voor alle fansquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Bloodhound Gang - The Bad Touch*
Té foute clip.
We hebben je laten lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen, bedank![]()
Ja ik ook. TV kijken ofzo.quote:
Jij klinkt gestresst.quote:
Eh nu ff niet, maar ik mag ws geen stagelopen en dat riekt toch wel een beetje naar stress.quote:
Het leven is kut, kut [herhaal 50x] en als het leven niet kut is, dan is het klooooooteeeee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eh nu ff niet, maar ik mag ws geen stagelopen en dat riekt toch wel een beetje naar stress.
Ik mis het woordje stressquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het leven is kut, kut [herhaal 50x] en als het leven niet kut is, dan is het klooooooteeeee.
quote:
Toevallig weer thuis laten liggen?quote:
Ligt in Hellevoet. 5 had ik al.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toevallig weer thuis laten liggen?.
Of wist je vijf niet.
Losertquote:
Ik was al niet zo´n fan van die dingen, maar dit verklaart inderdaad een hoop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks heeft EC altijd gastenen in plaats van rijstewafels gegeten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen, bedank![]()
Straks aflevering tien kijken van seizoen drie, en de nieuwste Prison Break .quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
en dat waren weer twee afleveringen van lost![]()
ik heb net 10 gekeken van seizoen 1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Straks aflevering tien kijken van seizoen drie, en de nieuwste Prison Break .
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef RayMania het volgende:
Hey Bjoro, alles kits?
ach op de zondag ochtend is het hier gezellig hoor met AZ, sien en ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]laatste afzakkertje...morgen weer vroeg dienst
althans....als de mascotte morgen wakker wordt, moet pappa eruit en mag moeders blijven liggen, zeg maar
ben bang dat 'mijn trio' zal bestaan uit Maud, pappa en Bumba (of de Teletubbies of weet ik wat er op de TV/Video/DVD is)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef borisz het volgende:
ach op de zondag ochtend is het hier gezellig hoor met AZ, sien en ik
He, dat ken ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
althans....als de mascotte morgen wakker wordt, moet pappa eruit en mag moeders blijven liggen, zeg maar
Dank heren stemmers, nu heb ik ook de mentale stemmers nodig om te winnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:57 schreef Againzender het volgende:
Niemand dit gespamd tot nu toe?
XFA User Tournament
donequote:Op zondag 4 maart 2007 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank heren stemmers, nu heb ik ook de mentale stemmers nodig om te winnen.
Help even mee om het af te maken.
Niet te veel en niet te weinigquote:Op zondag 4 maart 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je genoeg op of moest je het als Bob juist laten staan?
quote:
Klinkt als een goede zaterdagquote:Op zondag 4 maart 2007 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Niets bijzonders, een relaxte dag gehad met uitslapen, wat pokeren en tv kijken.
Weltrustenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Om nu nog welterusten te zeggen is een beetje laat, tot later vandaag maar!
Onze vrienden net de deur uitgezet.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:58 schreef Beschouw het volgende:
Nog wat te beleven hier? Mag van mijn vrouw weer naar de kroeg.
Dank jequote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ree, leuke grapjes, erg leuk gedaan die quiz
Heb je een biertje?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Olifantje van me, ik heb je gemist hier
Wat wil je drinken?
Moet ie naar Almelo lopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef Beschouw het volgende:
Zet hem buiten. Anders heb je morgen niks te vreten in huis.
Bijna? Glad zul je bedoelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps was je bijna vergeten
Jupilertje doen?
Sven Kramer
quote:
Hij wil gewoon om de drie weken een wereldrecord rijden, hij weet gewoon dat ie nog een minuut harder kan.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:36 schreef tong80 het volgende:
Je hoort dan dood over de finish te vallen.Nee 5 minuten later zit ie zijn rit te analiseren.
Bumba, daar is Kady helemaal gek van.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bang dat 'mijn trio' zal bestaan uit Maud, pappa en Bumba (of de Teletubbies of weet ik wat er op de TV/Video/DVD is)![]()
quote:
Denk het wel ja als je in 1 adem met Maradona genoemd wordtquote:Op zondag 4 maart 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
Napoli lanceerde gisteren de nieuwe officiele website, denk dat de heer Krol het intro wel kan waarderen: http://www.sscnapoli.it/
Er worden in de jaren 80 4 man genoemd, Krol, Maradona, Careca, Zola. Nou, daar sta je dan maar mooi tussen als boerenkoolvreterquote:Op zondag 4 maart 2007 08:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk het wel ja als je in 1 adem met Maradona genoemd wordt
en foto's/video'squote:
Ziet er best goed uit dat weer, hoewel het hier potdicht met mist zit nu. Graadje of 13 vanmiddag met wat zon, dat zie ik wel zittenquote:Op zondag 4 maart 2007 08:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga maar eens Glenn (Die heel stilletjes op z'n kamer aan het spelen is in de hoop dat niemand hoort dat hij stiekum uit z'n bed gekropen is) oppakken en meenemen onder de douche, die gaat zo een hele dag naar Oma, lekker met de hond mee het bos in etc.
Hier wordt het dus Kady dag en als het K weer wordt een mooie dag voor de belastingaangifte en het tekenen van diverse opties voor het afbouwen van de zolder in het nieuwe huis.
Fijne dag
straks een verslagquote:
Als ze geluk heeftquote:Op zondag 4 maart 2007 10:08 schreef Againzender het volgende:
Hoogzwangere overbuurvrouw vertrekt net met haar man en een weekendtas. Zal mij niets verbazen als er aan het eind van de dag een overbuurjongen of -meisje is
quote:Op zondag 4 maart 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
Napoli lanceerde gisteren de nieuwe officiele website, denk dat de heer Krol het intro wel kan waarderen: http://www.sscnapoli.it/
Inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
Close up... tja nog niet veel te zien
[afbeelding]
En mooie bos achtergrondquote:
Veel plezierquote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En mooie bos achtergrond
Maar goed ik ga weer naar m'n dinnetje
dat je maar hotels op Amsterdam mag zettenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En mooie bos achtergrond
Maar goed ik ga weer naar m'n dinnetje
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Aiquote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey Bos.
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=nieuws&id=146111 blijkt iemand te zijn die op mijn school zit, leuk.
Kort nachtje verder primaquote:
Nog maar iets meer dan 1 keer de klok rondquote:Op zondag 4 maart 2007 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Alweer tijdje aant werk, hoef maar tot 01.00 vannacht.
Hihi nee, ik wilde ze halen deze wk, maar was ziek. Had ie mazzel meequote:Op zondag 4 maart 2007 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk, dat zijn de betere berichten. Je was het ook vast vergeten
.
Heb je de teksten al onder de knie? Volgens SCH, Tong80, methodmich zijn ze ondoorgrondelijk...
Nee, hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niks te klagen.
De tegenvraag nog nodig?
Oe ik moest lachenquote:
de vrouw nog steeds ziek?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:39 schreef Againzender het volgende:
Zo, niet naar het stadion vandaag. Volgende keer beter hoop ik.
Dank je golferquote:
quote:
Dat was toch een van de makkelijkerequote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef VoreG het volgende:
Beverly Hills Cop..
GOUDquote:Op zondag 4 maart 2007 16:05 schreef tong80 het volgende:
Over een paar minuten Okken op de finale 800 meter.
en ook frozen flame las ikquote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef rubbereend het volgende:oi
mn rug voel ik ook ineens, vannacht toch iets te veel los gegaan
maarja wat wil je? Er werd briljant gedraaid
en voor Sandman; Oakenfold draaide Southern Sun
ja beetjequote:
dat gaat wel, heb nu last van mn rugquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het met je enkel, eendje?
ze hoeven zich iig niet meer druk te maken om de Europacupquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef clauwheee het volgende:
Oeps, echt? Dan moeten de Amsterdammers nog flink aan de bak de komende tijd.
Hij's fijnquote:
Dat wisten we toch al een jaar of 7 ofzoquote:
quote:
Joh.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al een jaar of 7 ofzo![]()
ik hoop het, maar heb het al vanaf donderdagavond en kan niet zeggen dat het beter wordt.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef VoreG het volgende:
Beverly Hills Cop..
Er stond in het AD een stuk over Derk Schut MMquote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Frans Struis. Mooie snor had ie toch altijd.
Heeft je vriendin je weer de deur uitgetrapt?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Azijn voor de liefhebbers (is ondertussen ook een vaste ploeg)
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je weer de deur uitgetrapt?![]()
Het was weer een kansloze bedoening .. daarnaast is AZ wel supereffectief met de kansen die ze krijgenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]sorry, maar dit keer bedoelde ik jou niet
Beetje bijgekomen? Terecht verloren?
Vanavond maar ff proberen te kijken...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het was weer een kansloze bedoening .. daarnaast is AZ wel supereffectief met de kansen die ze krijgen
Talpa bestaat dan ook niet meerquote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanavond maar ff proberen te kijken...
(ze hebben hier geen Talpa.......... )
Preciesquote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook waarom ze daar geen Talpa hebben![]()
jawel hoor, maar niet als tv zender.quote:
Ah, kijk aan. Over zijn terugkeer naar Elinkwijk zeker? Heb je toevallig nog een linkje?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er stond in het AD een stuk over Derk Schut MM
Inderdaad over zijn terugkeer naar Elinkwijk ... ik zag in zijn 'biografie' dat i'ie trouwens bij mijn voetbalclub (UVV) begonnen is ... ik zal eens even voor je kijken of ik een link kan vindenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, kijk aan. Over zijn terugkeer naar Elinkwijk zeker? Heb je toevallig nog een linkje?
Ik ben je allergrootste fanquote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of vind je mijn bijdrages zo belangrijk?
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook waarom ze daar geen Talpa hebben![]()
Kan het artikel niet direct vinden, maar de website van het AD werkt ook niet echt mee... in het artikel kwam het reizen inderdaad ook naar voren .... het reizen zal volgend seizoen 10 minuten in beslag nemen terwijl het nu veel meer isquote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Okee, ben wel benieuwd. Hij vond het reizen vooral erg lang. Tja.
Klopt, Utrecht - HIA is al wat langer en je hebt regelmatig te maken met files. Als het je nog lukt, hoor ik het nog wel. Zal zelf ook eens neuzen!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan het artikel niet direct vinden, maar de website van het AD werkt ook niet echt mee... in het artikel kwam het reizen inderdaad ook naar voren .... het reizen zal volgend seizoen 10 minuten in beslag nemen terwijl het nu veel meer is
lang niet alles uit AD sportwereld komt op de sitequote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan het artikel niet direct vinden, maar de website van het AD werkt ook niet echt mee... in het artikel kwam het reizen inderdaad ook naar voren .... het reizen zal volgend seizoen 10 minuten in beslag nemen terwijl het nu veel meer is
Eendquote:Op zondag 4 maart 2007 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lang niet alles uit AD sportwereld komt op de sitevooral de ahctergrond stukken staan er zelden op, helaas.
Volgens mij ben je verliefdquote:
die smsjes van vanmiddag gaven een andere indruk?quote:
hehe nee hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die smsjes van vanmiddag gaven een andere indruk?
Grappig één van mijn beste vriendinnen doet aan rugby in Tilburg. Heeft tien jaar lang een relatie gehad met een man. Sinds 2 jaar met een meisje. Leerde ze kennen in haar team. Een echte pot rugby dus.quote:
Dat is idd een pot rugbyquote:Op zondag 4 maart 2007 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig één van mijn beste vriendinnen doet aan rugby in Tilburg. Heeft tien jaar lang een relatie gehad met een man. Sinds 2 jaar met een meisje. Leerde ze kennen in haar team. Een echte pot rugby dus.
Ja idd, dan kan je beter gaan Fok!'en.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef Eilanden het volgende:
Sommige mensen hebben echt teveel vrije tijd: I shaved my head
Mijn zus doet aan rugby bij AAC in Amsterdam. Naar mijn weten is ze geen bewuste pot (in haar team zitten er volgens mij 3 ofzo)quote:
Ik heb vandaag nog tegen AAC gespeeld.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mijn zus doet aan rugby bij AAC in Amsterdam. Naar mijn weten is ze geen bewuste pot (in haar team zitten er volgens mij 3 ofzo)Ze had ook bij het Nederlands team gekund, maar daar had ze geen zin in/ tijd voor. Ik ben een paar keer gaan kijken, maar er zitten soms wel een paar leuke vrouwen tussen (destijds vooral bij de tegenpartij).
Een klein groepje fans wilde, ondanks oproepen van FCU en de SV, naar Sedan (oude club DiTo) - PSG gaan. De Franse politie arresteerde de fans toen ze het gedeelte van het stadion betraden dat bestemd was voor de PSG-fansquote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef SCH het volgende:
Wat was dat nou met Utrechsupporters die rellen hebben veroorzaakt in Frankrijk?
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef borisz het volgende:
Rugby is een leuke sport om te kijken, bijvoorbeeld de six nations cup op de BBC.![]()
tijdens gym deden we wel is rugby. Voor zover je dat Rugby kan noemenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
, maar om te spelen is het ook geweldig hoor!
Lijkt me niet verstandig voor m'n bottenstelselquote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
, maar om te spelen is het ook geweldig hoor!
Dit had helemaal niets met eerbetoon te maken....quote:
Ach.. je breekt wel eens wat...maar thats part of the game.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor m'n bottenstelsel![]()
AF en rugby zijn niet met elkaar te vergelijken.. ook niet qua fysiek contact.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
Je hoort van die verhalen van American Footballspelers die nadat ze gestopt zijn flink last krijgen van hun lichaam. AF levert toch wat minder op dan NBA of NHL. Voor rugby telt dat ook denk ik
Dinnetje heeft me inderdaad wel op een dieet gezetquote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg we blijven niet aan de gang he![]()
Rijstwafeltje?
leve het Bierteam!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Ok, m'n pottenstandpunt trek ik in![]()
[afbeelding]
De gemiddelde carriere van een American football speler is 3 jaarquote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
Je hoort van die verhalen van American Footballspelers die nadat ze gestopt zijn flink last krijgen van hun lichaam. AF levert toch wat minder op dan NBA of NHL. Voor rugby telt dat ook denk ik
Maar die is niet klein!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
2e van rechtsonder. Die heeft geen haar meer namelijk.
Die ene die als een josti kijkt?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
Een kleine kale lelijke jongen!
Die ene bukt anders kon je niet bij zijn schoudersquote:
Kloptquote:Op zondag 4 maart 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ene bukt anders kon je niet bij zijn schouders
Mooi toch ?quote:
Wat dat betreft ben ik wel een mini in ons teamquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi toch ?
Ik ben gelijk fan.
Ik weet nu al hoe dat gaat in dat team.
Kom niet aan onze SjimszDan krijg je met mij te doen.
Idd. Bij 'Calimero' is dat een heel ander verhaalquote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van Marion.Niet echt mooi, maar sympathieke uitstraling toch ?
Welke Marion ?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van Marion.Niet echt mooi, maar sympathieke uitstraling toch ?
http://www.rugbyclubtilburg.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=87quote:
Ze is zo normaal gebleven, geen uitgesproken persoon volgens mij.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd. Bij 'Calimero' is dat een heel ander verhaal
Niet Monique of Anitaquote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Nou geef mij Esther of Thirza maar
Nee niet voor jouquote:Op zondag 4 maart 2007 18:52 schreef SCH het volgende:
Heb je zijn nummer voor mij sjimzz?
Man je neef is nu op Ned-1 aan het verliezenquote:
ik zie vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man je neef is nu op Ned-1 aan het verliezen
Het is ook een valse tussenstandquote:Op zondag 4 maart 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
gvd spoiler! ! Ik kijk express niet in het PL topic![]()
waarom niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:14 schreef borisz het volgende:
had gekund, ik open niet de volgende hools
Whehe, geniaalquote:Op zondag 4 maart 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
gvd spoiler! ! Ik kijk express niet in het PL topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |