Lemmeb, soms zet je jezelf als een heel ziek figuur neer.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het opwerpen van een onneembare financiële barriere staat natuurlijk gewoon gelijk aan dwang.
[..]
Och, alles wat ik weet is dat Fortuyn nu dood is, vermoord door een, naar later bleek, berucht GroenLinks-figuur, en dat heel links daar destijds dolblij om was.
Dat is toch gewoon een weergave van de feiten?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef Elseetje het volgende:
Lemmeb, soms zet je jezelf als een heel ziek figuur neer.
Hij woont aan het Victorieplein in A'dam geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
heb veel met treinen gereist, maar dergelijke situaties heb ik nooit meegemaakt. Wél irritante Antillianen, dieven rondom Sloterdijk - Lelylaan, "medelanders" die meisjes lastigvallen etc. Waar woont Felix eigenlijk? Hij zal toch niet, ik durf het bijna niet te zeggen, gejokt hebben?
Zijn opmerking was toch zeker absolutely arrogant. Ik denk dat OllieA er achter zat, de vraag is of Ome Theo OllieA is, terwijl hij zich uitgeeft als absolutely arrogant. We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef PJORourke het volgende:
Dat zou wel verklaren waarom hij meteen achter het duo Siebe & Senseo (wel simplicty, weinig sense) aanliep.
Ik realiseer me maar al te goed dat er vele posts van mij zijn waaruit je die conclusie zou kunnen trekken. Dit was er echter niet een, dit was gewoon de waarheid. Reken maar dat de champagnekurken knalden terwijl ze Pims hersens van de straat schraapten.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lemmeb, soms zet je jezelf als een heel ziek figuur neer.
Worden mensen er gezonder op als ze zomaar aan alle kanten in hun vrijheid beperkt worden? Dit b.v. doormiddel van het vervuilen van hun leefomgeving?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En jij denkt dat mensen er gezonder op worden als je hen continu beperkt in hun vrijheden en dwingt te leven zoals jij wilt?
Welk beeld bedoel je dan? Volgens mij is in dat beeld niet veel veranderd.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we klaar, want jouw beeld van auto's en OV ligt ook allang in diggelen.
Ah ok het stimuleren van gezond leefgedrag is dwangquote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het opwerpen van een onneembare financiële barriere staat natuurlijk gewoon gelijk aan dwang.
[..]
quote:Och, alles wat ik weet is dat Fortuyn nu dood is, vermoord door een, naar later bleek, berucht GroenLinks-figuur, en dat heel links daar destijds dolblij om was.
Nee hoor dat lijkt me zeker niet het geval.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat jouw voorstellen de opmaat zijn naar verbieden. Iig, voor de minder draagkrachtigen onder ons.
En dan zeggen dat GroenLinksers ver van de realitiet staanquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik realiseer me maar al te goed dat er vele posts van mij zijn waaruit je die conclusie zou kunnen trekken. Dit was er echter niet een, dit was gewoon de waarheid. Reken maar dat de champagnekurken knalden terwijl ze Pims hersens van de straat schraapten.
Oh ja hoor, ik ken wel mensen die er zachtgezegd geen traan om lieten. Een kleine minderheid vermoedelijk, dat dan wel weer.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik realiseer me maar al te goed dat er vele posts van mij zijn waaruit je die conclusie zou kunnen trekken. Dit was er echter niet een, dit was gewoon de waarheid. Reken maar dat de champagnekurken knalden terwijl ze Pims hersens van de straat schraapten.
Dat zeg een gefrustreerde Pimmist. Baal je er ook nog steeds van dat de hele Fortuynistische stroming weer uit de politiek verdwenen is?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je toont aan dat je er blij mee was dat Hij vermoord werd?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zeg een gefrustreerde Pimmist. Baal je er ook nog steeds van dat de hele Fortuynistische stroming weer uit de politiek verdwenen is?
Hij leeft nogal in z'n eigen werkelijkheid.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat GroenLinksers ver van de realitiet staan![]()
Don't we allquote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij leeft nogal in z'n eigen werkelijkheid.
Ik was daar zeker niet blij meequote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je toont aan dat je er blij mee was dat Hij vermoord werd?
Welke reacties van mij dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Okay, dat was wel lichtelijk gechargeerd, al zou ik gezien de tegenwoordige reakties over Fortuyn van figuren als duke er wel in kunnen geloven dat ze er blij mee waren.
Natuurlijk wel. Jouw heffingen, of hoe je ze ook noemt, zullen er voor zorgen dat alleen bepaalde mensen nog bier kunnen veroorloven. Uiteraard plan je het zo in dat je ook tot die groep behoort.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:41 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor dat lijkt me zeker niet het geval.
Van andermans hart- en vaatziekten heb ik geen last, al mag die best een hogere ziektekostenpremie betalen. Maar daar was links geloof ik weer tegen.quote:Maar ook voor jou de vraag in hoeverre is het geoorloofd om in het kader van je eigen vrijheid die van een ander aan te tasten?
Praat dan niet zo dom in termen als "Pimmisten".quote:
Ik was destijds nog geen "Pimmist", maar SP'er.quote:
Ohnee hoor, het interesseert me geen fluit. Nu hebben we Geert Wilders, die is nog vermakelijker.quote:Baal je er ook nog steeds van dat de hele Fortuynistische stroming weer uit de politiek verdwenen is?
Laat maar Aaah, je ziet toch zelf wel dat hij niet beter kan?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Praat dan niet zo dom in termen als "Pimmisten".
Wat bazel je nu toch? Ik heb het over bepaald gedrag stimuleren en jij maakt er spontaan heffingen en verboden vanquote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Jouw heffingen, of hoe je ze ook noemt, zullen er voor zorgen dat alleen bepaalde mensen nog bier kunnen veroorloven. Uiteraard plan je het zo in dat je ook tot die groep behoort.
[..]
Ok jij vindt dus dat je de gezondheid van anderen gewoon onbeperkt mag aantasten?quote:Van andermans hart- en vaatziekten heb ik geen last, al mag die best een hogere ziektekostenpremie betalen. Maar daar was links geloof ik weer tegen.
Hoezo het is toch een prima beschrijvende term?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Praat dan niet zo dom in termen als "Pimmisten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |