kies stream 4quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
bufferende streams, maar kreeg net een beetje mee dat Amanda dat overheersende gedrag van Brian (eindelijk) een beetje zat is.
Nou!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gaat wel om een beetje meer dan een lullig avondje tussen C sterren![]()
Ach maakt niks uit morgen ligt ze weer te rukkenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is de tweede keer dat Amanda zich gepasseerd voelt door Brian..![]()
Brian : Je staat op 1quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda loopt nog even te zeiken tegen Brian, dat ie niet op haar heeft gestemd maar op Erik.
Ja he!!! Ik heb ook dat gevoel.... neppe shit.... nog steeds, nu ook die discussie in de keuken... zal wel nep zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat ik ECHT voel dat het is ingefluisterd
als we dan dezelfde naakt-en-ondergekotst-de-nacht-door perikelen krijgen hoeft dat voor mij niet zo nodigquote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel heel zwaar om het tegen te houden.
Vluchten in een figurantenrolletje na ff uit zijn schulp gekomen te zijn, is een logische beslissing.
En ik hoop dat er een vrouw van 200 kilo komt als nieuwe bewoner.
Moet ze der benen maar wat wijder speiden voor hem zodat hij haar niet kan passerenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is de tweede keer dat Amanda zich gepasseerd voelt door Brian..![]()
Ik stel mijn geschatte tijdstip van half 1 even uit naar kwart over 1....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
en wedden dat ie zijn tollie er weer in mag hangen straks...........![]()
en daarom wil de redactie hem minder snel kwijt dan wie dan ook, hij maakt zelfs van een stemming die al helemaal duidelijk was en heel saai zou worden iets goeds.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Jeetje goed gespeeld Huub... Ik hoopte bijna dat ie door de plee ging...
Ongelooflijk hoe hij de aandacht voor deze stemming naar zich toe kon trekken
Prestatie inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Villalux het volgende:
adel heeft gelijk dat het niet tof is van Brainless..............................mooi he...IQ van 13
Is ook weer zo.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach maakt niks uit morgen ligt ze weer te rukken![]()
Word al beter de laatste tijdquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Juuud het volgende:
Ik vind Natasia wel ok vanavond
Op haar eigen manier wel jaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Juuud het volgende:
Ik vind Natasia wel ok vanavond
Dat werd tijd sussiequote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat ik ECHT voel dat het is ingefluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |