Er gaat nu toch een Canadese ploeg meedoen aan de MLS?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef popolon het volgende:
Grappig, in Canada is de puck heilig, een voetbal kennen ze nauwelijks.
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er gaat nu toch een Canadese ploeg meedoen aan de MLS?
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat ze niet aanwezig waren op het Europees kampioenschap onder 19 in Polen 2006. Ze hadden zich niet gekwalificeerd..quote:Op zondag 4 maart 2007 01:08 schreef Dos37 het volgende:
Hoe komt het dat nederland zich niet heeft gekwalificeerd niks van gehoord eigenlijk?
Jah,leuk...maar alles wat tijdens de TdF wordt uitgezonden is eigenlijk leuker..quote:Op zondag 4 maart 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
Het toernooi wordt geloof ik tijdens de Tour de France gespeeld dus de aandacht in Europa
hiervoor zal wel nul zijn, maar ik vind het toch wel leuk om in de gaten te houden.
Goede vraag, zie het nu pas in de OP.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo speelt Noord-Korea zonder Noord-Koreanen?
Ja TOronto !quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Selectie bestaat compleet uit Koreanen die permanent in Japan leven, geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo speelt Noord-Korea zonder Noord-Koreanen?
Ik hoop het wel. Misschien Eurosportquote:Op zondag 4 maart 2007 02:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijgen we hier nog wel wat van mee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Porteros: Javier Martínez Albacete Balompié Ángel Bernabé Atlético de Madrid Antonio Adán Real Madrid - Defensas: Marc Valiente Barcelona Antonio Barragán Deportivo de La Coruña Roberto Canella Sporting de Gijón José Ángel Crespo Sevilla Gerard Piqué Zaragoza - Centrocampistas: Esteban Granero Real Madrid Javier García Real Madrid Adrián González Real Madrid Gorka Elustondo Real Sociedad Iriome González Tenerife Mario Suárez Valladolid Marcos García Villarreal Diego Capel Sevilla Sunday Stephen 'Sunny' Polideportivo Ejido - Delanteros: Antonio Calvo 'Toni' Barcelona Adrián López Deportivo de La Coruña Alberto Bueno Real Madrid Juan Mata Real Madrid |
Nee, was eerst sprake van dat hij wel ging maar weet niet waarom dat niet doorgaat. Wellicht gewoon voetbaltechnisch, zooooo goed is hij niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Spanje maakt altijd een kans. Geen Krkic voor Spanje? Verrassend.
Dat is bizarquote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Selectie bestaat compleet uit Koreanen die permanent in Japan leven, geloof ik.
Ik heb er een artikel over gelezen, maar kan het niet meer vinden.
Naast Suarez is Marcus Haber van FC Groningen A1 voor Canada geselecteerd. Meer Nederlandse clubs die spelers hebben afgeleverd aan dit toernooi?quote:
quote:Haber in basis bij Canada onder-20
19 juni, 13:50 uur
Marcus Haber van FC Groningen A1 heeft vannacht met Canada onder-20 geoefend tegen Tsjechië onder-20. Het doelpuntloze duel werd na 53 minuten gestaakt wegens een hoosbui die over het Commonwealth Stadion in Edmonton trok. De ploeg bereidt zich voor op het WK.
Het team van bondscoach Dale Mitchell speelde zes voorbereidingswedstrijden in de aanloop naar het Wereldkampioenschap in eigen land. In maart werd gewonnen en verloren tegen Schotland. Tegen Argentinië werd nipt verloren en tegen de Verenigde Staten gewonnen en verloren. Afgelopen nacht werd in het gestaakte duel met Tsjechië niet gescoord.
Op 1 juli opent Canada het WK met een wedstrijd tegen Chili. Met al meer dan 750.000 verkochte kaarten voor de 52 wedstrijden zal het toernooi de Canadese geschiedenis ingaan als het wereldkampioenschap met de meeste toeschouwers ooit. Canada treft in de poulefase verder Oostenrijk (5 juli) en DR Congo (8 juli).
Luis Suárez speelt met Uruguay onder-20 op het WK in een groep met Spanje (1 juli), Jordanië (4 juli) en Zambia (7 juli). De finale wordt gespeeld op 22 juli in Toronto.
Bron: FC Groningen
what's so funny?quote:
Slim om het in Burnaby en Victoria te houden, daar is het WK een publiekstrekker omdat er toch niks gebeurtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef uitje4life het volgende:
nou ik denk dat het nog tegenvalt met de toeschouweraantallen...... De kaartjes zullen wel goedkoop zijn en er zullen denk ik, net als een paar maanden geleden met het schaatsen, heel veel scholen heengaan.
tot nu toe: 750.000 / 52 = 14.423,0769 toeschouwer per wedstrijd.
Capaciteit: Montreal: 55.000
Ottawa: 26.559
Toronto: 20.000
Edmonton: 59.500
Burnaby: 10.000
Victoria: 14.500 (normaal iets minder dan 10.000, dit speciaal voor het toernooi)
ik zie net de kosten: vanaf ¤6,96 voor 1 wedstrijd, tot ¤358,31 voor de openingswedstrijd, 5 groepswedstrijden, 2 achtstefinales, 1 kwartfinale, 1 halve finale, de "bronzen" finale en de finale.
Behoorlijk wat immigranten uit die landen in Canada en in het noorden van de VSquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:30 schreef AminBen het volgende:
Een jeugdtoernooi in een non-voetballand met Zambia, Jordanie, Panama & Gambia trekt gewoon meer toeschouwers dan bij ons![]()
Mooi man.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:30 schreef AminBen het volgende:
Een jeugdtoernooi in een non-voetballand met Zambia, Jordanie, Panama & Gambia trekt gewoon meer toeschouwers dan bij ons![]()
Zouden die Zambianen in Illinois massaal naar Vancouver gaan ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Behoorlijk wat immigranten uit die landen in Canada en in het noorden van de VS
Ja en op het laatste moment heeft ie voor Spanje gekozen, in Nigeria hoeft ie niet te komen of hij wil echt zelfmoord plegen.quote:
enlighten me please!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
hebben ze nog belachelijke regels net zoals 2 jaar geleden ?
Ow ja, Tim Vincken kreeg toen nog een gele kaart omdat hij de bal juist terugspeelde!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Borisz bedoelt denk ik het experiment met het níet aanraken van de bal na een overtreding.
Aan zijn naam te zien is Banega niet zo goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet of dit kan zien maar kijk naar
Cahais
Insua(van Pool)
Banega
Di Maria
Escudero
Cabral(bank waarschijnlijk)
Maxi Moralez
Zarate
Kun
Daar komt echt niemand bij in de buurt en dan doen Messi en Higuain nog niet eens mee
Zegt onze voetbalkenner bij uitstek!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mist heel wat dan.
Een speler die scoorde pakte de bal omdat hij weer snel wilde aftrappen maar kreeg toen geel omdat de bal voor de andere ploeg wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja, Tim Vincken kreeg toen nog een gele kaart omdat hij de bal juist terugspeelde!![]()
Nooit meer iets van dat expirement vernomen na dat toernooi, zo'n succes was het.
Argentinie:quote:Arqueros: Cassio (Gremio), Muriel (Internacional Porto Alegre), Felipe (Santos).
Defensas: Luizao (Cruzeiro), David (Palmeiras), David Marinho (Benfica/Portugal), Edson (Figueirense), Eduardo (Corinthians), Amaral (Palmeiras), Marcelo (Real Madrid/España), Carlao (Curitiba).
Centrocampistas: Ji Paraná (Internacional), Lucas (Gremio), Renato Augusto (Flamengo), Roberto (Atlético Paranaense), Leandro Lima (Sao Caetano), Carlos Eduardo (Gremio), William (Corinthians).
Delanteros: Jo (CSKA de Moscú/Rusia), Alexandre (Internacional Porto Alegre), Luiz Adriano (Shakhtar Donestk/Ucrania).
Uruguay:quote:Arqueros: 1 Sergio Romero (AZ Alkmaar), 12 Javier García (Boca), 21 Bruno Centeno (San Lorenzo)
Defensores: 2 Federico Fazio (Sevilla), 3 Emiliano Insúa (Liverpool), 4 Gabriel Mercado (Racing), 6 Matías Cahais (Boca), 13 Germán Voboril (San Lorenzo), 14 Leonardo Sigali (Nueva Chicago)
Volantes: 5 Ever Banega (Boca), 7 Claudio Yacob (Racing), 8 Matías Sánchez (Racing), 11 Damián Escudero (Vélez Sarsfield), 15 Alejandro Cabral (Vélez Sarsfield), 16 Alejandro Gómez (Arsenal de Sarandí), 17 Maximiliano Moralez (Racing), 18 Angel Di María (Rosario Central), 19 Pablo Piatti (Estudiantes LP)
Delanteros: 9 Mauro Zárate (Al Saad), 10 Sergio Agüero (Atlético Madrid), 20 Lautaro Acosta (Lanús)
Polen:quote:ARQUEROS: Mauro Goicochea (Danubio), Yaí Fontes (Wanderers) y Yonatan Irrazabal (Defensor Sporting).
DEFENSORES: Martín Cáceres (Defensor Sporting), Gary Kagelmacher (Danubio), Alejandro González (Peñarol), Damián Suárez (Defensor Sporting), Juan Manuel Díaz (Liverpool) y Mauricio Prieto (River Plate).
VOLANTES: Mathías Cardaccio (Nacional), Marcel Román (Danubio), Diego Arismendi (Nacional), Gerardo Vonder Putten (Danubio), Bruno Montelongo (River Plate) y Enzo Ruiz (Peñarol).
DELANTEROS: Juan Surraco (Udinese de Italia), Edison Cavani (Palermo de Italia), Luis Suárez (Groningen de Holanda), Tabaré Viudez (Defensor Sporting), Emiliano Alfaro (Liverpool) y Elías Ricardo Figueroa (Liverpool).
Zaterdag begint het; met 55.800 toeschouwers bij openingswedstrijd Polen-Brasilien is het uitverkocht in Montrealquote:Bramkarze: Bartosz Białkowski (Southampton FC, Anglia), Wojciech Szczęsny (Arsenal FC, Anglia), Przemysław Tytoń (Górnik Łęczna).
Obrońcy: Maciej Dąbrowski (Victoria Koronowo), Jarosław Fojut (Bolton Wanderers FC, Anglia), Krzysztof Król (Real Madrid CF, Hiszpania), Artur Marciniak (GKS Bełchatów), Adrian Marek (Zagłębie Sosnowiec), Damian Rączka (VfL Borussia Mönchengladbach 1900, Niemcy), Ben Starosta (Sheffield United FC), Krzysztof Strugarek (ŁKS Łomża), Jakub Szałek (KP Police).
Pomocnicy: Tomasz Cywka (Wigan Athletic FC, Anglia), Adam Danch (Górnik Zabrze), Jakub Feter (UKS/SMS Bałucz), Grzegorz Krychowiak (FC Girondins de Bordeaux, Francja), Mariusz Sacha (Podbeskidzie Bielsko-Biała).
Napastnicy: Paweł Adamiec (Zdrój Ciechocinek), Dawid Janczyk (Legia Warszawa), Łukasz Janoszka (Ruch Chorzów), Patryk Małecki (Wisła Kraków).
In dat filmpje mist hij meer dan ie scoortquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hopen dat DEZE jongen gaat schitteren
Goede speler. Ik ben benieuwd wie er buiten de boot valt op het middenveldquote:
Veel Duitsland zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 spelers al in het buitenland bij Polen. Echt veel
De doelpunten heeft ie voor dit toernooitje bewaard..quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In dat filmpje mist hij meer dan ie scoort
Engeland vooral en Duitsland en Frankrijk.quote:
Omdat DAM alleen maar argentijnen opnoemdequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:25 schreef mcyodogg het volgende:
Maar hij zat niet in je lijstje van een paar posts hierboven
Behalve een bal op zijn hoofd stil leggen en dan neergetrapt worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ie op de bank zit en eigenlijk er weinig van kan
Hij heeft afgelopen seizoen toch bij Internacional gespeeld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vargas is een goede speler. Een club met lef koopt hem van Boca
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Grulez het volgende:
Zo'n toernooi zouden ze eens in Nederland moeten organiseren.
Komt door het EK-19 dat vorig jaar werd gehouden in Polen. Nederland kwalificeerde zich niet(in een kwalificatiegroep met Duitsland, Wit-Rusland & Griekenland laatstequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ook al gezegd in het andere topic... het verbaasd me dat Oostenrijk en Schotland uit Europa erbij zijn... niet bepaald toplanden normaliter...
Scheidsrechter is Howard Webbquote:POLEN
1 BIALKOWSKI Bartosz (GK)
2 STAROSTA Ben
3 FOJUT Jaroslaw
4 KROL Krzysztof
5 STRUGAREK Krysztof
6 DANCH Adam
8 MARCINIAK Artur (C)
9 MALECKI Patryk
11 JANCZYK Dawid
16 KRYCHOWIAK Grzegorz
20 CYWKA Tomasz
Brazilië
(GK) CASSIO 1
EDUARDO 2
LUIZAO 3
DAVID MARINHO 4
ROBERTO 5
JO 9
RENATO AUGUSTO 10
ALEXANDRE PATO 11
CARLAO 16
(C) JI PARANA 17
LEANDRO LIMA 20
Maar die keepert van Brazil zag er niet echt goed uit. Al was het natuurlijk een prachtgoal.quote:
ja..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:46 schreef AminBen het volgende:
2x geel?!
Dan heeft de scheids het goed gezien..quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Is ie nou aan het huilen?
Real Madrid C is geen Castilla.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:48 schreef AminBen het volgende:
Ja, er spelen dacht ik 3 Polen bij Castilla. Volgens mij allemaal bankzitters![]()
Ik dacht al omdat ik dat hoorde maar ze nooit zag spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Real Madrid C is geen Castilla.
En de drie Polen bij Real Madrid C zijn
Krzysztof Król
Kamil Jacek Glik
Szymon 'Simmo' Matuszek
Alexandre Pato. Zoals ik zeg;quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog op nummer 11 gelet?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef AminBen het volgende:
Die FM-talentjes hebben me nog niet echt kunnen bekoren![]()
Daar hadden ze Anderson van ManU wel voor kunnen gebruiken. Zat eerst bij de selectie maar omdat hij al op de Copa Amerika is ging dat niet door.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had een heel lekker schot hoor, voor de rest was er geen aansluiting
Goed plan..quote:
Nog wat leuks bij die communisten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Die nr 8 van Panama is best een aardige speler. heeft een goede actie in huis.
best een aardige wedstijd..quote:
Ook een knappe redding van de keeper van Panama zeg.!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:07 schreef Fides het volgende:
Prachtige aanval van de N-Koreanen!
Eurosport hapert niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef BigFire het volgende:
Hapert het beeld niet bij jullie?
Nee, perfect beeld hier..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef BigFire het volgende:
Hapert het beeld niet bij jullie?
Tja, grote stad, ijshockeyseizoen voorbij (toch?) en niks te doen op een zaterdagmiddag. En dan kaartjes voor een tientje, dan had ik het wel geweten als Canadees.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:22 schreef venomsnake het volgende:
Stadion bij N-Korea-Panama zit toch behoorlijk vol..!
Ik vind juist de defensie erg zwak, die pakken niet één bal afquote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef MaxPower het volgende:
onvoorstelbaar wat een balverlies op het middenveld steeds bij de USA.
quote:Programma vandaag
23:15 Japan - Scotland (World Cup 2007 - U20 - Canada)
23:15 Jordan - Zambia (World Cup 2007 - U20 - Canada)
1:45 Canada - Chile (World Cup 2007 - U20 - Canada)
2:00 Spain - Uruguay (World Cup 2007 - U20 - Canada)
2:00 Nigeria - Costa Rica (World Cup 2007 - U20 - Canada)
2:00 pas... Godver.quote:2:00 Spain - Uruguay (World Cup 2007 - U20 - Canada)
Ik blijf gewoon op. Doe meequote:
Zou het wel graag willen zien.quote:
* sjimz gaat kijken!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef WeebI het volgende:
Japan - Schotland op EuroSport op t punt van beginnen
hier ookquote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef WeebI het volgende:
Ik heb nu beide potjes op staan.
TV: JAP-SCO
Laptop: JOR-ZAM
Tot nu toe waren de wedstrijden van de mindere goden best de moeite waard.quote:
3 goals in 4 duels gisteren, dat valt wel mee dus. Brazilië en Argentinië kwamen beiden niet tot scoren.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat die verdedigingen er beide niets van bakken?
Ik lig nu Japan te kijken trouwens, die spelen behoorlijk.
Dat dusquote:
Nou mijn opmerking was vooral bedoeld: waarom is Nederland hier niet bij, ze moeten toch wel het gros van deze landen over de knie kunnen leggen?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
3 goals in 4 duels gisteren, dat valt wel mee dus. Brazilië en Argentinië kwamen beiden niet tot scoren.
Combinatiespel van sommige landen is soms echt briljant
Veel plezier in bed, jijquote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik trek het niet meer
Veel kijkplezier nog
Ah, ik dacht al.quote:
Jawel, een nederlandse jap van 1.94 is toch geweldig!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:22 schreef WeebI het volgende:
Damn sjimz je hoeft niet ineens helemaal fan van die knul te worden
De coach van USA is Nederlands. Da's nog Oranjerder dan deze Japquote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, een nederlandse jap van 1.94 is toch geweldig!
TOch nog een tintje oranje in dit kampioenschap!![]()
Niet retegaaf, imo wel beter dan Jap - Scoquote:Op maandag 2 juli 2007 00:27 schreef Fides het volgende:
Hoezeer de topper Jordanie - Zambia me ook trok, ik schakel toch naar Schotland - Japan denk ik. Tenzij iemand me nu verteld dat JOR-ZAM retegaaf/spannend/etc. is.
Zou kunnen, want deze rechtsback speelt ook erg sterkquote:Op maandag 2 juli 2007 00:35 schreef Fides het volgende:
Weet iemand of dit hetzelfde Japanse team is al dat deelnam aan het Toulon Tournooi? Daar zat wel een fijne rechtsback in namelijk. Ah, nah, ik zoek t wel ff op.
Ja t klopt denk ik wel. De nummer 2 van het TT en dit WK-20 zijn hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zou kunnen, want deze rechtsback speelt ook erg sterk
K. Ik weet niet of ik zo'n voetballiefhebber ben dat ik <20 van kleine voetballanden wil zien, maar het niveau valt dus wel mee? Altijd leuk tijdsverdrijf natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef pekel het volgende:
Neuh, best wel leuk om te zien. Voor voetballiefhebbers wel iig.
Af en toe lopen er wel spelertjes rond die over een paar jaar echte naamsbekendheid krijgen. En een Zambia, Jordanie of Canada voor de verandering een keer aan het werk zien is weer eens wat anders.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef Zyggie het volgende:
[..]
K. Ik weet niet of ik zo'n voetballiefhebber ben dat ik <20 van kleine voetballanden wil zien, maar het niveau valt dus wel mee? Altijd leuk tijdsverdrijf natuurlijk.
Ik had de stream nog niet eens aanstaan..quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef pekel het volgende:
Gelukkig sleept de openingsceremonie me er doorheen...
Dat lukt dus niet. Ik vraag of het op tv komt. Ze zeiden op Eurosport 2quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef pekel het volgende:
Je kunt ook gewoon via i'net kijken..
Leuk trouwens, die skyline van Toronto op de achtergrond..
Volgens de website van Eurospsort wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet. Ik vraag of het op tv komt. Ze zeiden op Eurosport 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |