http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef robinotc het volgende:
iemand nog een linkje voor de streams incl. foksite?
Hardnekkige teenschimmel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:42 schreef Clank het volgende:
Brian gaat aanvragen of hij zich kan laten testen tegelijkertijd als hij voor zijn voeten moet gaan (??)
FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef robinotc het volgende:
Apart betekent bij mij lelijk....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over Natasia`s kapsel: Het is niet lelijk ofzo, het is uhhhh apart.
Natasia: Ik vind het ook wel apart.
Die doet mee aan een paaldanscontest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef StephanL het volgende:
Waar is sylvia?
Wie bedoel je ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef a_leeuwtje het volgende:
die lul zat net echt de cossen te lezen
Je bedoelt deze? http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef robinotc het volgende:
Nope ze hebben GROOT gelijk!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat zijn Huub en Eric walgelijk.
Ze doen net of die big diët opmerking niet over Jaap ging.
Jaap blijft rustig.
Huub en Eric zijn walgelijk bezig.![]()
Jij bent zelf walgelijk. Was jij niet die zelfde walgelijke clown die fan was van die zwangere hoer uit BB?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat zijn Huub en Eric walgelijk.
Ze doen net of die big diët opmerking niet over Jaap ging.
Jaap blijft rustig.
Huub en Eric zijn walgelijk bezig.![]()
Goed? Kon bijna niet slechter.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap reageert goed op Huubs uitlokkingen.
Hij blijft rustig, en probeert zich te verdedigen.quote:
Ik heb Huub niet heilig verklaard, maar ik heb hem wel hoog zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap reageert goed op Huubs uitlokkingen.
Huub is werkelijk walgelijk aan het uitlokken.![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:50 schreef StephanL het volgende:
Damm even niet opletten en amanda en Huub zijn wer close zie ik.
Ik denk meer de weblog van Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef a_leeuwtje het volgende:
die lul zat net echt de cossen te lezen
Hij is nu wel echt over Nena heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Suikeroom het volgende:
Brian heeft in elk gesprek dat hij aanknoopt het binnen 4 zinnen over Huub![]()
![]()
JAAAAAAAAAAA... thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt deze? http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/
Hij valt achterbaks aan, sorry hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij valt direct en niet achterbaks aan.
Nee, ik vind van niet hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hij valt achterbaks aan, sorry hoor...
Weerloze salamanders aan het vangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
wat is Huub aan het doen ?
Ja ja.. die methode gebruikten ze vroeger ook "voor het zingen de kerk uit". Je zult alle kinderen moeten voeden die uit die methode geboren zijn......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat die meid niet zwanger kan zijn geraakt ....... Hij is dus gewoon weer een keer niet klaar gekomen ! Maar zegt het niet tegen Amanda.
Even later, onder de douche, ging het nog een best tijdje door.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie dat amanda en Huub heftig maar elkaar zaten te zoenen in de jacuzzi, op youtube.
Stijl? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet hoor.
Hij doet het alleen goed en hard. Das een stijl, maar zeker niet achterbaks.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even later, onder de douche, ging het nog een best tijdje door.
En als je niet klaarkomt kan het meisje niet zwanger worden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat die meid niet zwanger kan zijn geraakt ....... Hij is dus gewoon weer een keer niet klaar gekomen ! Maar zegt het niet tegen Amanda.
Ik zou het woordenboek er even bijpakken ... er zijn namelijk meerdere betekenissen van "stijl".quote:
Hij zou net als ik liever Peter6000's afmeppen, maar die zitten achter hun pctje weggedokenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weerloze salamanders aan het vangen.
maak je niet druk , 5 tellen luisteren en je bent weer genezenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou typen, maar ik schakel over op een stream met Brian, omdat het een prettigere stream is dan die andere.
Dikke vette griekse druiper zit er wel in hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je niet klaarkomt kan het meisje niet zwanger worden?![]()
![]()
Maar dat weet Brian niet. Hij is er van overtuigd dat ze niet zwanger kan zijn. ( ik schreef er toch niet bij, dat ik het met Brian eens ben.)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja ja.. die methode gebruikten ze vroeger ook "voor het zingen de kerk uit". Je zult alle kinderen moeten voeden die uit die methode geboren zijn......
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Laten ze natasja nou voor jan-lul verhaaltjes lezen ?![]()
![]()
Leuk hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef StefanPeeters het volgende:
![]()
Op het gebied van de inteligentie begrijpen zij elkaar tenminste feilloos. Vullen elkaar haarfijn aan. Waarom gaat de inteligente Jaap erin met boter en suiker? Is hij toch te beperkt dan? Het kan zijn dat jij het ook niet ziet aankomen, maar Jaap........ heeft meer dan voldoende keer duidelijk gezegd dat hij Huub eruit wil hebben. Tja, dan vraag je erom en heb ik totaaaaaaal geen medelijden. Eerlijk en fair spelen had ook gekund! Heeft hij NIET gedaan dus jammer!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zakt echt in mijn waardering nu.
Veilig meepesten met Huub.
Volgens Brian .......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft op één of andere manier een cam-verbinding met huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef StefanPeeters het volgende:
![]()
Laten we het hopen. Ik denk trouwens dat Amanda stiekem een beetje verliefd is op Huub, maar ze drukt het nog steeds weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als brainless zo doorlult wordt het defeinitief HESA.
Ik trek mijn woorden voorlopig terug.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als brainless zo doorlult wordt het defeinitief HESA.
Ben blij......eh bang dat MeesterMax vandaag alleen te horenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft op één of andere manier een cam-verbinding met huis.
Dus die kunnen alsnog meester Max horen.
dit is Brians specialiteit ben ik bang.......net zo lang lullen totdat ze weer denkt dat hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden voorlopig terug.
Door die gestoorde dikzak is er een kans dat Huub eruit vliegt komende donderdag. Dus als ik Huub was, was het ook oorlog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:00 schreef Lieve het volgende:
[..]
Op het gebied van de inteligentie begrijpen zij elkaar tenminste feilloos. Vullen elkaar haarfijn aan. Waarom gaat de inteligente Jaap erin met boter en suiker? Is hij toch te beperkt dan? Het kan zijn dat jij het ook niet ziet aankomen, maar Jaap........ heeft meer dan voldoende keer duidelijk gezegd dat hij Huub eruit wil hebben. Tja, dan vraag je erom en heb ik totaaaaaaal geen medelijden. Eerlijk en fair spelen had ook gekund! Heeft hij NIET gedaan dus jammer!
Hij heeft zich niet voor niets bij de strontvliegen van dat huis aangesloten. Zoemzoemzoem en zieligzieligzieligquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef Kinga het volgende:
Jaap stalkt Huub echt he!!!!! Loopt als een hondje achter hem aan de hele dag.
Dat bedoel ik ... het is echt een zwakke plek waar je op aangepakt kan worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:02 schreef Lieve het volgende:
Ik ben dat eindeloze gezeik van Jaap over eten of niet eten en wat eten meer dan spuugzat! het is nog erger dan brainless over nena. Dit gaat over het winnen van een miljoen en niet over hoe val ik af als een meloen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die gestoorde dikzak is er een kans dat Huub eruit vliegt komende donderdag. Dus als ik Huub was, was het ook oorlog.
Ja voor vanavond heeft ie weer gescoredquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
[..]
dit is Brians specialiteit ben ik bang.......net zo lang lullen totdat ze weer denkt dat hij gelijk heeft.
[..]
Door die gestoorde dikzak is er een kans dat Huub eruit vliegt komende donderdag. Dus als ik Huub was, was het ook oorlog.
[..]
Ik krijg ook gewoon zin om me een vrachtwagen vol voedsel dwars door dat hek te rijden en jaap dan te verpletteren onder 1000den kilo's fout voedsel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:02 schreef Lieve het volgende:
Ik ben dat eindeloze gezeik van Jaap over eten of niet eten en wat eten meer dan spuugzat! het is nog erger dan brainless over nena. Dit gaat over het winnen van een miljoen en niet over hoe val ik af als een meloen?
Die avond dat ze tegen hem zei dat ze van hem walgde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb een deja vu. Ik hoop dat Aman ook zo gaat zuigen zoals Nena toen deed maar dat doet ze vast niet. Bummer!
Hoe zet je bij die http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/ het geluid per stream aan/uit harder/zachter ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef robinotc het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA... thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxx![]()
![]()
Die geslachtsziekte zal zijn gevalletje vanzelf bewerkstelligenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
Brian probeert zijn ding te verwerken ??
Een geslachtsziekte zal zijn ding vanzellef (weg) verwerken..![]()
Misschien komt er de volgende keer dan wel iets wits uit!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die geslachtsziekte zal zijn gevalletje vanzelf bewerkstelligen
zullen we brian maar even een goed voorlichtings boek opsturenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Rechtsklikken op de stream die harder/zachter moet en dan aanpassen bij volume.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:06 schreef demins het volgende:
Hoe zet je bij die http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/ het geluid per stream aan/uit harder/zachter ???![]()
Langs de Lijn, bedoel je?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef the_undertaker het volgende:
Die Brian heeft het echt niet op een rijtje.. hij lult nog slapper dan die ouwelullen opinieprogramma's op radio 1 zondag 's middags![]()
![]()
dit boek heb ik hier nog liggen!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zullen we brian maar even een goed voorlichtings boek opsturenzoals
[afbeelding]
Ik heb een tijdje terug een envelop naar Brainless en Amoebe gestuurd met de nodige papieren over Safe Sex, Soa, Aids en condooms.. deze is nooit aan de bewoners gegeven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zullen we brian maar even een goed voorlichtings boek opsturenzoals
[afbeelding]
Hij verzint van alles om Amanda weer aan zijn pik te kunnen rijgen, de smeerlap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu was Brian ook opeens zwáár onder de invloed van alcohol??
Terwijl hij het met de helft ook wel zou kunnen om haar weer in bed te krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij verzint van alles om Amanda weer aan zijn pik te kunnen rijgen, de smeerlap.![]()
Ja dat zei ik ook hier thuis. Bij elke versie dat hij het vertelt is hij meer dronken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu was Brian ook opeens zwáár onder de invloed van alcohol??
Hij beseft heel goed tegen hij het heeft.... Een beetje stabiele dame zou hier ECHT niet intuinenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij verzint van alles om Amanda weer aan zijn pik te kunnen rijgen, de smeerlap.![]()
Onder het motto: wat ik ook voor antwoord geef, het gaat toch verkeerd vallen. Je moet niet alle details willen weten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wil weten op welk moment Brian de dekens wegtrok "Was dat nadat je met haar geneukt had". Brian weet het in eerste instantie en vervolgens gaat hij er met een grote boog omheen kletsen.
Ik schat haar laag in, maar als ze dat doet dan is ze nog veel lager dan laag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
Een lang gesprek tussen Amanda en Brian en ik verwacht dat ze vanavond weer naast hem belandt.
quote:
Zij zal niet zo heel veel voelen. Het went weet je. Zij begrijpt niemand.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik begrijp geen enkele zin van die LUL... Hoe moet Amanda dat dan voelen ?
Scan, met deze caps kun je een COS vullen.quote:
Dat bewees het dekbed-wegtrek-incident wel, vijf minuten nadat hij de griekse geneukt had.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Amanda heeft dus geen mensenkennis......Brian is helemaaaaaaal niet jaloers.......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaap is echt een geschenk voor de bandbreedte !
Door mpeg-encoding (alleen de veranderingen in een beeld worden doorgestuurd)
hoeven ze alleen 2x per minuut zijn ogen te laten knipperen![]()
Brian: Zoal Byonce het al zegt ??? WTFquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij zal niet zo heel veel voelen. Het went weet je. Zij begrijpt niemand.
Ik hoop zo dat haar familie en vrienden haar een brief sturen, waarin staat hoe brainles haar heeft genoemd zoals slet, hoer en weet ik veel allemaal. Maar ja als ze allemaal hetzelfde iq hebben als haar hoeven we daar niet op te rekenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat bewees het dekbed-wegtrek-incident wel, vijf minuten nadat hij de griekse geneukt had.
Ja, trek gelijk al zijn privileges in ..... geen Carlos ... geen loopband en absoluut geen light-producten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat de redactie effe Japiejo op het matje roept.
Er moet wel tv worden gemaakt.
waarom luisteren we nog???? Zijn we soms verslaafd!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niemand kan weten, je zegt van jezejf dit-en-dit-en-dat, ik praat er niet over omdat dat suggestief is, snab je? aldus Brian
God, wat een zevenzeikerd !
Ze moeten elkaar wel blijven begrijpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:23 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een hilarisch gesprek tussen Amandel en Para brodda... zelfs als ik teveel gezopen heb lul ik nog niet ZO DOM
Sterker nog... Hij heeft tegen Natasia gezegt.. Nadat ze ff een pauze zouden inlasten (relatie), dat Brian er niks meer mee wilde maar ja sex dat kan nog wel... Echt wat een smerige ondergrondse zakquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat haar familie en vrienden haar een brief sturen, waarin staat hoe brainles haar heeft genoemd zoals slet, hoer en weet ik veel allemaal. Maar ja als ze allemaal hetzelfde iq hebben als haar hoeven we daar niet op te rekenen.
Waar ik niet op door wil gaan.... Wat dan brainless. Dat je in haar ook niet bent klaargekomen.? Oooo, dan is het niet zo erg, zand erover.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk begint zijn zin met : waar ik ook niet op wil doorgaan.......en dan een heel verhaal.![]()
Zijn ze wel selectief met doorsturen, want 'Hoe vang ik een rat' kregen Syl en Huub dus wel. En dat was ook niet onschuldig bedoeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug een envelop naar Brainless en Amoebe gestuurd met de nodige papieren over Safe Sex, Soa, Aids en condooms.. deze is nooit aan de bewoners gegeven.
Ik zou dus niet het risico lopen om een boek te kopen en op te sturen....
please laat het filmpje zien aan amanda pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge.. Brian gaat nu beweren dat hij niet agressief en kwaad was toen hij de dekens van Amanda aftrok!
Dat krijg je als je een kind van God bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef heracles het volgende:
Heilige Brian.
mwah ....... én erg vaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef Desii het volgende:
pffff.. wat is tie langdradig of wat
Je moet toch wat als zelfs Amanda het niet pikt dat ie met anderen neukt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef Tomsky het volgende:
Ik heb echt de indruk dat Brian bij elke EUEUEUHHHH een leugen aan het verzinnen is...
Ach dat zei ik vannacht al. Maar daar trekken ze zich toch niks van aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef kissa het volgende:
Over salamanders!
"Een tijdlang werden ze met uitsterven bedreigd. Daarom zijn er in Nederland alle soorten wettelijk beschermd. Dat wil zeggen dat je ze niet mag doden, vangen, vervoeren en verstoren"
Bron: http://home.planet.nl/~weijd297/
Is hier IEMAND die het begrijpt ? Melden graag. Ben met een onderzoek bezig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:31 schreef Vanderlei het volgende:
Ik kijk nooit zo naar streams..maar de uitzendingen op tv doen die randdebiel geen recht aan, hij is nog 10x zo gestoord als ik gedacht had! Hij kan recht door naar het pieter baan centrum hierna!
Is ie goed of niet!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:31 schreef Mereltje het volgende:
Brian: Laten we niet over deze kleine dingen gaan ruzieen..
ik heb hierboven geprobeerd een samenvatting te maken, maar het mondt uit in een sketch die niet ou misstaan bij debiteuren/crediteuren. Hoe kan iemand zo onnavolgbaar praten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hier IEMAND die het begrijpt ? Melden graag. Ben met een onderzoek bezig.![]()
Net zoals Jaap Huub in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heb Natas al een paar keer langs de deur zien lopen... ze houd het als een adelaar in de gaten!
Dan moet je bij Jaap zijn!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar een potje schaken dan dat ongelooflijk gezwets van Brian.
Ben toch echt benieuwd hoe ze - redactie - deze ongelofelijke bullshit, gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hier IEMAND die het begrijpt ? Melden graag. Ben met een onderzoek bezig.![]()
Amanda is een spelletje voor Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
wedden dat het uiteindelijk weer goed komt tussen amanda en brian, binnen een paar dagen zitten ze weer te krikken, huub is gewoon een spelletje voor amanda
Ja, konijnentraining, gatverdamme.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:38 schreef Marrije het volgende:
Brian: de vraag is eigenlijk: gaan we na het sushi eten nog trainen?
en dat Heracles de champions league gaat winnen......Dream onquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:39 schreef heracles het volgende:
Godsamme ik wil dat Brian en Amanda mekaar haten en dat Amanda en Huub een stelletje worden
Dat ligt vanavond gewoon weer bij/op elkaar in bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:39 schreef demins het volgende:
Het gesprek is niet voor niks geweest...
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07096/ScreenShot011.jpg]afbeelding][/url]
Zijn username heeft volgens mij niks met de voetbalclub te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
en dat Heracles de champions league gaat winnen......Dream on
Sterker nog, ik denk dat die kans groter is...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
en dat Heracles de champions league gaat winnen......Dream on
Amoebe of geen amoebe, that's the question.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ligt vanavond gewoon weer bij/op elkaar in bed.
Konijnentraining ja, het is al weer een paar dagen geleden, duhhhhhhhh.......... er moet weer geoefend worden!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, konijnentraining, gatverdamme.
Volgens mij hoopt 90% op Fok hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Als Amanda vanavond weer lekker bij Huub gaat zitten, dan weten we dat ze zich geen zak heeft aangetrokken van Brian's gezeik.
Nou eh, das not the question, das zo klaar als een klontjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amoebe of geen amoebe, that's the question.
Alles komt vanzelf voor haar ,ik ga zitten en er komt eten, ga in de kapperstoel zitten en ik heb haar (alhoewel) en ik ga liggen en ik heb ...PIEPquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Zwaar glas he Snollie, daar heb je echt 2 handen voor nodig.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Amanda Brain niet zo ver krijgt, als zij wil, gaat zij naar Huub, maar als het te lang duurt gaat zij weer terug naar haar verkrachter. Is normaal bij vrouwen die mishandelt worden.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou eh, das not the question, das zo klaar als een klontje![]()
God zal trots zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
Dank je wel voor deze heerlijke sushi, eindelijk!
NEPtunis ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |