Ik was de nummerborden aan het poetsenquote:
Ik heb de rechten nietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
Stelletje piemols!
Ongecencureerde foto's wil ik zien![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
Stelletje piemols!
Ongecencureerde foto's wil ik zien![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was de nummerborden aan het poetsen![]()
Nee, dalijk eerst friet halen en maar eens wachten wat er allemaal gepost wordquote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was de nummerborden aan het poetsen![]()
Ben je al en verhaal in elkaar aan het draaien![]()
![]()
Over de A1quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Hoi![]()
Van mij hoeven ze ook niet per se gecensureerd hoor, alleen OPM doet aan protocol. En gekke bekken moeten er sowieso altijd uit (reputatie je wets)
IOH, kan je de originelen ook mailen?
(en hoe ben je terug gereden?)
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
Nee, dalijk eerst friet halen en maar eens wachten wat er allemaal gepost word
Mail ze gelijk even door.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Hoi![]()
Van mij hoeven ze ook niet per se gecensureerd hoor, alleen OPM doet aan protocol. En gekke bekken moeten er sowieso altijd uit (reputatie je wets)
IOH, kan je de originelen ook mailen?
(en hoe ben je terug gereden?)
Ehehe pwnend, Raptor verkopen + teruggaaf belasting ========== echte bikequote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Makster het volgende:
Mooie pics![]()
Net ff naar mijn ouwe voor de belastingaangifte. Krijg volop terug ivm aankoop huis![]()
![]()
Wel ging het lampje van het brandstofinjectie systeem van de alfa brandenMorgen in mijn pauze gelijk maar ff uit laten lezen.....
Owja de Raptor blijft, ik zou er spijt van krijgen als ik hem verkoop![]()
![]()
Dan word ik ook gelijk niet serieus genomen mennnnnnnn...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je was smileys + magic words vergeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar je ging een andere kant opIk ben ook via de A1 gereden
wtf.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef ikookhier het volgende:
@ -XX- ik kan ze natuurlijk wel sturen, maar volgens protocol ontvang ik eerst de veel besproken foto's.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe pwnend, Raptor verkopen + teruggaaf belasting ========== echte bike
Zelfde orde als jij geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In welke orde van grootheid krijg je terug dan?
Nee batty..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
ook naar opm at post punt comquote:IOH, kan je de originelen ook mailen?
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
protocol met n00Bswerkt niet
houd gewoon me helm op
![]()
[..]
ook naar opm at post punt com![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
houd gewoon me helm op
![]()
[..]
![]()
Waar loop je nou weer op te kauwen danquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.![]()
Ok, die orde ja ..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.![]()
phatzak @ ... voor de rest.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
houd gewoon me helm op
![]()
![]()
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegenquote:
oopsquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
En dan houdt jij je mondje ook gewoon openquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegen
Mij is geleerd nooit goed voedsel af te slaanquote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dan houdt jij je mondje ook gewoon open![]()
![]()
stuur de fotoos ook eve naar mij door![]()
![]()
![]()
Gooi er gewoon een smilie voor danquote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
= kruisjemaar ok, als je het geen prob vindt
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie zijn die reuzerts rechts trouwens?![]()
Volgens mij was er niemand van 2.80m.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mij is geleerd nooit goed voedsel af te slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook zo zwaar he, die muis bewegenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik blijf niet aan het uplooien
Kom maar opquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb er zat met jou er goed op
Idd, werd een granny op italiaanse style gegangbangedquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegen
WTF, wat is er mis met afwachten met eisen stellen tot je echt harde kerner bentquote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
= kruisjemaar ok, als je het geen prob vindt
wtf iddquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
WTF, wat is er mis met afwachten met eisen stellen tot je echt harde kerner bent![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, werd een granny op italiaanse style gegangbanged![]()
Ik hield het idd niet meer, sorry bassie
![]()
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wat is er mis met afwachten met eisen stellen tot je echt harde kerner bent![]()
Rib I ging inderdaad op zijn knieen bij de gedachte aan die granny'squote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, had toch honger
Rib-I had trouwens iets meer beeldvorming dan normaal is erbij
beterquote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Makster het volgende:
Owja de Raptor blijft, ik zou er spijt van krijgen als ik hem verkoop![]()
![]()
Zin wel, maar de tijd heh....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beteren mocht je weer zin in een projectje hebben
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wtfquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kudt... ff de kentekens wissen
En phatzak@ bladiebla ..quote:Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
protocol![]()
ori's naar opm at post bladiehblah![]()
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sjeh, ga nu nog wat zooi afmaken en dan zal het rond de 2.750 zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef Makster het volgende:
Zin wel, maar de tijd heh....![]()
Wat wil jij ervoor terug dan?
Whahha vet menquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En phatzak@ bladiebla ..
Damn, heb je dat onderhand in het protocol geschreven... irritant om er telkens naar te moeten vragen
sterf afvallige schijt heidense kenker verzakerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef hicham het volgende:
Sjees heej, lekker fucking boeiend al die foto's met smilies eroverheen geplakt en nummerplaten gewist![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag je ze neer plempen![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef ikookhier het volgende:
Had ik al om de foto's gevraagtbaskrah at gmail punt com mag je ze neer plempen
![]()
![]()
Mijn broertje vertelde me dat jullie weer lekker veel bij verkeerslichten hebben gestaan en achter auto's aan hebben gesukkeld, niks gemist dusquote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Makster het volgende:
[..]
sterf afvallige schijt heidense kenker verzaker![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat heb je gemist
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Rib-I die een Italiaan die een oud oma doggystyle neukt nadoetquote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn broertje vertelde me dat jullie weer lekker veel bij verkeerslichten hebben gestaan en achter auto's aan hebben gesukkeld, niks gemist dus![]()
Je eerste zin snap ik nietquote:Op zondag 4 maart 2007 20:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rib-I die een Italiaan die een oud oma doggystyle neukt nadoetDat heb je gemist
En voor verkeerslichten is voor mensen die geen schijt aan verkeersregels hebben, pepijn knalde gewoon door rood
Tjeh, valt me dan toch weer op dat pepijns tanden op de derde foto een stuk witter zijn dan op de eerste. Verder is ie lang met alleen Makster in de Mac geweest.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tekst mogen jullie er zelf bij verzinnenof Bazzie moet zin hebben wat te schrijven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was toch zeker weer gezellig![]()
zeker weer wat gemist, El P
![]()
En oja, voor diegenen die het gemist hadden..ik heb een cowl gescoord
[afbeelding]
Rib-I deed een iemand na. Die iemand was een italiaan. Die iemand neukte een ander iemand. Dat andere iemand was een oud omatje dat op alle 4 zat gebuktquote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik nietDie tweede is omdat ie me niet geloofde dat we linksaf konden/moesten
Linksaf groen ... oh, toch maar rechtdoor
Dit gaat em niet worden vandaagquote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef BazzieK het volgende:
Rib-I deed een iemand na. Die iemand was een italiaan. Die iemand neukte een ander iemand. Dat andere iemand was een oud omatje dat op alle 4 zat gebukt
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tekst mogen jullie er zelf bij verzinnenof Bazzie moet zin hebben wat te schrijven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was toch zeker weer gezellig![]()
zeker weer wat gemist, El P
![]()
En oja, voor diegenen die het gemist hadden..ik heb een cowl gescoord
[afbeelding]
mail ook nietquote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit gaat em niet worden vandaag [afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit gaat em niet worden vandaag [afbeelding]
Had ik ook net last van,heb ze uit eindelijk een andere naam gegeven toen was het goed.quote:
Mwahquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Had ik de juiste afslag voor je uitgekozen BazieK of was het 1-tje te vroeg
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef ikookhier het volgende:
@ -XX- ik kan ze natuurlijk wel sturen, maar volgens protocol ontvang ik eerst de veel besproken foto's.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:18 schreef koffiekoekje het volgende:Vlaamse tv-reportage ontmaskert pedofielen
Is -XX- (aka Lotte) wel degene die we denken dat ze is
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:18 schreef koffiekoekje het volgende:Vlaamse tv-reportage ontmaskert pedofielen
Is -XX- (aka Lotte) wel degene die we denken dat ze is
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu snap ik ook de geheimzinnigheid rond de sponsoringpure schaamte
Dat geldt ook voor uquote:Op maandag 5 maart 2007 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
misschien wel.
want de motor vind ik er niet mooier op geworden:
[afbeelding]
Dat wel, maar je blijft de associatie houden met enkel fiat. (in eerste instantie).quote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Zeker geen idee wat er allemaal onder FIAT valt
Kenkerlelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
misschien wel.
want de motor vind ik er niet mooier op geworden:
[afbeelding]
Als Kratjuh Er trots op was, dan hadden we het allang gehoord.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenkerlelijk
Is het al bekend wat voor auto Kratjuh heeft![]()
En heeft Makster ook andere truien?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En bedankt voor de rode vlek op m'n voorhoofd![]()
quote:
Al wel 1700 km mee geredenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161133
Die gozer is serieus, had hiervoor een race gele R1 2006 die ie ook na een jaar weg deed en daarvoor nog zoietsquote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al wel 1700 km mee geredenmoet een grap zijn
Heel apart iigquote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die gozer is serieus, had hiervoor een race gele R1 2006 die ie ook na een jaar weg deed en daarvoor nog zoietsHeeft geld teveel ofzo
Als ik mezelf ermee van de weg jaag met de nodige letsel en de brief als "nooit ontvangen dus kawa is de sjaak" opgeef. Kan t lukkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks voor jou nu je remmen het begeven?
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mezelf ermee van de weg jaag met de nodige letsel en de brief als "nooit ontvangen dus kawa is de sjaak" opgeef. Kan t lukken
6% kansquote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mezelf ermee van de weg jaag met de nodige letsel en de brief als "nooit ontvangen dus kawa is de sjaak" opgeef. Kan t lukken
6% ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
6% kansgewoon doen
Kan je eindelijk massa's koekjes uit gaan delen,je droom en zo...
![]()
![]()
thx voor se pics allquote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mail ook nietori's? -->
msn ofzo
Nicequote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
thx voor se pics allde mijne staan over 5 min op probje's ftp
![]()
nu dus
Sjees heej, Worldbeater en bvvt, gedraag jullie's ffquote:Zeventigplussers gaan elkaar te lijf om vrouw
Uitgegeven: 5 maart 2007 18:03
Nijmegen - De politie heeft maandag twee zwaarbewapende liefdesrivalen op leeftijd uit elkaar moeten halen.
De zeventigplussers gingen elkaar met geweer en bijl te lijf om een jonge schone van 52. Dit meldden lokale media.
Pensioen
Berry Th. probeerde de geliefde van zijn motormaat Pepijn B. af te snoepen door op te scheppen over zijn hoge pensioen. Deze laatste ging gewapend verhaal halen bij zijn motormaat omdat hij serieuze trouwplannen had met zijn vriendin O. Ndeugend.
Bij het bezoek aan zijn motormaat trof de met een geweer bewapende Pepijn niet alleen zijn rivaal maar ook zijn geliefde. De drie raakten verwikkeld in een hevig gevecht, waarbij de vrouw in haar been werd geschoten. Meer dan twintig politieagenten moesten ingrijpen om het trio tot bedaren te brengen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjees heej, Worldbeater en bvvt, gedraag jullie's ff [afbeelding]![]()
jij alvast gefeliciteerd dan maarquote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Vandaar dat Berry zo zuinig leeft, hij spaart voor later.![]()
Mag ik de heren ook nog even verzoeken de full size meetpics door te sturen?![]()
Verder nog bedankt voor het weinige moeten bijlezen.![]()
![]()
Morgenochtend vroeg hotelletje pakken, de Queen Waalwijk, en gelijk door naar Thermae Tilburg.
Zou het nog even in detail posten voor Rib-i.![]()
Tot donderdag.......
![]()
[..]
Tot morgenvroegquote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Vandaar dat Berry zo zuinig leeft, hij spaart voor later.![]()
Mag ik de heren ook nog even verzoeken de full size meetpics door te sturen?![]()
Verder nog bedankt voor het weinige moeten bijlezen.![]()
![]()
Morgenochtend vroeg hotelletje pakken, de Queen Waalwijk, en gelijk door naar Thermae Tilburg.
Zou het nog even in detail posten voor Rib-i.![]()
Tot donderdag.......
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, het ging me gewoon niet makkelijk af om te delen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft een positief effect.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of kletsnat aankomen op een sollicitatiegesprek
Is dat zoquote:
Ja.... maar dan wel alleen bij vrouwen met goeie tetten en een wit t-shirtquote:
Het toont karakter menn!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja.... maar dan wel alleen bij vrouwen met goeie tetten en een wit t-shirtanders maak je enkel de boel ongewenst nat
Alsof ze daar dan naar kijkenquote:
Succesquote:Morgen weer regen dan?Altijid op woensdag haha
ik heb nog nooit droog gelest
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt raar..![]()
les
Beetje Axe Showergel erbij en die baan is binnen ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of kletsnat aankomen op een sollicitatiegesprek
Weet je al watvoor auto je hebt besteld?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beetje Axe Showergel erbij en die baan is binnen ..
[afbeelding]
Het laatste denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja.... maar dan wel alleen bij vrouwen met goeie tetten en een wit t-shirtanders maak je enkel de boel ongewenst nat
Je zegt het zelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen weer regen dan?Altijid op woensdag haha
ik heb nog nooit droog gelest
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt raar..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Weet je al watvoor auto je hebt besteld?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je woont naast een seat dealerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet die ..
Zag ik al teveel rondrijden
Er spookt steeds ALFA 159 of Volvo V50 door mijn hoofd als we het over de as auto van Kratjuh hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, ik werk 70 km (enkele reis) verderop ..
Nee, al had die eerste best een goeie kans kunnen maken als het geen Alfa was ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er spookt steeds ALFA 159 of Volvo V50 door mijn hoofd als we het over de as auto van Kratjuh hebben
Dan blijft de mini p00ber overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, al had die eerste best een goeie kans kunnen maken als het geen Alfa was ..
(Lease maatschappijen zijn niet meer zo blij met Alfa's)
Keeennkekeerrrrquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, ik werk 70 km (enkele reis) verderop ..
Gezien je de ballen niet hebt om 't gewoon te vertellen zou 't dus kunnen dat het stiekem toch een mini isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Way off ..
Wie rijdt er nou in een mini, dan moet je echt chemisch gecastreerd zijn ..
Mijn ballen passen niet in een mini ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien je de ballen niet hebt om 't gewoon te vertellen zou 't dus kunnen dat het stiekem toch een mini is![]()
![]()
Ik denk dat je jezelf belachelijker maakt met dat geheimzinnige gedoe, als het zo erg was had je er nooit over moeten beginnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mijn ballen passen niet in een mini ..
Ik weet hoe sommige mensen hier reageren zodra ik het vertel, vraag me af of ik op hun mening zit te wachten want ik ben natuurlijk wel erg blij met zo'n auto
Zolang het maar geen multipla isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik weet hoe sommige mensen hier reageren zodra ik het vertel, vraag me af of ik op hun mening zit te wachten want ik ben natuurlijk wel erg blij met zo'n auto
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Precies datquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf belachelijker maakt met dat geheimzinnige gedoe, als het zo erg was had je er nooit over moeten beginnen![]()
Je hebt er wel 10x over gepost alvorens wij eindelijk hapten en 'massaal' vroeger wat voor auto je nou hebt
Mijn ballen op tafel?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Precies dat
Ooit komt het op tafel
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[[url=http://www.autotudos.hu/fotokcikkek/kep_05_04_opel_astra_twintop_3_nagy.jpg]afbeelding][/url]
Ja een Opel ..
Maar dan wel een Astra Twintop Cosmo 1.6 turbo @ 180 pk mét antraciet lederen bekleding .. En in donkergrijs, maar daar kon ik geen plaatje van vinden ..
Kom maar op met die slechte h0m0-, kappers-, of zonnebankgrappen .. Origineel is 't wel
O ja joh, ken jij er 1tje die zo'n wagen heeft persoonlijk ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]het hoge woord is er uit
Die heeft iedereen al![]()
Nee niet je ballen, die stop je maar in je cabrio, dan klemmen ze ook niet zo onder het dakquote:
Nee.....quote:Spuit 11, heb je geen eigen mening meer ..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee niet je ballen, die stop je maar in je cabrio, dan klemmen ze ook niet zo onder het dak
[..]
Nee.....![]()
![]()
Tis dat je zelf over homo auto begint maareuhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Ja een Opel ..
Maar dan wel een Astra Twintop Cosmo 1.6 turbo @ 180 pk mét antraciet lederen bekleding .. En in donkergrijs, maar daar kon ik geen plaatje van vinden ..
Kom maar op met die slechte h0m0-, kappers-, of zonnebankgrappen .. Origineel is 't wel
Jealousy can be an ugly thing ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis dat je zelf over homo auto begint maareuh![]()
![]()
Thanksquote:nee wel nette bak, lekker sportief auto'tje![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
O ja joh, ken jij er 1tje die zo'n wagen heeft persoonlijk ?
Maar dan donkergrijs wat Opel de naam Metro heeft gegeven ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer zoiets dus?
Voor de metro manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar dan donkergrijs wat Opel de naam Metro heeft gegeven ..
Is ook fijne bak. Ik kwam niet eens voor een cabrio kijken, maar ze hadden er eentje in de showroom staan (ook in Metro) die er wel erg gelikt uit zag ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor de metro man[afbeelding]
Zo heel verkeerd is die bak niet hoor
Zeg jij dan 1x hardop: Ik word een pliesieman.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef BazzieK het volgende:
Zeg nou eens 5x hardop: Ik rijd een opel astra.
Dat dacht ik alVandaag geleerd dat koolmonoxidevergiftiging een relatief vredige manier van sterven is
Just so u know
Whehehe, de politie rijdt tog ook in opels. Hier iig wel een paarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg jij dan 1x hardop: Ik word een pliesieman.
Kijken wie er dan het eerste deaud is ..
En wanneer krijg je hem?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is ook fijne bak. Ik kwam niet eens voor een cabrio kijken, maar ze hadden er eentje in de showroom staan (ook in Metro) die er wel erg gelikt uit zag ..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omstreeks 1 mei, althans de dealer had daar het volste vertrouwe over in.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En wanneer krijg je hem?
180pk in zon licht bakkie moet wel van zn plek willen![]()
Zafira's, nog erger ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Whehehe, de politie rijdt tog ook in opels. Hier iig wel een paar![]()
Als slagers praten houden worsten hun mond .. Anders mag je niet meer met me meerijden hoor ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef -XX- het volgende:
Tief eens op met die viervoeters!of ik ga alexxxxx er bij halen.
Avond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als slagers praten houden worsten hun mond .. Anders mag je niet meer met me meerijden hoor ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Eej pimber,
jij had toch ook weleens wat bij Optitune besteld? Beetje goed geleverd en vlug enzo?
Mooi dan kan er voor 350 Euro aan shit besteld wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik ookwas goed geregeld
![]()
Great greatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:50 schreef MaartenGrendel het volgende:
Snel ff check post.
Tentamens.![]()
Oja -XX-, ik moet alleen m'n AVD dus nog doen, motor staat al op me te wachten in de winterstalling, maar het CBR heeft op z'n vroegst pas over een paar weken tijd.
Ik dacht eerst dat ze van die gast een lekker wijf gingen maken, totdat die gast met die rimpels kwam.quote:
Wat voor vrouwen ken jij in godsnaamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze van die gast een lekker wijf gingen maken, totdat die gast met die rimpels kwam.
En later zag ik pas LOST staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze van die gast een lekker wijf gingen maken, totdat die gast met die rimpels kwam.
En later zag ik pas LOST staan![]()
![]()
Die eerste penstrepen zijn wel 200x overschrevenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef -XX- het volgende:
[..]Hahaha, bij de eerste penstrepen kon je al zien dat het een ouwe makker werd mennn...!!
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag met een vrouwelijke collega op een basisschool voorlichting gegeven.
En nee ik ben niet de hond op de achtergrond of een van de kleuters
Je kunt idd niet in dat pak zitten, die is te klein .. Zat je achter de camera ..?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet wist er alles van, was ook blij dat het een lease wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, al had die eerste best een goeie kans kunnen maken als het geen Alfa was ..
(Lease maatschappijen zijn niet meer zo blij met Alfa's)
Origineel is het wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef kratjuh het volgende:
Ja een Opel ..
Ja, die heeft 'm ingeruild tegen een Volvo S60quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
O ja joh, ken jij er 1tje die zo'n wagen heeft persoonlijk ?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef BazzieK het volgende:
Zeg nou eens 5x hardop: Ik rijd een opel astra.
Dat dacht ik alVandaag geleerd dat koolmonoxidevergiftiging een relatief vredige manier van sterven is
Just so u know
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Potentiele gangstarappersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
Ehzz rukkert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Eej pimber,
jij had toch ook weleens wat bij Optitune besteld? Beetje goed geleverd en vlug enzo?
Hopen voor jou dat ze uberhaupt mee wil rijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:24 schreef kratjuh het volgende:
Anders mag je niet meer met me meerijden hoor ..
quote:
Ik heb je een mailtje gestuurd met de foto's van afgelopen zondagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehzz rukkert.
Optitune besteld in principe ook natuurlijka alle onderdelen apart, niks op voorraad. Dus hopen voor jou dat de leveranciers mee werken, anders kan je 4 weken wachten
[..]
Hopen voor jou dat ze uberhaupt mee wil rijdenhaphap
![]()
[..]
![]()
Oei, fapmateriaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd met de foto's van afgelopen zondag
Let me see.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd met de foto's van afgelopen zondag
Zou je ook eens moeten doen, afvallenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
Gooi dat gebedskleed nou maar het raam uit afvallige
Moet jij zeggen brilprobjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou je ook eens moeten doen, afvallen![]()
+2 p0wned bazziek ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BazzieK verstuurd het wel via MSNquote:
Vak Jou!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef kratjuh het volgende:
Truste mensen, niet vergeten te stemmen allemaal he morgen
Mag -XX- ook al stemmen eigenlijk ?
Me moter is kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat der morgen weer op de motor?
Neh, wel weggebracht voor het coaten van de velgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Geerd het volgende:
Verkocht?
Mogelijk dat ik ook meegaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag het boekje van de motor elfstedentocht binnen gekregenStaat een door mij gemaakt foto in
Van motroen nog wel
En ik ga hem dit jaar meerijden
* Rib-i altijd op de motorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat der morgen weer op de motor?
Ik moet wel proberen om een slaapplaats te regelenquote:
Goede doelquote:Tien schrapt uitzending over masturbatiemarathon
Uitgegeven: 6 maart 2007 15:57
Laatst gewijzigd: 6 maart 2007 16:07
HILVERSUM - Tien schrapt een documentaire over een masturbatiemarathon. De zender was van plan de documentaire op 13 maart uit te zenden maar door de ontstane commotie ziet de zender van John de Mol af van de uitzending op tv.
Op de internetpagina van de zender is het programma volgende week wel te zien.
Volgens Tien heeft de ongelukkig gekozen titel van het programma ervoor gezorgd dat een onjuist beeld is ontstaan. Ondanks dat er geen expliciete beelden te zien zijn, wordt de uitzending toch geschrapt.
De masturbatiemarathon is een Britse Channel 4-documentaire waarin twee Amerikaanse seksuologen worden gevolgd tijdens hun voorbereidingen voor de 'masturbate-a-thon'.
Daarin masturberen zoveel mogelijk mannen voor het goede doel, namelijk aidsbestrijding.
Boekje heb ik ook gehad ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag het boekje van de motor elfstedentocht binnen gekregenStaat een door mij gemaakt foto in
Van motroen nog wel
tofquote:
Gaat mij niet lukken - op de 28e is mijn vader jarig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Van motroen nog wel
In de laatste regel staat tquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar is dat te zien dan?
Goeiemiddag![]()
Het lessen ging lekker mennn...![]()
Nee, het is niet uitgezonden!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, het is niet uitgezonden!
Maar wel op het internet te vinden
Linkie linkie! Iemand?![]()
quote:13 maart
Echt hoor!quote:Op de internetpagina van de zender is het programma volgende week wel te zien.
quote:
leuke smiliesquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je waar je die remkabel van je kan steken
Doh!quote:
U zoon heet toch Aldisquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater is vandaag jarig
Feli Pep, ik had je overigens wel verwacht
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..][afbeelding] Spanx voor de mail. Antwoord inmiddels onderweg
Leuke fietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Rib-i het volgende:
@ -XX-
Tjek dis
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/160854
Ik zag eigenlijk alleen de 25 KW optie als aantrekkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuke fiets![]()
![]()
![]()
Mooi geluid
![]()
Maar zoveel moet ik nog maar zien over te houden na lessen+examensPehehhehehe!
Is een SV als beginnersfiets een betere keuze dan GS of CB danquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk alleen de 25 KW optie als aantrekkelijk
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
WORLDBEATER![afbeelding]
[afbeelding]
Ha! Richting de 40 hehhhh!!!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |