Hij heeft er ook Huub bij gezegd (helaas)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef Veulen het volgende:
Brian heeft een ontslag ronden aangevraagd voor joep meloen he..
Hij zei daarna nog gewoon "Huub" dus ik ga er vanuit dat die aanvraag wel zeker geldig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.
de enige heiligen zijn Zdngmw en brainless..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Sammy-S het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub door sommige mensen hier zalig is verklaard. Wannier verklaren jullie die loser heilig eigenlijk? Doe normaal mensen, zij zijn een voor een stelletje rare figuren die de rest het huis willen uit pesten. Geniet van het programma (als je het leuk vind) maar ga niet van ze een held maken.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Sammy-S het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub door sommige mensen hier zalig is verklaard. Wannier verklaren jullie die loser heilig eigenlijk? Doe normaal mensen, zij zijn een voor een stelletje rare figuren die de rest het huis willen uit pesten. Geniet van het programma (als je het leuk vind) maar ga niet van ze een held maken.
In de regelementen staat dat je ontslag mag aanvragen. En er staat dat je mag stemmen. Maar er staat nergens, dat als je een ontslag aanvraagt, je dan verplicht voor moet stemmen. Ik geef toe, dat het vreemd is, maar het kan wel .....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft Brian dus ook gedaan, omdat hij al niet zeker was dat hij op Amanda kon bouwen.
Maar zolang Amanda haar aanvraag niet intrekt zal ze dus voor zijn ontslag moeten stemmen.
Misschien is dat dan ook de enige manier waarop de ontslagaanvraag ongeldig kan worden: Amanda trekt haar ontslagaanvraag niet in, er wordt dus voor het ontslag voor Huub gestemd omdat zij dat aangevraagd heeft (eerste aanvraag telt in deze lijkt me) en vervolgens stemt Amanda tegen het ontslag wat ze zelf heeft aangevraagd...
Dat zou op z'n minst tot ongeldigheid van de stemming moeten leiden![]()
Ja, hij gaat even aan Amanda vertellen hoe je moet lijnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:25 schreef Kinga het volgende:
OMG, dit trek ik dus ook niet he, die goedbedoelde eet adviezen van Jaap![]()
Nee, niet ingetrokkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Jee ik ben een stuk kwijt. Ik begrijp nu dat Amanda via de keukentelefoon het onslag heeft ingetrokken Brian er een heeft aangevraagd. TNX ik ben weer op de hoogte.
heb al eerder verklaard dat elke bewoner bij mij nu wel irritaties opwekt waaronder ook natasia, ondanks dat blijf ik DGK wel volgen, je wordt er een beetje verslaafd aan net zoals bij GTST bvquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Sammy-S het volgende:
De ronde begint met de persoon die het ontslag heeft aangevraagd. Die moet dat melden en zegt daarmee dus ook gelijk vóór ontslag te stemmen. Lijkt me wel zo logisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de regelementen staat dat je ontslag mag aanvragen. En er staat dat je mag stemmen. Maar er staat nergens, dat als je een ontslag aanvraagt, je dan verplicht voor moet stemmen. Ik geef toe, dat het vreemd is, maar het kan wel .....
Amanda heeft het voor Huub aangevraagd, dus dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
Vorige keer dat er een dubbele stemming werd aangevraagd moest er eerst worden gestemt voor wie de ontslag ronden ging tellen. Dat moest met meerderheid van stemmen.
Stel dus dat:
Eric en huub stemmen voor natasia.
Brian, natasia stemmen voor huub.
Dan heeft Amanda dus de doorslag...
Das een goeie .. daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
Vorige keer dat er een dubbele stemming werd aangevraagd moest er eerst worden gestemt voor wie de ontslag ronden ging tellen. Dat moest met meerderheid van stemmen.
Stel dus dat:
Eric en huub stemmen voor natasia.
Brian, natasia stemmen voor huub.
Dan heeft Amanda dus de doorslag...
Door mij persoonlijk is Huub absoluut niet heilig verklaard, hoewel hij bij mij door zijn toenmalige underdogpositie wel populairder is geworden, maar dat was meer een antireactie op het gedrag van Nathanael & Co.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Sammy-S het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat ze voor moet stemmen. Dat staat nergens. Het zou ook nog kunnen zijn dat ze hem intrekt. Of dat de stem van Brian genoeg is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft het voor Huub aangevraagd, dus dat is duidelijk.
Nee, dit is niet waar. Kijk maar terug naar de allereerste stemming. Stephan had voor Nicolaas aangevraagd. Er was eerst een voorstemming omdat Nicolaas ook had aangevraagd. Toen de uiteindelijke stemming kwam, aangevraagd door Stephan, was hij de laatste om zijn stem uit te brengen. Zijn motivatie was wel in eerste positie, maar niet zijn stem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De ronde begint met de persoon die het ontslag heeft aangevraagd. Die moet dat melden en zegt daarmee dus ook gelijk vóór ontslag te stemmen. Lijkt me wel zo logisch.
Huub heeft het niet zonder gedaan, hij werd op tijd gewaarschuwd toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub blijft Brian aanvallen dat hij het zonder condoom heeft gedaan. Volgens mij vergeet Huub even iets
ja, maar geloof er niks van dat hij diepere gevoelens voor haar heeft, ze is alleen een pion voor hem, niet meer of minderquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
Huub is haar aan het bewerken, toch duidelijk, ook met die maansverduistering date straks.
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar geloof er niks van dat hij diepere gevoelens voor haar heeft, ze is alleen een pion voor hem, niet meer of minder
nee heeft een hoer ook zonder geneuktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft het niet zonder gedaan, hij werd op tijd gewaarschuwd toch?
Bron?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef Villalux het volgende:
Brainlees zoekt info geslacht ziektes!
Dan wilde hij het toch ook zonder doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is geen held, maar hij moet blijven om Sylvia naar de winst te helpen, en na Sylvia en Huub komen pas heel laat de anderen , met op de laatste plaats natasia en Brian.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Sammy-S het volgende:
Volgens mij werd hij toen de eerste keer met Gaby idd gewaarschuwd, en gingen de streams ff op zwart.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft het niet zonder gedaan met de lichte dames. Hij is zelfs door 'achter' er aan herinnerd (volgens mij) dat hij het veilig moest doen, en ik heb Gaby ook iets uit haar tasje zien halen toen het zover was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub blijft Brian aanvallen dat hij het zonder condoom heeft gedaan. Volgens mij vergeet Huub even iets
Ameszquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Is de achternaam van Jaap bekend? Ben wel benieuwd naar zijn zelfgeclaimde schaakcarriere...
amesz ofzo, stond hier ergens een keerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Is de achternaam van Jaap bekend? Ben wel benieuwd naar zijn zelfgeclaimde schaakcarriere...
wat dat betreft is DGK goed informatie-materiaal voor presentatie op scholen, hoe het niet moetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wilde hij het toch ook zonder doen?
En ik denk dat de waarschwuing ook wel iets te laat kwam. Maar toen werden de streams uitgeschakeld.
amesz of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Thx. Bespaart me een boel moeite!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Amesz
En hij staat op allerlei schaaksites vermeld.
lelijk zeg!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:38 schreef Clank het volgende:
Het lijkt echt of ze de pony vergeten zijn bij Natasia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |