraak duldt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Dat zegt weer genoeg over het inzicht van Labiele Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda loopt nog even te zeiken tegen Brian, dat ie niet op haar heeft gestemd maar op Erik.
dat wel, maar bij jaap is niet duidelijk of hij het wel snapt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft gewoons Huubs momentje van hem afgepakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeleken bij dit was dat een thriller! Vooral jouw verslag in de COS omtrent de toestand van Yvonne was bloedstollend.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vond de Sneeuwpop Yvonne bijna even spannend
Gaat wel om een beetje meer dan een lullig avondje tussen C sterrenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Huub: wij hebben woord gehouden, nu jij nog!
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft gewoons Huubs momentje van hem afgepakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bufferende streams, maar kreeg net een beetje mee dat Amanda dat overheersende gedrag van Brian (eindelijk) een beetje zat is.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
Gezien dat Amanda en Rat bijna op de vuist waren?
Het is wel heel zwaar om het tegen te houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
alleen jammer dat ie die tv-maak lijn niet wat langer durft door te trekken. als ie m had tegengehouden had ie zeker 2 afleveringen de rol van hoofdpersoon gehad. nu krijgt ie gewoon weer een simpel figurantenrolletje
en wedden dat ie zijn tollie er weer in mag hangen straks...........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is de tweede keer dat Amanda zich gepasseerd voelt door Brian..![]()
kies stream 4quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
bufferende streams, maar kreeg net een beetje mee dat Amanda dat overheersende gedrag van Brian (eindelijk) een beetje zat is.
Nou!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gaat wel om een beetje meer dan een lullig avondje tussen C sterren![]()
Ach maakt niks uit morgen ligt ze weer te rukkenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Brian : Je staat op 1quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda loopt nog even te zeiken tegen Brian, dat ie niet op haar heeft gestemd maar op Erik.
Ja he!!! Ik heb ook dat gevoel.... neppe shit.... nog steeds, nu ook die discussie in de keuken... zal wel nep zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat ik ECHT voel dat het is ingefluisterd
als we dan dezelfde naakt-en-ondergekotst-de-nacht-door perikelen krijgen hoeft dat voor mij niet zo nodigquote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel heel zwaar om het tegen te houden.
Vluchten in een figurantenrolletje na ff uit zijn schulp gekomen te zijn, is een logische beslissing.
En ik hoop dat er een vrouw van 200 kilo komt als nieuwe bewoner.
Moet ze der benen maar wat wijder speiden voor hem zodat hij haar niet kan passerenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Ik stel mijn geschatte tijdstip van half 1 even uit naar kwart over 1....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
en wedden dat ie zijn tollie er weer in mag hangen straks...........![]()
en daarom wil de redactie hem minder snel kwijt dan wie dan ook, hij maakt zelfs van een stemming die al helemaal duidelijk was en heel saai zou worden iets goeds.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Jeetje goed gespeeld Huub... Ik hoopte bijna dat ie door de plee ging...
Ongelooflijk hoe hij de aandacht voor deze stemming naar zich toe kon trekken
Prestatie inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Villalux het volgende:
adel heeft gelijk dat het niet tof is van Brainless..............................mooi he...IQ van 13
Is ook weer zo.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach maakt niks uit morgen ligt ze weer te rukken![]()
Word al beter de laatste tijdquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Juuud het volgende:
Ik vind Natasia wel ok vanavond
Op haar eigen manier wel jaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Juuud het volgende:
Ik vind Natasia wel ok vanavond
Dat werd tijd sussiequote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Nog wijderquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Moet ze der benen maar wat wijder speiden voor hem zodat hij haar niet kan passeren![]()
Jep.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
amanda is wel erg dom. zou ze nu echt niet begrijpen dat er niemand gegaan was als braaajen op haar gestemd had???quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor Brian en Amanda en krijg even een flash back Brian en Nena.
Dat overloze gezeik.
De oplossing van het file probleem op de A10quote:
Je bent wel een mens van de klokquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel mijn geschatte tijdstip van half 1 even uit naar kwart over 1....
Het lag er wel duimendik bovenop ja ...... erg nep allemaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Als Amanda echt boos is beukt ze zo op Brian in. Dat is echt zo'n straatvechtertje. Dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor Brian en Amanda en krijg even een flash back Brian en Nena.
Dat overloze gezeik.
Wel bij ergens vánaf vallenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Cungy het volgende:
Billy wou toch afvallen?
Bier drinken helpt daar niet bij hhahaha
En wat is die rat een sukkel.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Sporti het volgende:
Amanda wil loon naar werken dus Brian had op haar moeten stemmen, ze ligt tenslotte niet voor Jan L in coma te wippen met die ratMG wat is dat mokkel goedkoop.
Hij is blijkbaar al afgevallen (Bij de medebewonders)quote:
De laatste 2 weken amper, hoezo??quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Je bent wel een mens van de klokEven serieus, kijk jij echt nooit streams?
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
And the script continues....
zal wel weer aangepast zijn want bij mij staat dit moment gepland voor 9 maart rond de klok van 8enquote:Op zondag 4 maart 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
And the script continues....
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
a-DEL vindt Jaap een hoer
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Amanda; "We vinden het stom dat je je als een prostituee opstelt en punten vraagt voor alles."
Mens, jij neuk jezelf op bij Brian voor een 'pacht'.
Als dat echte liefde is, wil je dan met me trouwen?quote:
Jaap heeft ook mijn stem.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor Jaap.......................... tot ik tegen ben
dat hoeft voor mij echt niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Huub: vadsige vetklep
Ga mee, ben dat vetklep en gezeik zoooo beu... En al eerder gezegd. Dat Natasia hem erop wijst dat hij niet moet wijzen met zjn vinger. WTF... Wie doet dat nou constant ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor Jaap.......................... tot ik tegen ben
Idd, is te makkelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Laat ze eens kappen met die fatboy jokes
ik idem!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Pavement het volgende:
bij deze ga ik jaap steunen, ik vind dit triest huub het woord en iedereen maar knikken gatver
Gert, ik zie ineens allemaal anti-Huub reakties.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
Wel erg makkelijk, om een lekker groepsgevoel te creëeren door Jaap als gemeenschappelijke vijand te nemen.
Dat mag van mij ook wel ophoudenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Laat ze eens kappen met die fatboy jokes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |