Eensquote:Op zondag 4 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Jaap de stemming blokkeert.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit hoort erbij: een beetje nepruzie tussen Huub en Eric om BAN de indruk te geven dat hij Eric niet helemaal vertrouwd. De uitslag heb ik vanmiddag al gegeven. Als die nu te vlug zou komen zou BAN wantrouwend kunnen worden. Taktiek (en en beetje TV maken)
Jemig wat snel !! (kreeg op mijn donder bij de vorige)quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
los
Ja, Huub heeft gewoon de opdracht gekregen om de stemming te bemoeilijken. Hij moet van 'niets' 'iets' maken. Gelukkig is Jaap zo dom dat hij het allemaal niets snapt en daarom wordt het nog iets.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Huubje, wat heb je een klotescript gekregen van de FEBO![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, die Huub: blij dat je m verandert want dan horen we in 1 keer wat van die grote witte vlek die door het huis loopt.
Huub: Er zijn mensen die dit eerder hebben gedaan. . .quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Jaap...
' als ik het jullie gun, wat kunnen jullie dan voor mij doen?'
haha hoe haalt ie het in zijn hoofd
Neuh, gewoon iedere 2 weken een stemming en voor deze en die over 2 weken heeft ie immuniteit, dus over 4 weken vliegt ie eruitquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub verdenkt Jaap ervan geen inzicht in groepsprocessen te hebben.
Op dit moment wel ja. Het zou nl te grappig zijn als Jaap de stemming blokkeert.quote:
Waarom is dit zo zeker? Hij had dit ook met Eric afgesproken in plaats van met 'achter' hoor, hij zei tegen Eric dat ie 't hem moeilijk ging maken zodat de rest zou denken dat hij Eric niet vertrouwt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, Huub heeft gewoon de opdracht gekregen om de stemming te bemoeilijken. Hij moet van 'niets' 'iets' maken. Gelukkig is Jaap zo dom dat hij het allemaal niets snapt en daarom wordt het nog iets.
Script?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijgt Jaap het toch voor elkaar...
Erg he ? Hij maakt er geneens een punt van... Zoooo zielig (voor Jaap)quote:
Lulloquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat heeft Jaap ook van achter gehoord. Dit is zo vooropgezet. Maar alles voor tv want daar draait het om
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Marrije het volgende:
Huub: Er zijn mensen die dit eerder hebben gedaan. . .
Natasja schreeuwt: die zitten nu thuis!
dankzij regisseur Huubquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Wel lief, Jaap maakt tv zonder dat hij het zelf door heeft.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef Suikeroom het volgende:
slim van Huub.. hij geeft Jaap een platform.. alles voor tv
Daar gaat het wel naar uitzien.............quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Het zou nl te grappig zijn als Jaap de stemming blokkeert.
Mag ik meegraven.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef _martijn_ het volgende:
Of Jaap graaft zijn eigen graf of hij is heel erg slim.................. ik gok op het eerste
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
Nu gaan ze dreigen.
Nu moet Jaap de boel op slot gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |