Ik was de nummerborden aan het poetsenquote:
Ik heb de rechten nietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
Stelletje piemols!
Ongecencureerde foto's wil ik zien![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
Stelletje piemols!
Ongecencureerde foto's wil ik zien![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was de nummerborden aan het poetsen![]()
Nee, dalijk eerst friet halen en maar eens wachten wat er allemaal gepost wordquote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was de nummerborden aan het poetsen![]()
Ben je al en verhaal in elkaar aan het draaien![]()
![]()
Over de A1quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Hoi![]()
Van mij hoeven ze ook niet per se gecensureerd hoor, alleen OPM doet aan protocol. En gekke bekken moeten er sowieso altijd uit (reputatie je wets)
IOH, kan je de originelen ook mailen?
(en hoe ben je terug gereden?)
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
Nee, dalijk eerst friet halen en maar eens wachten wat er allemaal gepost word
Mail ze gelijk even door.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Hoi![]()
Van mij hoeven ze ook niet per se gecensureerd hoor, alleen OPM doet aan protocol. En gekke bekken moeten er sowieso altijd uit (reputatie je wets)
IOH, kan je de originelen ook mailen?
(en hoe ben je terug gereden?)
Ehehe pwnend, Raptor verkopen + teruggaaf belasting ========== echte bikequote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Makster het volgende:
Mooie pics![]()
Net ff naar mijn ouwe voor de belastingaangifte. Krijg volop terug ivm aankoop huis![]()
![]()
Wel ging het lampje van het brandstofinjectie systeem van de alfa brandenMorgen in mijn pauze gelijk maar ff uit laten lezen.....
Owja de Raptor blijft, ik zou er spijt van krijgen als ik hem verkoop![]()
![]()
Dan word ik ook gelijk niet serieus genomen mennnnnnnn...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je was smileys + magic words vergeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar je ging een andere kant opIk ben ook via de A1 gereden
wtf.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef ikookhier het volgende:
@ -XX- ik kan ze natuurlijk wel sturen, maar volgens protocol ontvang ik eerst de veel besproken foto's.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe pwnend, Raptor verkopen + teruggaaf belasting ========== echte bike
Zelfde orde als jij geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In welke orde van grootheid krijg je terug dan?
Nee batty..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef worldpimber het volgende:
ook naar opm at post punt comquote:IOH, kan je de originelen ook mailen?
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
protocol met n00Bswerkt niet
houd gewoon me helm op
![]()
[..]
ook naar opm at post punt com![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
houd gewoon me helm op
![]()
[..]
![]()
Waar loop je nou weer op te kauwen danquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.![]()
Ok, die orde ja ..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, ik hoor het mezelf nog zeggen tegen je. Tenzij ik een totaal achterlijke kop trek.![]()
phatzak @ ... voor de rest.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
houd gewoon me helm op
![]()
![]()
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegenquote:
oopsquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef BazzieK het volgende:
En dan houdt jij je mondje ook gewoon openquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegen
Mij is geleerd nooit goed voedsel af te slaanquote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dan houdt jij je mondje ook gewoon open![]()
![]()
stuur de fotoos ook eve naar mij door![]()
![]()
![]()
Gooi er gewoon een smilie voor danquote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
= kruisjemaar ok, als je het geen prob vindt
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie zijn die reuzerts rechts trouwens?![]()
Volgens mij was er niemand van 2.80m.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mij is geleerd nooit goed voedsel af te slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook zo zwaar he, die muis bewegenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik blijf niet aan het uplooien
Kom maar opquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb er zat met jou er goed op
Idd, werd een granny op italiaanse style gegangbangedquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh zodra Makster zag wat er verderop de weg gebeurde werd hij zo opgewonden dat het plakkerige spul in het rond begon te vliegen
WTF, wat is er mis met afwachten met eisen stellen tot je echt harde kerner bentquote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
= kruisjemaar ok, als je het geen prob vindt
wtf iddquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
WTF, wat is er mis met afwachten met eisen stellen tot je echt harde kerner bent![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, werd een granny op italiaanse style gegangbanged![]()
Ik hield het idd niet meer, sorry bassie
![]()
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wat is er mis met afwachten met eisen stellen tot je echt harde kerner bent![]()
Rib I ging inderdaad op zijn knieen bij de gedachte aan die granny'squote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, had toch honger
Rib-I had trouwens iets meer beeldvorming dan normaal is erbij
beterquote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Makster het volgende:
Owja de Raptor blijft, ik zou er spijt van krijgen als ik hem verkoop![]()
![]()
Zin wel, maar de tijd heh....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beteren mocht je weer zin in een projectje hebben
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wtfquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kudt... ff de kentekens wissen
En phatzak@ bladiebla ..quote:Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
protocol![]()
ori's naar opm at post bladiehblah![]()
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sjeh, ga nu nog wat zooi afmaken en dan zal het rond de 2.750 zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef Makster het volgende:
Zin wel, maar de tijd heh....![]()
Wat wil jij ervoor terug dan?
Whahha vet menquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook Thuis(al een tijdje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En phatzak@ bladiebla ..
Damn, heb je dat onderhand in het protocol geschreven... irritant om er telkens naar te moeten vragen
sterf afvallige schijt heidense kenker verzakerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef hicham het volgende:
Sjees heej, lekker fucking boeiend al die foto's met smilies eroverheen geplakt en nummerplaten gewist![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag je ze neer plempen![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef ikookhier het volgende:
Had ik al om de foto's gevraagtbaskrah at gmail punt com mag je ze neer plempen
![]()
![]()
Mijn broertje vertelde me dat jullie weer lekker veel bij verkeerslichten hebben gestaan en achter auto's aan hebben gesukkeld, niks gemist dusquote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Makster het volgende:
[..]
sterf afvallige schijt heidense kenker verzaker![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat heb je gemist
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Rib-I die een Italiaan die een oud oma doggystyle neukt nadoetquote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn broertje vertelde me dat jullie weer lekker veel bij verkeerslichten hebben gestaan en achter auto's aan hebben gesukkeld, niks gemist dus![]()
Je eerste zin snap ik nietquote:Op zondag 4 maart 2007 20:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rib-I die een Italiaan die een oud oma doggystyle neukt nadoetDat heb je gemist
En voor verkeerslichten is voor mensen die geen schijt aan verkeersregels hebben, pepijn knalde gewoon door rood
Tjeh, valt me dan toch weer op dat pepijns tanden op de derde foto een stuk witter zijn dan op de eerste. Verder is ie lang met alleen Makster in de Mac geweest.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tekst mogen jullie er zelf bij verzinnenof Bazzie moet zin hebben wat te schrijven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was toch zeker weer gezellig![]()
zeker weer wat gemist, El P
![]()
En oja, voor diegenen die het gemist hadden..ik heb een cowl gescoord
[afbeelding]
Rib-I deed een iemand na. Die iemand was een italiaan. Die iemand neukte een ander iemand. Dat andere iemand was een oud omatje dat op alle 4 zat gebuktquote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik nietDie tweede is omdat ie me niet geloofde dat we linksaf konden/moesten
Linksaf groen ... oh, toch maar rechtdoor
Dit gaat em niet worden vandaagquote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef BazzieK het volgende:
Rib-I deed een iemand na. Die iemand was een italiaan. Die iemand neukte een ander iemand. Dat andere iemand was een oud omatje dat op alle 4 zat gebukt
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tekst mogen jullie er zelf bij verzinnenof Bazzie moet zin hebben wat te schrijven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]