quote:Programma vandaag
23:15 Japan - Scotland (World Cup 2007 - U20 - Canada)
23:15 Jordan - Zambia (World Cup 2007 - U20 - Canada)
1:45 Canada - Chile (World Cup 2007 - U20 - Canada)
2:00 Spain - Uruguay (World Cup 2007 - U20 - Canada)
2:00 Nigeria - Costa Rica (World Cup 2007 - U20 - Canada)
2:00 pas... Godver.quote:2:00 Spain - Uruguay (World Cup 2007 - U20 - Canada)
Ik blijf gewoon op. Doe meequote:
Zou het wel graag willen zien.quote:
* sjimz gaat kijken!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef WeebI het volgende:
Japan - Schotland op EuroSport op t punt van beginnen
hier ookquote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef WeebI het volgende:
Ik heb nu beide potjes op staan.
TV: JAP-SCO
Laptop: JOR-ZAM
Tot nu toe waren de wedstrijden van de mindere goden best de moeite waard.quote:
3 goals in 4 duels gisteren, dat valt wel mee dus. Brazilië en Argentinië kwamen beiden niet tot scoren.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat die verdedigingen er beide niets van bakken?
Ik lig nu Japan te kijken trouwens, die spelen behoorlijk.
Dat dusquote:
Nou mijn opmerking was vooral bedoeld: waarom is Nederland hier niet bij, ze moeten toch wel het gros van deze landen over de knie kunnen leggen?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
3 goals in 4 duels gisteren, dat valt wel mee dus. Brazilië en Argentinië kwamen beiden niet tot scoren.
Combinatiespel van sommige landen is soms echt briljant
Veel plezier in bed, jijquote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik trek het niet meer
Veel kijkplezier nog
Ah, ik dacht al.quote:
Jawel, een nederlandse jap van 1.94 is toch geweldig!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:22 schreef WeebI het volgende:
Damn sjimz je hoeft niet ineens helemaal fan van die knul te worden
De coach van USA is Nederlands. Da's nog Oranjerder dan deze Japquote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, een nederlandse jap van 1.94 is toch geweldig!
TOch nog een tintje oranje in dit kampioenschap!![]()
Niet retegaaf, imo wel beter dan Jap - Scoquote:Op maandag 2 juli 2007 00:27 schreef Fides het volgende:
Hoezeer de topper Jordanie - Zambia me ook trok, ik schakel toch naar Schotland - Japan denk ik. Tenzij iemand me nu verteld dat JOR-ZAM retegaaf/spannend/etc. is.
Zou kunnen, want deze rechtsback speelt ook erg sterkquote:Op maandag 2 juli 2007 00:35 schreef Fides het volgende:
Weet iemand of dit hetzelfde Japanse team is al dat deelnam aan het Toulon Tournooi? Daar zat wel een fijne rechtsback in namelijk. Ah, nah, ik zoek t wel ff op.
Ja t klopt denk ik wel. De nummer 2 van het TT en dit WK-20 zijn hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zou kunnen, want deze rechtsback speelt ook erg sterk
K. Ik weet niet of ik zo'n voetballiefhebber ben dat ik <20 van kleine voetballanden wil zien, maar het niveau valt dus wel mee? Altijd leuk tijdsverdrijf natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef pekel het volgende:
Neuh, best wel leuk om te zien. Voor voetballiefhebbers wel iig.
Af en toe lopen er wel spelertjes rond die over een paar jaar echte naamsbekendheid krijgen. En een Zambia, Jordanie of Canada voor de verandering een keer aan het werk zien is weer eens wat anders.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef Zyggie het volgende:
[..]
K. Ik weet niet of ik zo'n voetballiefhebber ben dat ik <20 van kleine voetballanden wil zien, maar het niveau valt dus wel mee? Altijd leuk tijdsverdrijf natuurlijk.
Ik had de stream nog niet eens aanstaan..quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef pekel het volgende:
Gelukkig sleept de openingsceremonie me er doorheen...
Dat lukt dus niet. Ik vraag of het op tv komt. Ze zeiden op Eurosport 2quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef pekel het volgende:
Je kunt ook gewoon via i'net kijken..
Leuk trouwens, die skyline van Toronto op de achtergrond..
Volgens de website van Eurospsort wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet. Ik vraag of het op tv komt. Ze zeiden op Eurosport 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |