http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef robinotc het volgende:
iemand nog een linkje voor de streams incl. foksite?
Hardnekkige teenschimmel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:42 schreef Clank het volgende:
Brian gaat aanvragen of hij zich kan laten testen tegelijkertijd als hij voor zijn voeten moet gaan (??)
FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef robinotc het volgende:
Apart betekent bij mij lelijk....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over Natasia`s kapsel: Het is niet lelijk ofzo, het is uhhhh apart.
Natasia: Ik vind het ook wel apart.
Die doet mee aan een paaldanscontest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef StephanL het volgende:
Waar is sylvia?
Wie bedoel je ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef a_leeuwtje het volgende:
die lul zat net echt de cossen te lezen
Je bedoelt deze? http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef robinotc het volgende:
Nope ze hebben GROOT gelijk!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat zijn Huub en Eric walgelijk.
Ze doen net of die big diët opmerking niet over Jaap ging.
Jaap blijft rustig.
Huub en Eric zijn walgelijk bezig.![]()
Jij bent zelf walgelijk. Was jij niet die zelfde walgelijke clown die fan was van die zwangere hoer uit BB?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat zijn Huub en Eric walgelijk.
Ze doen net of die big diët opmerking niet over Jaap ging.
Jaap blijft rustig.
Huub en Eric zijn walgelijk bezig.![]()
Goed? Kon bijna niet slechter.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap reageert goed op Huubs uitlokkingen.
Hij blijft rustig, en probeert zich te verdedigen.quote:
Ik heb Huub niet heilig verklaard, maar ik heb hem wel hoog zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap reageert goed op Huubs uitlokkingen.
Huub is werkelijk walgelijk aan het uitlokken.![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:50 schreef StephanL het volgende:
Damm even niet opletten en amanda en Huub zijn wer close zie ik.
Ik denk meer de weblog van Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef a_leeuwtje het volgende:
die lul zat net echt de cossen te lezen
Hij is nu wel echt over Nena heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Suikeroom het volgende:
Brian heeft in elk gesprek dat hij aanknoopt het binnen 4 zinnen over Huub![]()
![]()
JAAAAAAAAAAA... thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt deze? http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/
Hij valt achterbaks aan, sorry hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij valt direct en niet achterbaks aan.
Nee, ik vind van niet hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hij valt achterbaks aan, sorry hoor...
Weerloze salamanders aan het vangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
wat is Huub aan het doen ?
Ja ja.. die methode gebruikten ze vroeger ook "voor het zingen de kerk uit". Je zult alle kinderen moeten voeden die uit die methode geboren zijn......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat die meid niet zwanger kan zijn geraakt ....... Hij is dus gewoon weer een keer niet klaar gekomen ! Maar zegt het niet tegen Amanda.
Even later, onder de douche, ging het nog een best tijdje door.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie dat amanda en Huub heftig maar elkaar zaten te zoenen in de jacuzzi, op youtube.
Stijl? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet hoor.
Hij doet het alleen goed en hard. Das een stijl, maar zeker niet achterbaks.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even later, onder de douche, ging het nog een best tijdje door.
En als je niet klaarkomt kan het meisje niet zwanger worden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat die meid niet zwanger kan zijn geraakt ....... Hij is dus gewoon weer een keer niet klaar gekomen ! Maar zegt het niet tegen Amanda.
Ik zou het woordenboek er even bijpakken ... er zijn namelijk meerdere betekenissen van "stijl".quote:
Hij zou net als ik liever Peter6000's afmeppen, maar die zitten achter hun pctje weggedokenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weerloze salamanders aan het vangen.
maak je niet druk , 5 tellen luisteren en je bent weer genezenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou typen, maar ik schakel over op een stream met Brian, omdat het een prettigere stream is dan die andere.
Dikke vette griekse druiper zit er wel in hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je niet klaarkomt kan het meisje niet zwanger worden?![]()
![]()
Maar dat weet Brian niet. Hij is er van overtuigd dat ze niet zwanger kan zijn. ( ik schreef er toch niet bij, dat ik het met Brian eens ben.)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja ja.. die methode gebruikten ze vroeger ook "voor het zingen de kerk uit". Je zult alle kinderen moeten voeden die uit die methode geboren zijn......
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Laten ze natasja nou voor jan-lul verhaaltjes lezen ?![]()
![]()
Leuk hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef StefanPeeters het volgende:
![]()
Op het gebied van de inteligentie begrijpen zij elkaar tenminste feilloos. Vullen elkaar haarfijn aan. Waarom gaat de inteligente Jaap erin met boter en suiker? Is hij toch te beperkt dan? Het kan zijn dat jij het ook niet ziet aankomen, maar Jaap........ heeft meer dan voldoende keer duidelijk gezegd dat hij Huub eruit wil hebben. Tja, dan vraag je erom en heb ik totaaaaaaal geen medelijden. Eerlijk en fair spelen had ook gekund! Heeft hij NIET gedaan dus jammer!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zakt echt in mijn waardering nu.
Veilig meepesten met Huub.
Volgens Brian .......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je niet klaarkomt kan het meisje niet zwanger worden?![]()
![]()
Ze heeft op één of andere manier een cam-verbinding met huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef StefanPeeters het volgende:
![]()
Laten we het hopen. Ik denk trouwens dat Amanda stiekem een beetje verliefd is op Huub, maar ze drukt het nog steeds weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als brainless zo doorlult wordt het defeinitief HESA.
Ik trek mijn woorden voorlopig terug.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als brainless zo doorlult wordt het defeinitief HESA.
Ben blij......eh bang dat MeesterMax vandaag alleen te horenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft op één of andere manier een cam-verbinding met huis.
Dus die kunnen alsnog meester Max horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |