Ik was de nummerborden aan het poetsenquote:
Ik heb de rechten nietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
Stelletje piemols!
Ongecencureerde foto's wil ik zien![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
Stelletje piemols!
Ongecencureerde foto's wil ik zien![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was de nummerborden aan het poetsen![]()
Nee, dalijk eerst friet halen en maar eens wachten wat er allemaal gepost wordquote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was de nummerborden aan het poetsen![]()
Ben je al en verhaal in elkaar aan het draaien![]()
![]()
Over de A1quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Hoi![]()
Van mij hoeven ze ook niet per se gecensureerd hoor, alleen OPM doet aan protocol. En gekke bekken moeten er sowieso altijd uit (reputatie je wets)
IOH, kan je de originelen ook mailen?
(en hoe ben je terug gereden?)
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
Nee, dalijk eerst friet halen en maar eens wachten wat er allemaal gepost word
Mail ze gelijk even door.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Hoi![]()
Van mij hoeven ze ook niet per se gecensureerd hoor, alleen OPM doet aan protocol. En gekke bekken moeten er sowieso altijd uit (reputatie je wets)
IOH, kan je de originelen ook mailen?
(en hoe ben je terug gereden?)
Ehehe pwnend, Raptor verkopen + teruggaaf belasting ========== echte bikequote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Makster het volgende:
Mooie pics![]()
Net ff naar mijn ouwe voor de belastingaangifte. Krijg volop terug ivm aankoop huis![]()
![]()
Wel ging het lampje van het brandstofinjectie systeem van de alfa brandenMorgen in mijn pauze gelijk maar ff uit laten lezen.....
Owja de Raptor blijft, ik zou er spijt van krijgen als ik hem verkoop![]()
![]()
Dan word ik ook gelijk niet serieus genomen mennnnnnnn...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je was smileys + magic words vergeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar je ging een andere kant opIk ben ook via de A1 gereden
wtf.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef ikookhier het volgende:
@ -XX- ik kan ze natuurlijk wel sturen, maar volgens protocol ontvang ik eerst de veel besproken foto's.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe pwnend, Raptor verkopen + teruggaaf belasting ========== echte bike
Zelfde orde als jij geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In welke orde van grootheid krijg je terug dan?
Nee batty..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
ook naar opm at post punt comquote:IOH, kan je de originelen ook mailen?
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
protocol met n00Bswerkt niet
houd gewoon me helm op
![]()
[..]
ook naar opm at post punt com![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
houd gewoon me helm op
![]()
[..]
![]()
Waar loop je nou weer op te kauwen danquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.![]()
Ok, die orde ja ..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.![]()
phatzak @ ... voor de rest.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
houd gewoon me helm op
![]()
![]()
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegenquote:
oopsquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
En dan houdt jij je mondje ook gewoon openquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |