abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2007 @ 19:03:42 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50624245
hebben ze nog belachelijke regels net zoals 2 jaar geleden ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50624277
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
hebben ze nog belachelijke regels net zoals 2 jaar geleden ?
enlighten me please!
pi_50624330
Borisz bedoelt denk ik het experiment met het níet aanraken van de bal na een overtreding.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:09:02 #54
159022 AminBen
El Maestro
pi_50624408
Tim Vincken kreeg er nog geel voor in De Vijverberg weet ik nog
pi_50624411
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Borisz bedoelt denk ik het experiment met het níet aanraken van de bal na een overtreding.
Ow ja, Tim Vincken kreeg toen nog een gele kaart omdat hij de bal juist terugspeelde!
Nooit meer iets van dat expirement vernomen na dat toernooi, zo'n succes was het.
pi_50627056
Ik weet niet of dit kan zien maar kijk naar

Cahais
Insua(van Pool)
Banega
Di Maria
Escudero
Cabral(bank waarschijnlijk)
Maxi Moralez
Zarate
Kun

Daar komt echt niemand bij in de buurt en dan doen Messi en Higuain nog niet eens mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50627107
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet of dit kan zien maar kijk naar

Cahais
Insua(van Pool)
Banega
Di Maria
Escudero
Cabral(bank waarschijnlijk)
Maxi Moralez
Zarate
Kun

Daar komt echt niemand bij in de buurt en dan doen Messi en Higuain nog niet eens mee
Aan zijn naam te zien is Banega niet zo goed.
Verder ken ik hem niet.
pi_50628449
Je mist heel wat dan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50631882
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mist heel wat dan.
Zegt onze voetbalkenner bij uitstek!
Koning.
pi_50635418
Ga Banega nu eerst maar een keer bekijken. Erg sterk in balbezit, alleen moet hij een Farfan training ondergaan
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2007 @ 23:55:27 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50636212
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ow ja, Tim Vincken kreeg toen nog een gele kaart omdat hij de bal juist terugspeelde!
Nooit meer iets van dat expirement vernomen na dat toernooi, zo'n succes was het.
Een speler die scoorde pakte de bal omdat hij weer snel wilde aftrappen maar kreeg toen geel omdat de bal voor de andere ploeg was
pi_50933109
tvp
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50943708
Nog maar ff wat selecties dan

Brazilie:
quote:
Arqueros: Cassio (Gremio), Muriel (Internacional Porto Alegre), Felipe (Santos).

Defensas: Luizao (Cruzeiro), David (Palmeiras), David Marinho (Benfica/Portugal), Edson (Figueirense), Eduardo (Corinthians), Amaral (Palmeiras), Marcelo (Real Madrid/España), Carlao (Curitiba).

Centrocampistas: Ji Paraná (Internacional), Lucas (Gremio), Renato Augusto (Flamengo), Roberto (Atlético Paranaense), Leandro Lima (Sao Caetano), Carlos Eduardo (Gremio), William (Corinthians).

Delanteros: Jo (CSKA de Moscú/Rusia), Alexandre (Internacional Porto Alegre), Luiz Adriano (Shakhtar Donestk/Ucrania).
Argentinie:
quote:
Arqueros: 1 Sergio Romero (AZ Alkmaar), 12 Javier García (Boca), 21 Bruno Centeno (San Lorenzo)

Defensores: 2 Federico Fazio (Sevilla), 3 Emiliano Insúa (Liverpool), 4 Gabriel Mercado (Racing), 6 Matías Cahais (Boca), 13 Germán Voboril (San Lorenzo), 14 Leonardo Sigali (Nueva Chicago)

Volantes: 5 Ever Banega (Boca), 7 Claudio Yacob (Racing), 8 Matías Sánchez (Racing), 11 Damián Escudero (Vélez Sarsfield), 15 Alejandro Cabral (Vélez Sarsfield), 16 Alejandro Gómez (Arsenal de Sarandí), 17 Maximiliano Moralez (Racing), 18 Angel Di María (Rosario Central), 19 Pablo Piatti (Estudiantes LP)

Delanteros: 9 Mauro Zárate (Al Saad), 10 Sergio Agüero (Atlético Madrid), 20 Lautaro Acosta (Lanús)
Uruguay:
quote:
ARQUEROS: Mauro Goicochea (Danubio), Yaí Fontes (Wanderers) y Yonatan Irrazabal (Defensor Sporting).

DEFENSORES: Martín Cáceres (Defensor Sporting), Gary Kagelmacher (Danubio), Alejandro González (Peñarol), Damián Suárez (Defensor Sporting), Juan Manuel Díaz (Liverpool) y Mauricio Prieto (River Plate).

VOLANTES: Mathías Cardaccio (Nacional), Marcel Román (Danubio), Diego Arismendi (Nacional), Gerardo Vonder Putten (Danubio), Bruno Montelongo (River Plate) y Enzo Ruiz (Peñarol).

DELANTEROS: Juan Surraco (Udinese de Italia), Edison Cavani (Palermo de Italia), Luis Suárez (Groningen de Holanda), Tabaré Viudez (Defensor Sporting), Emiliano Alfaro (Liverpool) y Elías Ricardo Figueroa (Liverpool).
Polen:
quote:
Bramkarze: Bartosz Białkowski (Southampton FC, Anglia), Wojciech Szczęsny (Arsenal FC, Anglia), Przemysław Tytoń (Górnik Łęczna).

Obrońcy: Maciej Dąbrowski (Victoria Koronowo), Jarosław Fojut (Bolton Wanderers FC, Anglia), Krzysztof Król (Real Madrid CF, Hiszpania), Artur Marciniak (GKS Bełchatów), Adrian Marek (Zagłębie Sosnowiec), Damian Rączka (VfL Borussia Mönchengladbach 1900, Niemcy), Ben Starosta (Sheffield United FC), Krzysztof Strugarek (ŁKS Łomża), Jakub Szałek (KP Police).

Pomocnicy: Tomasz Cywka (Wigan Athletic FC, Anglia), Adam Danch (Górnik Zabrze), Jakub Feter (UKS/SMS Bałucz), Grzegorz Krychowiak (FC Girondins de Bordeaux, Francja), Mariusz Sacha (Podbeskidzie Bielsko-Biała).

Napastnicy: Paweł Adamiec (Zdrój Ciechocinek), Dawid Janczyk (Legia Warszawa), Łukasz Janoszka (Ruch Chorzów), Patryk Małecki (Wisła Kraków).
Zaterdag begint het; met 55.800 toeschouwers bij openingswedstrijd Polen-Brasilien is het uitverkocht in Montreal

Hoop dat deze jongen gaat schitteren
pi_50943800
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50943867
Angel di Maria
Jo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 juni 2007 @ 17:31:04 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50943899
ik hoop dat de scheidsrechters niet zo snel naar een borstzak of broekzak grijpen.
pi_50944064
tvp
pi_50948818
quote:
In dat filmpje mist hij meer dan ie scoort
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_50948899
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
Angel di Maria
Jo
Goede speler. Ik ben benieuwd wie er buiten de boot valt op het middenveld
pi_50948958
8 spelers al in het buitenland bij Polen. Echt veel
pi_50949202
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 spelers al in het buitenland bij Polen. Echt veel
Veel Duitsland zeker?
pi_50949270
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In dat filmpje mist hij meer dan ie scoort
De doelpunten heeft ie voor dit toernooitje bewaard..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50949642
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Veel Duitsland zeker?
Engeland vooral en Duitsland en Frankrijk.

Lijstje staat overigens iets hoger
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:42:56 #74
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50949861
Zo'n toernooi zouden ze eens in Nederland moeten organiseren.
pi_50955076
Zoals ook al gezegd in het andere topic... het verbaasd me dat Oostenrijk en Schotland uit Europa erbij zijn... niet bepaald toplanden normaliter...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_50955441
Ben benieuwd hoe goed die Pato echt is. Heb nu vooral over hem gelezen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50957290
Heel erg goed
pi_50957306
Maar hij zat niet in je lijstje van een paar posts hierboven
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50957382
Dat waren Argie´s
pi_50957387
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:25 schreef mcyodogg het volgende:
Maar hij zat niet in je lijstje van een paar posts hierboven
Omdat DAM alleen maar argentijnen opnoemde
pi_50957430
Maar Pato is wel heel erg goed, beter dan Kun en Zarate
pi_50957476
Waarom zit Kerlon niet bij Brazilie?
Tegenvallend seizoen bij Cruzeiro gehad?
pi_50957493
Omdat ie op de bank zit en eigenlijk er weinig van kan
pi_50957507
Hij moet 5 miljoen euro kosten volgens zijn zaakwaarnemer. Clown
pi_50957511
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ie op de bank zit en eigenlijk er weinig van kan
Behalve een bal op zijn hoofd stil leggen en dan neergetrapt worden.
pi_50957560
Ik heb zijn CV nog ergens volgens mij
pi_50957575
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vargas is een goede speler. Een club met lef koopt hem van Boca
Hij heeft afgelopen seizoen toch bij Internacional gespeeld?
Moet dat niet in het topic van de Copa?
pi_50957647
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Grulez het volgende:
Zo'n toernooi zouden ze eens in Nederland moeten organiseren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50957650
Huurbasis, was wel de verkeerde topic
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:23:39 #90
159022 AminBen
El Maestro
pi_50962438
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ook al gezegd in het andere topic... het verbaasd me dat Oostenrijk en Schotland uit Europa erbij zijn... niet bepaald toplanden normaliter...
Komt door het EK-19 dat vorig jaar werd gehouden in Polen. Nederland kwalificeerde zich niet(in een kwalificatiegroep met Duitsland, Wit-Rusland & Griekenland laatste ). Van de 8 landen die zich wel plaatsten mochten er 6 naar het WK, Belgie en Turkije vielen toen buiten de boot.

Voor het op 1 na belangrijkste voetbaltoernooi van de FIFA hadden ze wel een nieuwe kwalifcatieronde mogen doen. Grotere kans dat je dan de sterkere landen erbij hebt.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:48:04 #91
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_50964836
Suarez en Haber
Uruguay en Canada

Suarez gaat schitteren. Moet je maar eens opletten. En Haber is een talentvolle verdediger. Hij heeft in ieder geval de lengte
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2007 @ 12:27:29 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50996717
programma vandaag
20:15 Poland - Brazil (World Cup 2007 - U20 - Canada)
22:30 North Korea - Panama (World Cup 2007 - U20 - Canada)
22:30 South Korea - USA (World Cup 2007 - U20 - Canada)
1:15 Argentina - Czech Republic (World Cup 2007 - U20 - Canada)

Dit zijn NL tijden.
pi_50996781
Lekker samen met de Copa dus.

Ik kan beide wsl helaas niet zien
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:44:24 #94
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_50997240
www.myp2p.eu

Daar kan je live wedstrijden zien! Je hebt wel een progamma nodig (zoals bijvoorbeeld Soapcast of dergelijk)
pi_51008697
Volgens mij zijn alle wedstrijden live te volgen via de fifa website:

http://www.fifa.com/u20worldcup/livecoverage.html

Eurosport2 zendt de wedstrijden ook live uit trouwens.

[ Bericht 15% gewijzigd door venomsnake op 30-06-2007 20:19:54 ]
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:38:59 #96
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51008830
Hoe dan ook beelden genoeg

Over een kwartiertje begint Polen - Brazilie. Hopelijk lukt het via de streams van Venom (op de FIFA Site)

[ Bericht 50% gewijzigd door Garudo op 30-06-2007 19:56:39 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2007 @ 20:21:06 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51010373
opstellingen
quote:
POLEN
1 BIALKOWSKI Bartosz (GK)
2 STAROSTA Ben
3 FOJUT Jaroslaw
4 KROL Krzysztof
5 STRUGAREK Krysztof
6 DANCH Adam
8 MARCINIAK Artur (C)
9 MALECKI Patryk
11 JANCZYK Dawid
16 KRYCHOWIAK Grzegorz
20 CYWKA Tomasz

Brazilië
(GK) CASSIO 1
EDUARDO 2
LUIZAO 3
DAVID MARINHO 4
ROBERTO 5
JO 9
RENATO AUGUSTO 10
ALEXANDRE PATO 11
CARLAO 16
(C) JI PARANA 17
LEANDRO LIMA 20
Scheidsrechter is Howard Webb
pi_51010505
Als je nu op nummer 11 let kan je over een paar jaar zeggen dat je Pato al herkende op het jeugd WK
pi_51010518
Wedstrijd is begonnen. ik kijk hem op eurosport2.
Maar de stream doet het ook op de FIFA site..
pi_51010538
Op kunstgras zie ik, zal in de meeste stadions daar wel zijn.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')