Nog wijderquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Moet ze der benen maar wat wijder speiden voor hem zodat hij haar niet kan passeren![]()
Jep.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda loopt nog even te zeiken tegen Brian, dat ie niet op haar heeft gestemd maar op Erik.
amanda is wel erg dom. zou ze nu echt niet begrijpen dat er niemand gegaan was als braaajen op haar gestemd had???quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor Brian en Amanda en krijg even een flash back Brian en Nena.
Dat overloze gezeik.
De oplossing van het file probleem op de A10quote:
Je bent wel een mens van de klokquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel mijn geschatte tijdstip van half 1 even uit naar kwart over 1....
Het lag er wel duimendik bovenop ja ...... erg nep allemaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat ik ECHT voel dat het is ingefluisterd
Als Amanda echt boos is beukt ze zo op Brian in. Dat is echt zo'n straatvechtertje. Dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor Brian en Amanda en krijg even een flash back Brian en Nena.
Dat overloze gezeik.
Wel bij ergens vánaf vallenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Cungy het volgende:
Billy wou toch afvallen?
Bier drinken helpt daar niet bij hhahaha
En wat is die rat een sukkel.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Sporti het volgende:
Amanda wil loon naar werken dus Brian had op haar moeten stemmen, ze ligt tenslotte niet voor Jan L in coma te wippen met die ratMG wat is dat mokkel goedkoop.
Hij is blijkbaar al afgevallen (Bij de medebewonders)quote:
De laatste 2 weken amper, hoezo??quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Je bent wel een mens van de klokEven serieus, kijk jij echt nooit streams?
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
And the script continues....
zal wel weer aangepast zijn want bij mij staat dit moment gepland voor 9 maart rond de klok van 8enquote:Op zondag 4 maart 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
And the script continues....
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
a-DEL vindt Jaap een hoer
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Amanda; "We vinden het stom dat je je als een prostituee opstelt en punten vraagt voor alles."
Mens, jij neuk jezelf op bij Brian voor een 'pacht'.
Als dat echte liefde is, wil je dan met me trouwen?quote:
Jaap heeft ook mijn stem.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor Jaap.......................... tot ik tegen ben
dat hoeft voor mij echt niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Huub: vadsige vetklep
Ga mee, ben dat vetklep en gezeik zoooo beu... En al eerder gezegd. Dat Natasia hem erop wijst dat hij niet moet wijzen met zjn vinger. WTF... Wie doet dat nou constant ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor Jaap.......................... tot ik tegen ben
Idd, is te makkelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Laat ze eens kappen met die fatboy jokes
ik idem!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Pavement het volgende:
bij deze ga ik jaap steunen, ik vind dit triest huub het woord en iedereen maar knikken gatver
Gert, ik zie ineens allemaal anti-Huub reakties.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
Wel erg makkelijk, om een lekker groepsgevoel te creëeren door Jaap als gemeenschappelijke vijand te nemen.
Dat mag van mij ook wel ophoudenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Laat ze eens kappen met die fatboy jokes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |