quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ok, ik heb stiekem net gevraagd of je een roze smurf bent, en mijn pendel antwoordde 'JA'![]()
Eentje kan mazzel zijn natuurlijk, dat is nou precies waarom ik er een aantal wou stellenquote:hm maar ok, ik ben de ergste niet, verzin maar een vraag, maar dan moet je er wel voor openstaan, moet een ja-nee vraag zijn en een vraag die ik niet kan weten.
Maarja, wedden dat je het dan toch niet gelooft.
quote:En dan nog, ook al lukt het mij niet, zelfs dat zou geen bewijs zijn (alsof ik met één vraag dus kan bewijzen of pendelen bestaat ja of de nee, duh). Hopelijk besef je dat nu inmiddels zelf wel hé.
Ja, ik vond 10 vragen wel wat veel. Wil en moet namelijk nog koken en etc etcquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef L.Denninger het volgende:
Heb je m'n vorige posts uberhaupt wel gelezen ?
Ik wou helemaal niet dat je met 1 vraag even zou bewijzen of het werkt.
Ok, dat is goed.quote:Ik zal even proberen een verzameling zinnige, eenduidige vragen te bedenken.
Kan eventjes duren, maar ik probeer het goed te doen.
...wat weer betekent dat de OP haar doel (het begrip waar het topic over gaat uitleggen) volkomen mist.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Magie heeft niks met heksen(wicca) te maken, wicca is natuursgodsdienst, enkel onbegrip noemt het magie of hocus pocus, en wie met magie bezig is is geen wiccan.
De vraag moest ook zijn: is Denninger een roze smurf? Niet: heeft ie een roze smurf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ok, ik heb stiekem net gevraagd of je een roze smurf bent, en mijn pendel antwoordde 'JA'![]()
Kan gebeuren he dat, gaande het topic, bepaalde zaken juist wel of juist niet aan de orde komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
...wat weer betekent dat de OP haar doel (het begrip waar het topic over gaat uitleggen) volkomen mist.
Ik zal hier later op gaan pendelen, wil deze ook wel doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef L.Denninger het volgende:
1) Wordt de aankomende baby van mijn jeugdvriend een jongetje ?
2) Is Howard Stern de vader van de dochter van Anna Nicole Smith ?
3) Zal UPC morgen mijn televisie-signaal weer aangesloten hebben ?
4) Wordt ik hyperactief van suiker ?
5) Wordt de uitslag van mijn kat Sam veroorzaakt door zijn metalen voedingsbak ?
Met uitzondering van 4 zijn dit vragen waarvan zowel jij als ik nog niet de antwoorden kunnen weten.
Lijkt me een leuk proefje, toch ?
(Of zijn dit de verkeerde vragen ? If so, kan iemand me dan helpen met zinnige vragen bedenken ?)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:52 schreef nokwanda het volgende:
De vraag moest ook zijn: is Denninger een roze smurf? Niet: heeft ie een roze smurf?
ik denk dat dit heel leuke/goede vragen zijn, maar zou je dit mee kunnen nemen naar een nieuw topic ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef L.Denninger het volgende:
4) Wordt ik hyperactief van suiker ?
5) Wordt de uitslag van mijn kat Sam veroorzaakt door zijn metalen voedingsbak ?
Met uitzondering van 4 zijn dit vragen waarvan zowel jij als ik nog niet de antwoorden kunnen weten.
Lijkt me een leuk proefje, toch ?
(Of zijn dit de verkeerde vragen ? If so, kan iemand me dan helpen met zinnige vragen bedenken ?)
heks <-> magie als in toveren / spreuken ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Grappig dat er in de OP niet gerept wordt over magie, terwijl dat toch altijd en overal verbonden wordt/is geweest aan het begrip "heks". Verder zou een wat duidelijkere, inleidendere OP sowieso wenselijk zijn, maar ja, wie ben ik om daarover te oordelen...
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:05 schreef Mirage het volgende:
Een heks !
Een lelijk oud vrouwtje met een grote kromme neus die zich al vliegend op een bezem met duivelse praktijken bezig houdt
[afbeelding]
of toch niet ?
En als dat dan niet zo is... waar komt dat beeld dan vandaan ?
waar zijn de heksen onder de users ?
Vragen aan de heksen onder ons, ben je sollitair of werk je in coven verband ?
Ben je zelfverklaard heks en waarom vind je de term heks op jou van toepassing ?
Hoe geef je er uiting aan ? Of is het een vorm van "zijn" voor jou ?
Ik zie heks en wiccan overigens als twee verschillende zaken, dit even
om verwarringen en scheeflopende communicatie voor te zijn. Deze termen lijken vaak nog op verwarrende manier door elkaar gebruikt te worden. Dus het is handig om er even bij te zetten hoe je het zelf ziet of defineerd.
Heks zijn is imo een manier waarop je in het leven staat, het is geen
geloofsovertuiging.
Ook denk ik niet dat je ingewijd hoeft te zijn of verplicht bij iemand
in de leer te zijn geweest.
Het is een vorm van zijn, je bent het of je bent het niet.
Het inwijden is niet van toepassing op het heks zijn, maar op het
aanhanger zijn van een bepaalde stroming of leer.
Is er verschil tussen heksen van toen en heksen van nu ?
[afbeelding]
Misschien leuk om te weten als je in de buurt woont,
voor 20 april wordt er een soort studiedag in Venlo over dit onderwerp georganiseerd.
meer info hierover
vooroordelen ?
Klik op de link hierboven en kijk goed naar de plaat en je vindt er verschillende zaken in verwerkt.
Bijvoorbeeld het in de kookpot stoppen van een kind.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
...wat weer betekent dat de OP haar doel (het begrip waar het topic over gaat uitleggen) volkomen mist.
ik heb er niet voor gekozen aan de eigenschappen van term van "heks" zoals sommige mensen die defineren te voldoen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef ImmovableMind het volgende:
Oké laten we proberen die hierboven gevoerde nuttige discussie (helaas) te stoppen en weer ontopic te gaan. En om het goede voorbeeld maar te geven:Waarom kiezen veel mensen in dit topic voor hekserij en niet voor wicca?
is wat mij betreft hetzelfde ( en ik geloof dat de meesten diezelfde gedachte hebben, maar laat ik niet voor anderen spreken)quote:Ontmoeten jullie ook mannelijke heksen? Of vallen die onder een andere terminologie?
quote:In hoeverre bedrijven jullie de "Maleficium"?
Persoonlijk vind ik de term witte/zwarte magie niet kloppen.quote:Het valt mij op dat veel hedendaagse "heksen" zeggen dat ze zogenaamde "witte" magie bedrijven. Maar als je de literatuur erop naslaat dan wordt er alleen gesproken over "zwarte" magie.
Hahaha, vruchtbaar ben ik genoeg zonder ritueelquote:Zijn sommige van jullie betrokken bij heksenritten of andere vruchtbaarheidsrituelen?
Zie hierbovenquote:Gebruiken jullie het psychotropisch gif "heksenzalf" waardoor het lijkt dat je vliegt (gebruikt bij de heksenrit) en welke samenstelling heeft het?
Leuke vraag.quote:Het heksen fenomeen is vooral bekend geworden door de Europese variant. Maar in hoeverre hebben jullie banden en/of overeenkomsten met andere volkeren buiten Europa die hekserij beoefenen (zoals onder de Bantoevolkeren te Afrika?)
In die regio, zie ook Afrika dat ik hierboven ergens noemde doelen ze ook op een ander persoon met de term "heks".quote:Veel Indische vrienden van mij spreken regelmatig over legendes waarin heksen een actieve doch slechte rol spelen in Indonesische dorpen. Dit is bijna aan de andere kant van de wereld. Hoe kan het dat bijna alle mensen op de aardkloot hekserij associëren met vooral negatieve aspecten? De mens in de huidige maatschappij weet door de toegankelijkheid van informatie nu veel beter hoe ze mythe moeten scheiden van fictie, zie religie. Waarom gebeurt dit simpelweg niet met hekserij?
quote:Dit moet genoeg zijn om weer ontopic te komen![]()
Ik vraag me af wat je op andere manieren wil verklaren ? Ik heb hier niet gesproken over de oerknal, een konijn dat de wereld schilderde met een penseel of een grote God op een wolk die met zijn armen zwaaide en dag 7 rust nam. Je maakt mij nieuwsgierig. Op wat voor zaken doel jij als jij zegt "ik sta hier niet helemaal voor open"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef ImmovableMind het volgende:
Bedankt voor al je antwoorden Mirage. Ik moet eerlijk zijn dat ik helemaal niet open sta voor dit soort zaken en dat ik het overgrote deel op vele andere manieren kan (en wil) verklaren maar ik vind het erg interessant om te kijken hoe anderen er over denken. Merci merci.
p.s. Een heksenrit is van oorsprong een heks op een bezem.
Met mijn opmerking "ik sta hier niet helemaal voor open" duid ik op het feit dat ik heel sceptisch ben over bijvoorbeeld iets als magie. Magie is voor mij iets van het verleden. In een tijd dat mensen natuurverschijnselen niet konden verklaren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Mirage het volgende:Ik vraag me af wat je op andere manieren wil verklaren ? Ik heb hier niet gesproken over de oerknal, een konijn dat de wereld schilderde met een penseel of een grote God op een wolk die met zijn armen zwaaide en dag 7 rust nam. Je maakt mij nieuwsgierig. Op wat voor zaken doel jij als jij zegt "ik sta hier niet helemaal voor open"?
Jouw eigen wereldje ... is daar ruimte voor jouw mening?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:16 schreef ImmovableMind het volgende:
Met mijn opmerking "ik sta hier niet helemaal voor open" duid ik op het feit dat ik heel sceptisch ben over bijvoorbeeld iets als magie. Magie is voor mij iets van het verleden. In een tijd dat mensen natuurverschijnselen niet konden verklaren.
Ik respecteer mensen die zich een heks voelen maar ik zou mezelf nooit onder een term willen scharen die zo ontzettend veel negatieve lading met zich meebrengt. In mijn eigen “wereldje” vinden veel mensen atheïst ook negatief klinken en noemen zich tegenwoordig bright.
Vanwaar toch die drang een ander iets aan jou te laten bewijzen?quote:
Enkele heksen in dit topic beweren dat ze op de één of andere manier uit hun lichaam kunnen treden en binnen een flits ergens anders kunnen zijn. Graag zou ik hier iemand in willen testen.
Er is geen wij en jullie.quote:Ik kan me echter voorstellen dat jullie erg moe worden van al die mensen die keer op keer bewijs willen van iets waar jullie zo stellig in geloven.
Heb je het idee dat je dat ooit zult vinden, en hoe zou je je voelen als je het voor je had liggen?quote:Tot op heden heb ik echter geen bewijs en geen gevoel gevonden dat dit het geval is.
Erg interessant al die filosofische dooddoeners maar ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:12 schreef Gardner het volgende:
[..]
Jouw eigen wereldje ... is daar ruimte voor jouw mening?
[..]
Vanwaar toch die drang een ander iets aan jou te laten bewijzen?
Je bent welkom om zelf te ervaren, net als iedereen...
[..]
Er is geen wij en jullie.
Er is een jij, en er is een ik.
[..]
Heb je het idee dat je dat ooit zult vinden, en hoe zou je je voelen als je het voor je had liggen?
ik denk dat je zelf (nog) niet helemaal weet wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:38 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Erg interessant al die filosofische dooddoeners maar ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel.
dat stoort je dus,...waarom?quote:De drang om anderen iets aan mij te laten bewijzen, komt voort uit het feit dat het anderen zijn die beweren bovennatuurlijke krachten te gebruiken.
Als het voor jou waarheid is, aan wie zou je het dan moeten bewijzen, en wat zou je er beter van worden?quote:Als ik beweer dat er op mijn logeerkamer een pimpelpaars elfje woont die voor mij de aardappels schilt dan is het aan mij te bewijzen dat dit niet mijn eigen fantasie is.
Je kunt ook besluiten je wonder wel te delen met iedereen waarbij je die behoefte hebt, en hen zelf te laten beslissen wat ze ervan vinden.quote:Als ik alsnog beslis dit wonder niet te delen met de wereld maar het simpelweg bij een claim houd, dan is het logisch dat er niemand is die mij verhaal serieus neemt.
Sorry, ik had het even druk met familie / sociale bezigheden..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
L. Denninger, heeft upc je tv-signaal nou vandaag aangesloten?
Zit ik hier gister te pendelen en vragen te stellen, hoor ik er niks meer van!![]()
Je kan natuurlijk ook een plastic bakje kopen ...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef L.Denninger het volgende:
Pendel : ja
Uitslag : Voorlopig nee, het ligt aan z'n voeding volgens de dierenarts. We wisselen van voeding en wachten af, hij lijkt al minder vaak te wassen en krabben.
Ik denk dat een deel van het probleem is dat bv magie als iets "bovennatuurlijks" wordt gezien, waar "de heks" dat niet zo ziet.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:38 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Erg interessant al die filosofische dooddoeners maar ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel.
De drang om anderen iets aan mij te laten bewijzen, komt voort uit het feit dat het anderen zijn die beweren bovennatuurlijke krachten te gebruiken. Als ik beweer dat er op mijn logeerkamer een pimpelpaars elfje woont die voor mij de aardappels schilt dan is het aan mij te bewijzen dat dit niet mijn eigen fantasie is. Als ik alsnog beslis dit wonder niet te delen met de wereld maar het simpelweg bij een claim houd, dan is het logisch dat er niemand is die mij verhaal serieus neemt.
We komen niet veel verder als je het overgrote deel van mijn post beantwoord met een wedervraag. Maar goed ik zal een poging doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:23 schreef Gardner het volgende:
[..]
ik denk dat je zelf (nog) niet helemaal weet wat je bedoelt.
[..]
dat stoort je dus,...waarom?
[..]
Als het voor jou waarheid is, aan wie zou je het dan moeten bewijzen, en wat zou je er beter van worden?
[..]
Je kunt ook besluiten je wonder wel te delen met iedereen waarbij je die behoefte hebt, en hen zelf te laten beslissen wat ze ervan vinden.
Bedankt voor de tip, ik ga het zeker eens proberen. Ik houd je op de hoogtequote:
Waar, in welk boek, heb ik deze methode eerder gelezen?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van het probleem is dat bv magie als iets "bovennatuurlijks" wordt gezien, waar "de heks" dat niet zo ziet.
Magie is maar een woord om iets aan te geven, hoe je iets doet, maar het is niet zo vreemd als de meeste denken, het is iets doodnormaals, dat bij de gewone vermogens van de mens hoort, net als ruiken en proeven enzo.
Men verwacht er dan ook vaak wonderen van, magie, dan moet je echt stoer kunnen toveren, verander iemand maar in een kikker ofzo, dat soort gekkigheid.
Maar zo gaat het meestal niet, het zijn kleine dingetjes, jezelf ergens op focussen en het zo verkrijgen met een beetje geluk.
Om een grappig vb te noemen, ik doe elke avond een spreuk als mijn zoontje gaat slapen, een spreuk voor mooie dromen, sinds ik die spreuk doe heeft hij geen enkele nachtmerrie meer gehad, alleen maar mooie dromen.
Komt dat echt omdat die spreuk kracht bezit, ik betwijvel het, maar het is een leuke tekst die even op het positieve focused en als je voor het slapengaan alle kleine wrevels even los kan laten dan is de kans op een nachtmerrie erg klein.
Geen wereldschokkende magie dus, maar wel een leuk handigheidje waar ook echt wel een grond van waarheid inzit.
Maar laat me je wat meegeven om te proberen, om zelf te ervaren, dit gaat over de alpha stand, de werkstand van de heks zeg maar...
Ga lekker op je gemak zitten en ontspan, sluit je ogen en zodra je lekker ontspannen bent roep je een leeg scherm op voor je ogen(met je ogen dicht dus), zo'n 30 cm voor je ogen, net boven je wenkbrouwen.
Projecteer op dat scherm achtereenvolgend een rode 7, een oranje 6, een gele 5, een groene 4, een blauwe 3, een indigo 2 en een violette 1.
Dit is een methode om jezelf in alpha te zetten, er zijn er meer, dit is er 1tje.
Als je dit lukt, je dit goed kan projecteren dan zijn we toe aan de volgende stap die erg grappig kan zijn als je hem goed uitvoert.
Je zet jezelf in alpha door het aftellen hierboven(of als je een andere methode prettiger vindt die).
Teken nu op dat scherm de energie en de aura van een appel, stel je voor dat deze appel echt is, doe daar je best op, misschien komt die appel van die appelboom bij je in de buurt, of bij de groenteboer vandaan.
Hou je ogen dicht en reik met je hand naar de appel, zorg dat deze helder in beeld blijft.
Sluit je middelvinger, wijsvinger en duim om de appel heen.
Omsluit hem met je hand en voel de appel.
Als je het goed doet zal je de appel voelen, misschien zelfs geur en smaak waarnemen.
Veeg voordat je klaar bent de appel uit met je hand, alsof je een schoolbord schoonveegt en tel jezelf uit alpha(de aftelmethode andersom, van 1 naar 7 ipv 7 naar 1).
Dit is een grappig iets om te doen, het vergt wat oefening, vooral als je niet zo goed in visualiseren bent, maar als je het onder de knie hebt is het effect leuk, want je gaat die appel echt voelen, dat terwijl er geen echte appel is.
Het is een leuke manier om even wat anders te ervaren dan wat binnen de bekende grensen ligt die wij hebben aangenomen
Dat moet een boek van een heks van de cabot traditie geweest zijn, daar is deze methode nogal bekend.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar, in welk boek, heb ik deze methode eerder gelezen?
Is wel een leuk spel trouwens en voor mij werkt het wel.
Klopt... ik heb de Cabot boeken ook een aantal jaren geleden gelezen geleden gelezen. Maar ook zoveel anderen tussendoor dat ik even niet meer wist wat waar stond. Thnx. Nu weet ik het weer.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat moet een boek van een heks van de cabot methode geweest zijn, daar is deze methode nogal bekend.
Ik heb hem in een paar verschillende boeken staan, allemaal cabot...
En het staat een ieder vrij te geloven of niet, zie je al een verschil met de inhoud van bijvoorbeeld de bijbel of koran of mein kampf?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef ImmovableMind het volgende:
Als het mijn waarheid is dan zijn er inderdaad weinig mensen die er beter van gaan worden. Maar als ik een dergelijke "waarheid" heb ontdekt dan wil ik dat graag met de wereld delen. Sommige mensen beweren nogal iets zonder daarvoor enig bewijs neer te leggen.
MM, de rest van de mensheid ook, hoe je het ook noemen wil.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef NgInE het volgende:
hoewel ik wel aan 'magie' doe.
Helemaal eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef erodome het volgende:
Magie is maar een woord om iets aan te geven, hoe je iets doet, maar het is niet zo vreemd als de meeste denken, het is iets doodnormaals, dat bij de gewone vermogens van de mens hoort, net als ruiken en proeven enzo.
Mensen verwachten maar spreken de inhoud van die verwachting niet uit, en vinden het dan raar als zaken anders zijn of lijken, of lijken te zijn, kies er maar een...quote:Men verwacht
Ik ben geen heks, geen wiccan of welk ander stempeltje er dan ook is. Ik praat dus niet aan de hand van praktijkervaringen met pendeltjes, magic 8-balls of ouiji-borden. Ook heb ik geen pot waarin ik spreuken kan maken of een bezem die mij laat vliegen...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef L.Denninger het volgende:
Bijwerking voorlopige tussenstand :
Pendel : Nee
Uitslag : nog onbekend
Uitslag : Nee.
(Zie Vader kind Anna Nicole Smith bekend )
Pendel : nee
Uitslag : Het werkte dezelfde avond alweer. Tegen alle verwachtingen in had UPC m'n tv dus daadwerkelijk weer aangesloten
4) Word ik hyperactief van suiker ?
Pendelen lijkt niet erg geslaagd voorlopig...
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef L.Denninger het volgende:
Bijwerking voorlopige tussenstand :
Pendel : Nee
Uitslag : nog onbekend
(Zie Vader kind Anna Nicole Smith bekend )
Uitslag : Het werkte dezelfde avond alweer. Tegen alle verwachtingen in had UPC m'n tv dus daadwerkelijk weer aangesloten
4) Word ik hyperactief van suiker ?
Uitslag : Nee, het lag aan z'n voeding, hij eet weer gewoon uit z'n metalen bak.
Voorlopige stand :
vraag 2 fout, 3 fout, vraag 4 goed, vraag 5 fout.
Pendelen lijkt niet erg geslaagd voorlopig...
een heleboel zinnigheid naar mijn meningquote:
Nee, de strekking van zijn verhaal is dat het niet alleen het "gereedschap" betreft als je tot een "antwoord" komt, maar dat het ook te maken heeft met je eigen interpretatie.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Vliegerloos het volgende:
Er wordt dus aangestipt dat je prima kunt pendelen, maar dat de antwoorden die je krijgt evenveel kans hebben om juist te zijn als wanneer je een muntje opgooit.
Want daar lijkt het nu op neer te komen....
zelfkennis is nodig om te kunnen bepalen of en te beseffen dat het mogelijk is dat je zoals ik hierboven beschreef de boel manipuleert.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Vliegerloos het volgende:
Er wordt dus aangestipt dat je prima kunt pendelen, maar dat de antwoorden die je krijgt evenveel kans hebben om juist te zijn als wanneer je een muntje opgooit.
Want daar lijkt het nu op neer te komen....
Hoe kan zelfkennis van belang zijn voor de vragen die Denninger stelde terwijl iemand anders ging pendelen ?
(Dat is tenslotte hetzelfde als een vreemde laten pendelen voor een zwangere vrouw bijvoorbeeld)
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef L.Denninger het volgende:
Dus Sweetgirly bezit geen zelfkennis en daarom werkt het dit keer niet...
Doe niet zo bijdehand smurfquote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef L.Denninger het volgende:
Dus Sweetgirly bezit geen zelfkennis en daarom werkt het dit keer niet ?
Edit:
Het lijkt erop alsof SweetGirly voorlopig er beter aan doet geen beslissingen te nemen op basis van haar pendel, ze scoort momenteel slechter dan de verwachtte 50% success-rate van een random-generator.
En dat waardeer ik ook, maar wat klopt er nou niet in m'n opmerking ?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand smurf
Ik heb voor je gependeld, en daar valt al heel wat voor te zeggen, gezien je scepticisme.
Tja, 50% kans he.quote:Btw, de enige vraag die helemaal alleen over jou ging, was goed.
Nou, ik kan wel voor mezelf denken hoor, dus vond ik je of die opmerking nogal overbodig. That's all.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef L.Denninger het volgende:
En dat waardeer ik ook, maar wat klopt er nou niet in m'n opmerking ?
Het succes-percentage is gewoon niet zo hoog, dus ik zou er geen belangrijke beslissingen op baseren, that's all.
Poep.quote:Tja, 50% kans he.
Daarom deden we toch juist meerdere vragen ?
Naja, ik snap het niet, we doen samen een testje, de resultaten vallen tot nu toe een beetje tegen maar daar mogen we het dan weer niet over hebben ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |