Zolang je jezelf gewoon normaal weet te gedragen dan zal er toch niet zoveel aan de hand zijn?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kom er in eerste instantie niet om te rellen of te trollen. Maar als mij maar vaak genoeg de mond gesnoerd wordt om totaal arbitraire redenen, of gewoon omdat men de discussie niet kan winnen, dan kan ik nog weleens narrig worden ja. Vind je dat gek?
Definieer normaal. ip-nr's rondstrooien als discussie-techniek en mensen voor aso en nazi uitmaken is normaal?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je jezelf gewoon normaal weet te gedragen dan zal er toch niet zoveel aan de hand zijn?
Oh man, dat weet ik nog als de dag van gisteren. Die gekapseisde rode veerboot met al die mensen er nog in. En heel de wereld die uitrukte om te komen helpen. Dat was èrgquote:Op zondag 4 maart 2007 15:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C75E3EF22E40D1.html
weet nog dat er van die grote of zware helikopters boven de stad vlogen, wrs. uit Woensdrecht of Antwerpen die kwamen helpen
Daar vergis je je dus heel erg in. Maar dat geeft niet, dat kun jij ook niet weten.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je jezelf gewoon normaal weet te gedragen dan zal er toch niet zoveel aan de hand zijn?
Nee dat is niet normaal. Maar doe jij dat daar dan? En zo nee waar heb je dan wel last van qua censuur o.i.d.?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Definieer normaal. ip-nr's rondstrooien als discussie-techniek en mensen voor aso en nazi uitmaken is normaal?
okay...
Klopt ik kom er niet regelmatig.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus heel erg in. Maar dat geeft niet, dat kun jij ook niet weten.
Vandaar jouw vraagje.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt ik kom er niet regelmatig.
Maar jou en je discussietechniek kennende gok ik dat je ook wel een en ander uitlokt.
Als je dat al uitlokken noemtquote:
Bovenstaande reaktie alleen al is al uitlokking te noemen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je dat al uitlokken noemt.
Maar daar is het FB topic toch voor? Een hoop gehuil met jullie groepje en SCH.
Nee, dat is niet normaal, maar dat overkomt je dus wel. Het is eigenlijk een heel simpel mechanisme en het werkt altijd weer hetzelfde:quote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat is niet normaal. Maar doe jij dat daar dan? En zo nee waar heb je dan wel last van qua censuur o.i.d.?
imageshack doet het hier nietquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan sjun aan de overkant.
Raar, ik zie 'm nog. Ja jongen, ze willen het niet laten zien aan jou!quote:
Een kikker?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan sjun aan de overkant.
Wat is al die zooi die uit z'n muil komt???quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Raar, ik zie 'm nog. Ja jongen, ze willen het niet laten zien aan jou!![]()
![]()
Dat gebeurt hier ook niet. Daar steekt men elkaar voronamelijk veren in de reet omdat het daar nog eenvormiger is dan hier.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef du_ke het volgende:
Het moet toch ook meer over de inhoud gaan dan over het elkaar vliegen afvangen?
dan ben jij wel erg makkelijk uit te lokken blijkbaarquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bovenstaande reaktie alleen al is al uitlokking te noemen.![]()
Ergens is het ook wel weer leuk dat het zo gaat. Als het niet zo zou gaan zou de lol er ook snel af zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lemmeb, soms denk ik wel eens dat we dezelfde persoon zijn.![]()
Vis en Allah.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is al die zooi die uit z'n muil komt???
Absoluut waar, politiek is emotie.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer leuk dat het zo gaat. Als het niet zo zou gaan zou de lol er ook snel af zijn.
Heb je dat meegemaakt op het volkskrantblog. Doe eens een linkquote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, dat is niet normaal, maar dat overkomt je dus wel. Het is eigenlijk een heel simpel mechanisme en het werkt altijd weer hetzelfde:
-Lemmeb komt (onder een andere naam uiteraard) op zo'n forum/weblog en participeert in de discussie.
-Lemmeb heeft een iets andere mening dan de overige discussianten.
-"Ha leuk!" denken de overige discussianten dan, "dit is vast zo'n domme, ongeletterde neonazi, die lullen we er wel eventjes uit!".
-Dat laatste valt natuurlijk tegen, ik lul ze er puur op argumenten vierkant uit.
-Dat kan men uiteraard niet hebben, en men begint voorzichtig wat beledigingen te uiten.
-Lemmeb wordt een beetje narrig en geeft ook voorzichtig eens een steek onder water.
-Men raakt boos en gefrustreerd en men gaat Lemmeb zonder pardon uitschelden en zijn IP# posten.
-Lemmeb scheldt terug, want Lemmeb is geen homo.
-Lemmeb wordt geband door de één of andere bevooroordeelde partijdige forumadmin.
-Iedereen (behalve Lemmeb) is blij, want de vrede is wedergekeerd en men kan weer rustig verdergaan met elkaar bevestigen in het eigen zelfverklaarde gelijk. En zie je nu wel dat Lemmeb een neonazi is? Hij is immers geband, dus zal er wat mis met hem geweest zijn.
-Lemmeb maakt een kloon aan op een ander IP# en begint gewoon vrolijk weer opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |