En dan heel hard demonisering roepen?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het leukste is om er met veel herrie afgeknikkerd te worden.
Ik zie dan wel wat ik ga roepen. Maar ik geloof niet echt in vrije meningsuiting op een VK-site.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
En dan heel hard demonisering roepen?
Advil.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:09 schreef Monidique het volgende:
Jezus Christus.
Ga je me vertellen dat je weer dronken was?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:09 schreef Monidique het volgende:
Jezus Christus.
Nu was ik gisteren ook behoorlijk aangeschoten.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:12 schreef Monidique het volgende:
Het was weer heel erg, ja.
Heel liefquote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik vind je mening in deze niet "anders", "raar" en ik snap hem weldegelijk, ik vind hem gewoon naïef. Wat inderdaad betekent dat ik het niet met je eens ben, en om het geheel wat sjeu te verlenen geef ik jouw afwijkende mening ook nog eens een zekere kwalificatie, en wel één waarvan ik vermoed dat het een Nederlandse vrouw het meest irriteert. Lief hè![]()
Daar voel je je juist 's ochtends beter door. Ik tenminste.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
Ik ben nog steeds dronken. Vraag me niet hoe. Die joint verklaart iets.
Welke nieuwsfeiten zien we hier?quote:
Ik bedoelde als je wakker wordt.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:23 schreef Monidique het volgende:
Wel, ik voel(de) me ook niet echt slecht, ofzo. En 's ochtends moest ik nog naar bed, geloof ik.
Dat Moni koppijn heeft?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welke nieuwsfeiten zien we hier?
Executie van 15 Irakese politieagenten.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welke nieuwsfeiten zien we hier?
Zelfde mentaliteit.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
Vooral die vent met die vlag; lijkt wel een voetbalfan.
Zeg het haar.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef Napalm het volgende:
Er is toch menig naaste die ik zou willen liefhebben. Bijvoorbeeld dat meisje van maandag. 3 daags, 7 dagen per week.
1) Jaquote:[..]
1) Hooglied?
2) Negerts! In den Schrift!![]()
Zal niet om het verduisteren van een balpen gaan, wel?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Executie van 15 Irakese politieagenten.
Klinkt erg als "want al ben ik zwart als roet, 'k meen het toch goed"quote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[5] Ik ben donker, maar bekoorlijk, dochters van Jeruzalem,
als tenten van Kedar*, als paviljoens van Salma.
[6] Minacht mij niet omdat ik donker ben: de zon heeft mij gebruind.
In familiebezit, een soldeerwerkje:quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Op zich aardig dat iemand Seyss-Inquart nog kent, maar de vergelijking is er niet minder dom om.
Sinterklaas is dus gewoon een ordinaire plagiaris.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Klinkt erg als "want al ben ik zwart als roet, 'k meen het toch goed"
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heel liefIk vind het persoonlijk niet zo erg om naïef genoemd te worden, het lijkt me veel erger een egoïst te zijn
Of Max van der Stoel, de vaak vergeten 'Nederlandse tegenhanger' van Kissingerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:34 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zo'n reactie was nou net niet de bedoeling. Ik neem overigens aan dat je met egoïst niet het tegenovergestelde van naïef bedoeld. het tegenovergestelde van naïef is Henry Kissinger.
![]()
Noop. Is geloof ik een vergeldingactie voor het verkrachten van een Soennitische vrouw.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal niet om het verduisteren van een balpen gaan, wel?![]()
Maar dat werd alweer ontkend. Nu ja, het blijven allemaal zwijnen daar.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Noop. Is geloof ik een vergeldingactie voor het verkrachten van een Soennitische vrouw.
Die eerste reactie:quote:'Greep naar de macht' in voedselbankenland
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: zondag 4 maart 2007 @ 19:51
Het rommelt in de wereld van de regionale voedselbanken. De Stichting Voedselbank Nederland in Rotterdam wil een nieuwe landelijke organisatie oprichten omdat de organisatie het niet eens is met de koers die de Federatie van Voedselbanken vaart.
Volgens de federatie, waarbij zeven van de acht zelfstandige regionale voedselbanken zijn aangesloten, gaat het om een ,,greep naar de macht'' van de Rotterdamse hulporganisatie. Laatstgenoemde meent dat ze niet op de hoogte wordt gehouden van besluiten en plannen van de federatie. In een brief aan de andere banken stelt Rotterdam voor een nieuwe landelijke organisatie op te richten.
quote:Door Vader_Aardbei - zondag 4 maart 2007 @ 19:54
Maak er een game van.
''Sim-Voedselbank.'' Over hostile takeovers en de wereld van de voedselbank-maffia.
Hij staat wel heel erg "jeej" te zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Man met de vlag vlagt niet af.
Eerlijk is eerlijk: ze doen het wel netjes.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Man met de vlag vlagt niet af.
Beetje hulpeloos ook. Zo van "wanneer mag ik mijn poot weer omlaag doen?"quote:Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij staat wel heel erg "jeej" te zijn.
Het begrip opruimen is ruim in dit geval.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ze doen het wel netjes.
Herkenbaar, zo ging dat ook met herintegratiebureau's. Eén grote commerciele bende gefinancierd door de naieve overheid.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef Lemmeb het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Die eerste reactie:
[..]bril-jant!
Het blijft zeer laf. De beul mag wat mij betreft langzaam sterven met heel veel helse pijnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, in ieder geval geen afgezaagde hoofden en dat soort ongein.
hé, maar dit zijn moordende moslims, en dán mag hetquote:
Tsja, laf. Het is oorlog. Zo gaat dat.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het blijft zeer laf. De beul mag wat mij betreft langzaam sterven met heel veel helse pijnen.
Dat gedoe rond die reintegratiebureaus was dan ook wel bijzonder wrang; gemeenten werden door de wet gedwongen met reintegratiebureaus in zee te gaan met reintegratiebureaus waarvan ze wisten dat ze totaal niet deugden. Kafkaëske toestanden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo ging dat ook met herintegratiebureau's. Eén grote commerciele bende gefinancierd door de naieve overheid.![]()
De sji'ieten in Irak zorgen wel voor genoeg vuurwerk, daar hebben ze geen Marokkanen uit Europa voor nodig.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hé, maar dit zijn moordende moslims, en dán mag hetof het nu andere moslims zijn die afgemaakt worden, of uiteraard niet-moslims. Ik verwacht in ieder geval géén brandende ambassades, Mc Dreks etc.
Verdomd, jaquote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Klinkt erg als "want al ben ik zwart als roet, 'k meen het toch goed"
Laf ja, een gedisciplineerde militair doet dat niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, laf. Het is oorlog. Zo gaat dat.
Het is in het Westen een misdaad, zeker, gevangenen te doden, in dat soort situaties, maar het heeft weinig met het Westen of gedisciplineerde militairen te maken. In hun ogen doden ze NSB-ers.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laf ja, een gedisciplineerde militair doet dat niet.
Onzin, UWV's konden kiezen uit bureau's, maar ze waren zelf te lui om de kwaliteit te toetsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gedoe rond die reintegratiebureaus was dan ook wel bijzonder wrang; gemeenten werden door de wet gedwongen met reintegratiebureaus in zee te gaan met reintegratiebureaus waarvan ze wisten dat ze totaal niet deugden. Kafkaëske toestanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |