De coach van USA is Nederlands. Da's nog Oranjerder dan deze Japquote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, een nederlandse jap van 1.94 is toch geweldig!
TOch nog een tintje oranje in dit kampioenschap!![]()
Niet retegaaf, imo wel beter dan Jap - Scoquote:Op maandag 2 juli 2007 00:27 schreef Fides het volgende:
Hoezeer de topper Jordanie - Zambia me ook trok, ik schakel toch naar Schotland - Japan denk ik. Tenzij iemand me nu verteld dat JOR-ZAM retegaaf/spannend/etc. is.
Zou kunnen, want deze rechtsback speelt ook erg sterkquote:Op maandag 2 juli 2007 00:35 schreef Fides het volgende:
Weet iemand of dit hetzelfde Japanse team is al dat deelnam aan het Toulon Tournooi? Daar zat wel een fijne rechtsback in namelijk. Ah, nah, ik zoek t wel ff op.
Ja t klopt denk ik wel. De nummer 2 van het TT en dit WK-20 zijn hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zou kunnen, want deze rechtsback speelt ook erg sterk
K. Ik weet niet of ik zo'n voetballiefhebber ben dat ik <20 van kleine voetballanden wil zien, maar het niveau valt dus wel mee? Altijd leuk tijdsverdrijf natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef pekel het volgende:
Neuh, best wel leuk om te zien. Voor voetballiefhebbers wel iig.
Af en toe lopen er wel spelertjes rond die over een paar jaar echte naamsbekendheid krijgen. En een Zambia, Jordanie of Canada voor de verandering een keer aan het werk zien is weer eens wat anders.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef Zyggie het volgende:
[..]
K. Ik weet niet of ik zo'n voetballiefhebber ben dat ik <20 van kleine voetballanden wil zien, maar het niveau valt dus wel mee? Altijd leuk tijdsverdrijf natuurlijk.
Ik had de stream nog niet eens aanstaan..quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef pekel het volgende:
Gelukkig sleept de openingsceremonie me er doorheen...
Dat lukt dus niet. Ik vraag of het op tv komt. Ze zeiden op Eurosport 2quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef pekel het volgende:
Je kunt ook gewoon via i'net kijken..
Leuk trouwens, die skyline van Toronto op de achtergrond..
Volgens de website van Eurospsort wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet. Ik vraag of het op tv komt. Ze zeiden op Eurosport 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |