quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijkerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Amazing Mike: It's Amazing!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijker.
ligt eraan of ie zwart of wit is.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook niks mis met een 13,3 inch cock...
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb al twee Macs maar nog steeds geen vrouw: zou die derde de sleutel zijn?
Wit op zwart en zwart op wit is ook wel een mooie aparte combiquote:
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.
Voor elk jaar dat je Windows gebruikt hebt krimpt je piemeltje 1' inch, dus je hebt nog veel in te halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb al twee Macs maar nog steeds geen vrouw: zou die derde de sleutel zijn?
je gebruikt firefox zeker? die heeft hele smerige elementen inderdaad. checkboxen, radiobuttons, knoppen....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.
Ik heb veel te lang Windows gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |