Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:50 schreef Aoristus het volgende:
El sneetje
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:26 schreef Godslasteraar het volgende:
na ja, er valt een hoop aan te merken op Hitler, maar een pedo was hij bij mijn weten in ieder geval niet
Oh, ik dacht dat je er misschien wat interessants over gelezen had.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
burgerlijk mannetje die Adolf, zie ze dagelijks lopen in Clingedael met hun drollendraaiers
lente?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef Reya het volgende:
Ik probeer te internetten, maar een malicieuze kater verspert constant het zicht op het beeldscherm
Ik bedoel, waarom anders zoveel macht vergaren, dan om nog meer seks te hebben met nog jongere, frissere Mädel?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er misschien wat interessants over gelezen had.
Ik moet zeggen dat hij in die film Der Untergang ook bijzonder fatsoenlijk wordt neergezet. Als ik hem was geweest had ik al die lekkere jonge Duitse secretaresses van achteren genomen. Allemaal.
http://www.jenskleemann.d(...)ad/adolf_hitler.htmlquote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er misschien wat interessants over gelezen had.
quote:Ik moet zeggen dat hij in die film Der Untergang ook bijzonder fatsoenlijk wordt neergezet. Als ik hem was geweest had ik al die lekkere jonge Duitse secretaresses van achteren genomen. Allemaal.
Hmmm, ze heeft wel wat.quote:
quote:- Door ikke (vrijdag 16 september 2005 om 23:09)
die yolanthe van Kasbergen is zo lekker dat ik mun SPERMA wel met haar zou willen delen. en dan na een avondje NEUKEN lekker voor altijd bij haar blijven en dan een kind krijgen. ik wil haar beffen, likken, vingeren, van achteren pakken, dikke tieten masseren en nog veel meer. als mijn wensen zijn uitgekomen mag zij bij mij doen wat ze wil. ik wil trouwens ook met haar bondage en sm doen
groeten een Yolanthe van Kasbergen fan
Aldus "Roel's Weblog vanuit Maastricht"quote:
Paul Senior van American Choppersquote:Op zondag 4 maart 2007 11:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
von Hindenburg
en mensen maar denken dat de "blockhead" Amerikaans is![]()
Niet schlecht. Stukken beter dan die pic erboven in elk geval.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
[[url=http://img46.imagevenue.com/loc152/th_36656_20070302_hazell3_large_122_152lo.jpg]afbeelding][/URL]
Keeley![]()
.
Tevens verstand van politiek.
Bohler doet een beetje denken aan Eva Braun. Zo'n Alpentrutjequote:Op zondag 4 maart 2007 13:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet schlecht. Stukken beter dan die pic erboven in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |